Spring naar bijdragen

Woensdag 26 juni 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Eerst wandelen: dus sokken en wandelschoenen; daarna werken: gaatjesschoenen zonder sokken in bibberkoud gebouw ( en nog kouder in het depot)

Dagpact

Reacher

Fonny

Moeps
Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Straks heb ik een intake gesprek met een therapeut over Acupunctuur, Tuina massage en Zhineng Qigong.
Om te bekijken of hij iets kan betekenen voor mijn lichamelijke klachten: kauwspierprobleem en neuropathie en stress.
Als aanvulling op mijn gesprekken met VNN.
Dat wordt deels vergoed door mijn zorgverzekeraar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rustig hier 😁

Na het drukke weekend voor de 3e keer vroeg naar bed. Ik heb wel problemen met mn humeur nu dat ik niks drink. Niet dat het daardoor komt, maar het betekent wel dat ik niet ff de nooduitgang kan nemen. Of nou ja, naar bed is de nieuwe nooduitgang, wel een gezonde.

Verder geen moeite met niks drinken. Gewoon geen trek nu. Er staan gewoon biertjes in de kelderkoelkast, overgebleven van het hondentoernooi, maar nee. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom me ook nog even melden. Ik vind het fijn om te merken dat bepaalde gewoontes echt langzaam uit mijn systeem verdwijnen. Bijvoorbeeld het wijntje na het werk. Daar denk ik eigenlijk niet meer aan.

Zaterdag kreeg ik een fles wijn van visite, die heb ik aangebroken om de visite een glas te geven. Ik vond het zonde om weg te gooien, dus hij heeft vervolgens 2 dagen open in de koelkast gestaan. Geen moment in de verleiding geweest. Weer iets overwonnen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben aardig aan het einde van mijn Latijnse Grieks. Kinderen naar school brengen, week boodschappen doen, hardlopen, in de voortuin bezig geweest, zwemmen/sauna. Autosleutel laten fixen, kinderen ophalen van school, dochter naar turnen brengen, met zoon weer terug naar huis, dyslexie huiswerk met hem gedaan + tas ingepakt voor het strandje hier bij de zwemvijver. Zoon zijn nieuwe luchtbed voor in het water, opblazen met klein motorband compressortje (mocht niet met compressor). Dochter ophalen turnen. Vriendinnetje naar huis gebracht vanuit turnen. Uiteten bij snackbar, direct door naar het strand. 8 uur naar huis, kinderen in bad en alle zand-zooi uitpakken en 2 wasmachines gedraaid. Tafel klaar maken voor ontbijt morgenochtend + koffie machine vast klaargezet voor morgenochtend, vaatwasser aangezet, zoon voorgelezen, kinderen eindelijk op bed. 

Ik ook eindelijk in bad, gezond kapot :rolleyes:

bewerkt door Freekie
Rare zinnen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...