Lika Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Ik zag trouwens heel mooi allemaal ganzen overvliegen en zwom vlak langs een aalscholver. Heel fijn. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni @Smaragdie de overeenstemming is dat hij beter op kan groeien met mij op de achtergrond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Dus je ziet hem nog wel @Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Al bijna een jaar niet @Freekie, D vindt mij en mijn omgeving niet stabiel genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni (bewerkt) * 4 september bewerkt door Remi1 Mai, Lonster1, Smaragdie en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni Wat doet het me goed jou zo te lezen @Remi1. En ja, ik begrijp dat het niet meer actief deelnemen hier een logisch gevolg is. Ik hoop dat je heerlijk geniet van jouw boot, van jouw man, van jouw kinderen en kleinkinderen... Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni Petje af voor jou @Ayla89, je mag beretrots op jezelf zijn... Ayla89 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 30 juni Rapport Share Geplaatst 30 juni @Remi1 wat fijn om jou zo te lezen! Dank voor de update! Dat jij sterk bent wist ik al en bewijs je ook steeds. Maar je mag ook af en toe van je afpraten he. Je hoeft niet altijd sterk te zijn. @Quinn Dank voor jouw openhartigheid. Wil en denk van alles en nog wat maar misschien is niets zeggen soms even beter. Hou je goed bijeen alsjeblieft. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden