Yvonne Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni (bewerkt) Goedemorgen frummers, Ik heb heerlijk geslapen voor mijn doen na een alweer veel te drukke dag. Wel heel vroeg wakker, maar ach, lekker de deuren tegen elkaar opengezet. En het is zo zaaaalig stil buiten, op een enkele duif na zijn zelfs de vogels nog in diepe rust. Vandaag en morgen hoef ik nergens naar toe, lekker thuis rommelen dus. Eerst nu maar even een bakje. 29 juni bewerkt door Yvonne Foutieve letters verwijderd Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni De zaterdagdraad maar weer even omhoog halen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Ja das meteen het beste moment vd dag, nietwaar, de ochtendfrisheid. Straks eerst met de hondenclub bezig en dan vanmiddag deze toko maar eens opruimen. Ik hou wel van opruimen maar dan moet het eerst een goeie puinhoop zijn 🤪 Fonny en Ayla89 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni Hahaha, heerlijk, ja, dan zie je het verschil tenminste. Veel plezier met de club straks, ik vond het ook altijd heerlijk op zaterdagochtend te trainen met mijn hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Goedemorgen Yvonne en BJ🌞☕️☕️☕️ Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni Goedemorgen Fonny... Naast mij op de tafel ligt een kattekopje met de pootjes onder zich gevouwen heel genoeglijk te genieten, een halve meter verderop staat de grote kater zijn buikje vol te eten, modderpootjes want hij gaat met regelmaat even buurten bij zijn vriendje of vriendinnetje aan de andere kant van de sloot. Ik kan zo nog wel uren zitten genieten, maar ik ga aan de slag luitjes, een hoop te doen hier vandaag en morgen. Van de komende week zitten de eerste vijf dagen alweer volgepland. Leuk, maar voor mij net even té veel, het benauwt me nu even. Soms verlang ik wel eens terug naar de tijd dat ik nog 'gewoon' elke dag naar mijn werk ging, het leek wel of ik toen meer tijd had dan nu, hahaha. Goed, ik ga aan de slag... Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni Toch nog even: @Quinn, wat fijn dat je de kinderen weer hebt gezien en dat het voorzichtig positief was, mooi. Maar 18 alweer?? Mijn hemel, time flies, ik kan me nog herinneren dat je ooit vertelde dat ze 13 of zo waren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Goedemorgen, Yvonne alweer aan de slag… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Goeiemorgen lieve frummers Wens jullie en hele mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni (bewerkt) Afgelopen woensdag heb ik een intakegesprek gehad met een acupuncturist. Omdat niets tegen mijn kauwspierprobleem helpt wil ik dit gaan uit proberen. Dat wordt 12 keer deels vergoed door mijn zorgverzekeraar. Klachten o.a.: kauwspieren, chronische loopneus, tandvleesontsteking en neuropathie in voeten. Heeft iemand hier ervaring met acupunctuur voor wat voor klachten dan ook? < Get Balance Acupunctuur > 29 juni bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Goedemorgen allemaal, Straks boodschappen doen met de auto want heb een aantal zware dingen nodig. Ik heb ooit twee keer accupunctuur gehad @Roberto Dat was omdat ik al maanden misselijk was. Helaas werd ik daar alleen maar zieker van. Waarschijnlijk kwam de misselijkheid grotendeels van de angst die ik toen ervaarde (en nog vaak ervaar). Ze vond dat heel vreemd en had er ook geen verklaring voor. Maar dat zegt natuurlijk absoluut niet, dat jij er geen baat bij zou hebben he Tine en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Goedemorgen, ontbijt en de stofzuiger al achter de kiezen. Kinderen zitten samen op hun tablet te gamen en papa zit/ligt lekker buiten op de tuinstoel in het zonnetje voordat de TT gekte hier in Assen zijn laatste dag intrede doet. 1km hiernaast een TT camping met muziek en motoren die de hele dag het gas opentrekken, gelukkig zit er een geluidswal tussen hun en mij. Je kan vanaf de wal wel mooi de camping zien. Door de week houdt de muziek en vuurwerk/motoren rond 1 uur op. Afgelopen nacht 3 uur. En deze nacht denk ik 5 of 6 uur. Vroeger (afgelopen jaren) was ik ook altijd van de partij, rugzak mee met drank. Nu heb ik gelukkig de rust in me kop dat ik het naast me neer kan leggen dat ik kinderen dit weekend heb, dat je dus niet heen kunt gaan en dat dat dus ook niet kut voelt. Want ik zou sowieso niet heen gaan, dat risico ga ik (nog) niet lopen. Dagpact: 💞 Fonny Freekie rapilos, lady jane en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Even een gedachte, ik ben zo blij dat ik dit forum gevonden heb en actief meeschrijf. Delen = helen Het voelt als een familie met dezelfde struggles in verschillende vormen en maten maar allemaal herkenbaar omdat het uiteindelijk allemaal op 1 ding neerkomt. Wat ik ook ervaren heb.... Lika, rapilos, Tine en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni 3 uur geleden zei Yvonne: De zaterdagdraad maar weer even omhoog halen.. En nog maar een keer up. Goedemorgen.. Lika en Smaragdie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Hoi @Remi1 zat gisteren toevallig nog aan jou te denken. Hoe gaat het met jou nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Goedemorgen! 60 dagen nuchter. Niet drinken wordt steeds gewoner en ik heb inmiddels ervaren dat ik ook gezellig op het terras kan zitten met een ice tea of een 0.0 biertje. Steeds vaker maken ze zelfs lekkere mocktails. Dat biedt perspectief voor de zomervakantie, wanneer je toch even net iets anders wilt. Misschien staan ze wel al veel langer overal op de kaart hoor, maar ik hoefde de kaart nooit te zien. Voor mij is het nieuw. Smaragdie, Maja, Lonster1 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni En de keuze tussen de 0.0 bieren wordt ook steeds groter. Dat is fijn vind ik, als je een soort van mee wil doen of zin hebt in de smaak van bier. Er zitten best goede tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Toen ik vorige zomer in Duitsland was vroegen ze op het terras of ik "mit oder ohne alkohol" bier wilde. Dat vond ik ook wel een goede ontwikkeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni 13 minuten geleden zei Lonster1: Toen ik vorige zomer in Duitsland was vroegen ze op het terras of ik "mit oder ohne alkohol" bier wilde. Dat vond ik ook wel een goede ontwikkeling. Dit is zeker een goede ontwikkeling! Zo wordt alcohol hopelijk minder vanzelfsprekend en alcoholvrij normaler. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Morgen. Ze zijn zelfs ooit babies geweest @Yvonne 😉 Dagpact: 💞 Fonny Freekie Quinn Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni @Quinn Sorry ik kan het niet laten. Maar je hebt toch ook een kleine gehad/gekregen met haar? Of met een andere dame? Zie je dat kindje wel nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni 6 uur geleden zei bumperjim: Ja das meteen het beste moment vd dag, nietwaar, de ochtendfrisheid. Straks eerst met de hondenclub bezig en dan vanmiddag deze toko maar eens opruimen. Ik hou wel van opruimen maar dan moet het eerst een goeie puinhoop zijn 🤪 Goed bezig ouwe😁 bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Och jongens, wat heb ik lekker gezwommen. Daarna geboodschapt en nu op de bank. Denk dat ik heeeeel even mijn oogjes sluit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden