Spring naar bijdragen

Maandag 5 augustus 2024

Aanbevolen berichten

Goedenacht, lig al bijna een uur in bad... Met thermosfles koud water en thermoskan warme koffie, rustige Franse muziek te luisteren. Dat luister ik nu al bijna een half jaar, wordt ik rustig van. 

Ik ben wakker geworden uit een droom, over de gratis gehoortest van Schoonenberg. Daar heb ik al weken een vrijblijvende uitnodiging van in de keuken liggen.

In verband met betere aangemeten motoroordoppen, had ik deze nog niet weggegooid.

Ik kreeg een gratis gehoortest in mijn droom maar blijkbaar was deze om, voor mij iig, onduidelijk reden wat uitgebreider dan 'gratis' was. Ik stond daar een heisa te trappen in de tent toen bleek dat ik moest bijbetalen. Dat was ik dus niet van plan, ik merkte dat ik boos zat te praten in mijn droom. Als ik moest bijbetalen konden ze fluiten naar mijn bestelling voor mijn motoroordoppen en ze hebben het niet duidelijk gecommuniceerd dat het om een 'uitgebreidere' gehoortest ging.

Dus ze konden kiezen, of het was gratis, of ik laat hele slechte reviews achter en bestel mijn motoroordoppen ergens anders.. Toen werd ik wakker.. 

Ik denk dat ik een slaapcyclus heb gemist, dat vermeld ik ook in de review haha... 

Ik krijg iig een lange dag, misschien tussen de middag ergens even een half uurtje pakken.. 

@Rosee mijn schilderspullen liggen ook al 2 week in de kamer, inmiddels weer terug in de big shopper tas.. Ik had grote plannen, buiten en binnen schilderen.. In plaats daarvan doe ik veel meer met de kinderen en probeer ik rustig aan te doen.

Want ook ik, heb er gewoon de puf niet voor. Bij de kleinste tegenslag had ik er echt al helemaal geen zin meer in.. Alles was alwel besteld en aanwezig..

Misschien straks na volgende week, dan moet ik wel werken maar heb ik 3 week geen kinderen.. En anders volgend jaar maar.. 

Ik heb mijn strijd en overwinning dit jaar al gehaald, daar is een beetje schilderwerk niets bij vergeleken.. 

Dagpact: :sun:🎀:sun:

Freekie

bewerkt door Freekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Freekie en goedemorgen frummers, 
Drukke dag voor de boeg, moet al vroeg op pad, geeft niet. 
Even een bakje hier neerzetten, de beestjes hebben hun natje en droogje al gekregen, 

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png
en dan nu snel de badkamer in. 
Maak er een mooie dag van luitjes, hij komt niet meer terug... 

blij.jpg.e7f93845cbc8f92966681db63b96bb3b.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goei morgen allebei,                  

Ik mag dadelijk weer lekker naar de dagbesteding, mijn grootste redding. Heb weer een hoop ideeën. Daardoor slaap ik slecht maar goed. we gaan er weer voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemooiemorgen frummers:sun:

@Freekie je bent al hardstikke goed bezig. En je met je kids bezighouden nu
is idd belangrijker dan het schilderen. Misschien dat je in de 3 weken off straks
wel ineens de puf hebt, de afleiding van schilderen zoekt of je plichtsgevoel volgt.
Maar nu is nu. Je lijf heeft wel een jaar nodig om te bekomen van jarenlang drinken.
Bij mij was dat destijds meer psychisch, maar ook mijn lijf had op celniveau dat nodig.
Na een jaar zijn alle cellen alcovrij en nemen de nieuwe cellen dus ook dat over in het vernieuwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Zo, de meeste spullen zijn weer opgeruimd van de barbecue 
gisteren precies een uur bezig geweest met alles uit sorteren , in de vaat wasser doen, uitzoeken wat van vriend was, wat van mij was en wat op de tuin hoorde.

Gisteren heel veel wijn en zelfs likeur gehad.
snap nooit zo goed waarom ze nog steeds met flessen wijn aankomen, terwijl ik al meer dan een jaar niet drink en de meeste dat weten ook.
enfin, er zat ook een lekker doosje chocolaatjes bij, dus die maar bewaren als traktatie bij de thee.
was verder best wel gezellig hoor, en het groepje wordt steeds kleiner helaas.
Sinds ik vriend ken (Ruim 6 jaar 0, zijn er al 4 mensen van zijn familie ons ontvallen.
Dat hoort blijkbaar bij het ouder worden.
wen er maar aan zeg ik dan tegen mezelf

Wat kan een mens toch gek dromen het @Freekie 😊

Veel plezier vandaag @bolletje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Wat n droom @Freekie:lol: Je hebt groot gelijk dat je dat schilderen even laat wachten. En weet je, ik ga dat ook doen, ha! De herfst is vroeg genoeg. Ben de laatste tijd best moe, alsof het er  ineens uitkomt. Niet drinken gaat oké, afgelopen tijd 2 keer misgegaan en dat was mijn eigen schuld, van te voren geen goede afspraken met mezelf gemaakt. Daar staat of valt het mee bij mij. Nu alweer een tijdje niks. @rapilosik vind t echt stom dat je flessen wijn en likeur aangeboden krijgt terwijl ze weten dat je bent gestopt. Zou er gewoon wat van zeggen hoor, ook al bedoelen ze het vast goed.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ook maar weer even een berichtje van mij. Gister was onze zoon jarig, ik heb een glas wijn ingeschonken, er aan geroken en....leeg gekieperd. Ik voelde aan alles dat als ik 1 slok zou nemen ik weer terug bij af zou zijn, en dat ik dus deze 3 jaar 4 maanden heb weggegooid en weer opnieuw kon beginnen. Vandaag ontzettend blij met mijn keuze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat stinkt hé @Gekko. Heb dat dus ook.

Is maar goed ook, ons lichaam accepteert het waarschijnlijk niet meer.

Goed bezig @rapilos, de verleiding was weer groot voor je.

@Freekie, lekker bezig zijn met de kids is belangrijker dan klussen. Dat klussen komt wel, als het straks weer gaat winteren! Lekkere dromen heb jij overigens.

Hier gaat  het ook nog steeds boven verwachting goed! Sinds ik van de paroxetine af ben, ga ik me steeds beter voelen. Gewoon weer zoals vroeger.

Ben weer zoals ik wil zijn. Lekker mezelf en ben zo blij dat ik zo dichtbij mijn familie woon.

Ben nu echt een moeder en een oma en kan er ook altijd zijn voor ze. De band met mijn zoon is nog nooit zo goed geweest. Echt zo blij ben ik.

Er belde verleden week een buurvrouw op, uit mijn flat. Ik dacht, o jee, een orgel in de fik, maar ik kreeg complimentjes, dat ik er zo goed uitzag. Ze had mijn dus op youtube gezien.

Ze weet ook waar ik vandaan kom. Zo lief van haar en complimentjes krijgen is altijd leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit wat fijn voor je! 

Wij liggen met de boot om de hoek van ons huis. (Bij wijze van spreken) Onze hond heeft vanavond voor het eerst gezwommen in de vijf jaar dat we hem hebben. Wat leuk!!! We hebben sinds kort ook een tweede (oude) hond die altijd bang was voor water. Ook die zwemt nu heel graag. Wat leuk! Ik word er helemaal blij van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van 7 tot 8 vanochtend nog even geslapen en van half 7 tot 7 vanavond.. 

In 2 dagen tijd, voor beide kids een fatsoenlijke 'nieuwe' fiets op marktplaats geregeld. Mijn dochter heeft nu ook een mooi groot echt nieuw bureau op haar kamer staan, mijn zoon krijgt dezelfde maar dan iets kleiner anders past het niet in zijn kamer. Compleet elektrisch verstelbaar met usb aansluiting voor eventueel opladen telefoon. 

Lang leve het 'thuiswerk budget'. Goed besteed aan de kids! 

Morgen gaan we dus voor het eerst in jaren weer samen fietsen! En daarna als we nog puf hebben gaan we samen vissen aan het water. 

Afgelopen week zijn we ook al aan het magneetvissen geweest. 

Attractiepark Slagharen staat nog op de planning, wanneer het minder warm is, samen met opa en oma. 

Met de Metaaldetector op pad op een Duitse oefenschietbaan uit de WW2 en op een plek waar vroeger in de 16e en 17e eeuw een militaire burcht stond ook... 

Ik heb het gevoel dat de vakantie te kort is.... 

bewerkt door Freekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...