Spring naar bijdragen

Zaterdag 29 juni 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Ik heb heerlijk geslapen voor mijn doen na een alweer veel te drukke dag. 
Wel heel vroeg wakker, maar ach, lekker de deuren tegen elkaar opengezet. 
En het is zo zaaaalig stil buiten, op een enkele duif na zijn zelfs de vogels nog in diepe rust. 
Vandaag en morgen hoef ik nergens naar toe, lekker thuis rommelen dus. 
Eerst nu maar even een bakje. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

bewerkt door Yvonne
Foutieve letters verwijderd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Fonny... 

Naast mij op de tafel ligt een kattekopje met de pootjes onder zich gevouwen heel genoeglijk te genieten, een halve meter verderop staat de grote kater zijn buikje vol te eten, modderpootjes want hij gaat met regelmaat even buurten bij zijn vriendje of vriendinnetje aan de andere kant van de sloot. 
Ik kan zo nog wel uren zitten genieten, maar ik ga aan de slag luitjes, een hoop te doen hier vandaag en morgen. 
Van de komende week zitten de eerste vijf dagen alweer volgepland. 
Leuk, maar voor mij net even té veel, het benauwt me nu even. 
Soms verlang ik wel eens terug naar de tijd dat ik nog 'gewoon' elke dag naar mijn werk ging, het leek wel of ik toen meer tijd had dan nu, hahaha. 
Goed, ik ga aan de slag... 




 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog even: @Quinn, wat fijn dat je de kinderen weer hebt gezien en dat het voorzichtig positief was, mooi. 
Maar 18 alweer?? Mijn hemel, time flies, ik kan me nog herinneren dat je ooit vertelde dat ze 13 of zo waren.... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen woensdag heb ik een intakegesprek gehad met een acupuncturist.
Omdat niets tegen mijn kauwspierprobleem helpt wil ik dit gaan uit proberen.
Dat wordt 12 keer deels vergoed door mijn zorgverzekeraar.

Klachten o.a.: kauwspieren, chronische loopneus, tandvleesontsteking en neuropathie in voeten.
Heeft iemand hier ervaring met acupunctuur voor wat voor klachten dan ook?

< Get Balance Acupunctuur >


 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Straks boodschappen doen met de auto want heb een aantal zware dingen nodig.

Ik heb ooit twee keer  accupunctuur gehad @Roberto
Dat was omdat ik al maanden misselijk was.
Helaas werd ik daar alleen maar zieker van.
Waarschijnlijk kwam de misselijkheid grotendeels van de angst die ik toen ervaarde (en nog vaak ervaar).
Ze vond dat heel vreemd en had er ook geen verklaring voor.
Maar dat zegt natuurlijk absoluut niet, dat jij er geen baat bij zou hebben he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ontbijt en de stofzuiger al achter de kiezen. Kinderen zitten samen op hun tablet te gamen en papa zit/ligt lekker buiten op de tuinstoel in het zonnetje voordat de TT gekte hier in Assen zijn laatste dag intrede doet. 1km hiernaast een TT camping met muziek en motoren die de hele dag het gas opentrekken, gelukkig zit er een geluidswal tussen hun en mij. Je kan vanaf de wal wel mooi de camping zien. 

Door de week houdt de muziek en vuurwerk/motoren rond 1 uur op. Afgelopen nacht 3 uur. En deze nacht denk ik 5 of 6 uur. 

Vroeger (afgelopen jaren) was ik ook altijd van de partij, rugzak mee met drank. Nu heb ik gelukkig de rust in me kop dat ik het naast me neer kan leggen dat ik kinderen dit weekend heb, dat je dus niet heen kunt gaan en dat dat dus ook niet kut voelt. Want ik zou sowieso niet heen gaan, dat risico ga ik (nog) niet lopen. 

Dagpact: 💞

Fonny

Freekie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een gedachte, ik ben zo blij dat ik dit forum gevonden heb en actief meeschrijf. 

Delen = helen

Het voelt als een familie met dezelfde struggles in verschillende vormen en maten maar allemaal herkenbaar omdat het uiteindelijk allemaal op 1 ding neerkomt. Wat ik ook ervaren heb.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

60 dagen nuchter. Niet drinken wordt steeds gewoner en ik heb inmiddels ervaren dat ik ook gezellig op het terras kan zitten met een ice tea of een 0.0 biertje. Steeds vaker maken ze zelfs lekkere mocktails. Dat biedt perspectief voor de zomervakantie, wanneer je toch even net iets anders wilt. Misschien staan ze wel al veel langer overal op de kaart hoor, maar ik hoefde de kaart nooit te zien. Voor mij is het nieuw. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Lonster1:

Toen ik vorige zomer in Duitsland was vroegen ze op het terras of ik "mit oder ohne alkohol" bier wilde. Dat vond ik ook wel een goede ontwikkeling.

Dit is zeker een goede ontwikkeling! Zo wordt alcohol hopelijk minder vanzelfsprekend en alcoholvrij normaler. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei bumperjim:

Ja das meteen het beste moment vd dag, nietwaar, de ochtendfrisheid. Straks eerst met de hondenclub bezig en dan vanmiddag deze toko maar eens opruimen. Ik hou wel van opruimen maar dan moet het eerst een goeie puinhoop zijn 🤪

Goed bezig ouwe😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...