Spring naar bijdragen

Maandag 24 juni 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Op weg naar werk. Gisteren alle ramen aan de achterkant weer gelapt na alle stof door het tegelslijpen. Dat is dan echt ook overal! Man is het huis van zijn ouders aan het leeghalen en mijn moeder snapt helemaal niets meer. Ze gaat gewoon uit. Eigenlijk wel mooi. ( als het niet mijn moeder was….)

Dus een zwaar weekend met veel werken voor mij. Wat ik wel zag en hoorde en soms voelde: schone ramen die je bijna niet ziet en prachtig uitzicht, ganzen die met veel overvliegen, warme avondzon op mijn huid terwijl ik zwom, een fuut met kleintjes op de rug, heel dichtbij. Mijn douchehokje lekt geen water meer ! en de zon schijnt nu. 

 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmiddag allen. Hier weer even een kleine update over het wel een wee van Spirit en haar lover, waar ik nu alweer een half jaar mee ga en lief en leed mee deel.

We vertellen elkaar echt alles. Zijn heel open over alles en dat is wel heel erg fijn, we zijn echte soulmates.

Ook het onderwerp alcohol, is bij ons geen taboe. Hij heeft weer even gezien, wat het brengt, een avondje kroeg.

Nou, helemaal niets dus. Daar zijn we het wel over eens en we hebben allebei geen hohouder in niets.

Als we ergens aan beginnen, moet het af, terwijl we gewoon de volgende dag verder kunnen gaan, met opruimen.

Sinds we een container hebben laten plaatsten voor de deur, gaat het allemaal wat makkelijker.

Eind volgende week weer een paar dagen naar mijn huis, waar eerst een bed in elkaar gezet moet worden.

Het is best een heel nieuw leven voor mij en dat is logisch, dat ik sommige dingen nog niet kan plaatsten.

Verleden week een dag echt in de put gezeten en geen idee, waar dat vandaan kwam. Misschien toch wat teleurgesteld over het café bezoek. Er is werkelijk niets aan, om tussen aangeschoten mensen te zitten. Wat een onzin werd daar uitgekraamd.

Nu alles weer onder controle en ook wel blij, dat ik zo sterk ben geworden, zodat ik zelfs hem ook kan helpen.

Je hoeft alleen maar aan de volgende dag te denken. Beroerd, zwak en misselijk. Nou, dan ben ik al genezen hoor. Daarentegen had ik weinig medelijden met m'n vriend. Dan is het: eigen schuld, dikke bult.

Het lekkere weer komt eraan, dus we kunnen straks even een duik nemen in ons zwembad.

Er gaat een tijd komen, dat mijn vriend weer fulltime aan het werk gaat. Ik hou daarom liever mijn huis aan, ben toch wel het liefst {als ik alleen ben} in mijn eigen omgeving. Nu is dit nog niet aan de orde. We maken er gewoon wat van voorlopig.

Blij ook, dat ik mijn zoon en zijn gezinnetje bij kan staan. Dat is hier zo'n beetje om de hoek.

Al met al, voel ik me goed stabiel. Dat voelt goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Freekie:

Goedemorgen, hoe gaat het @Zbb?

Hier gaat het wel redelijk freekie,in ieder geval ben ik droog. 
 

maar heb flink last van een depressie

wat het er allemaal niet makkelijker op maakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Freekie:

@Robertoheb jij het droog gehouden met jouw uitje, met je buurman?

@Freekie, ja hoor,, alleen twee ijsjes, het was gezellig druk.
Zaterdagavond heb ik hier al iets over geschreven.

Mijn buurman had zijn gebruikelijke pak wijn bij zich.
En haze gekocht en geblowd.
Daar werd hij helemaal beroerd van.
Kon amper nog naar huis fietsen.

Mijn buurman is altijd traag in alles.
Ik ben een kwartier eerder naar de Grote Markt gefietst.
Ik had mijn eigen aluminium krukje mee om overal te kunnen gaan zitten.
Vanwege mijn neuropathie kan ik niet zo lang stilstaan.
Ik ben op het rolstoelpodium gaan zitten, daar had ik op mijn krukje beter zicht op het podium.
Daar werd ik weggestuurd.

Toen Willeke Alberti afgelopen gingen die rolstoelers allemaal weer van dat podium af.
Er stonden daarna weer mensen en ben ik daar weer gaan zitten.
Toen worden we allemaal weggestuurd en bleef dat rolstoelpodium leeg.

Ik had uitzicht op de toiletten, die waren vlakbij dat rolstoelpodium.
Omdat ik verwacht had dat ik mijn buurman daar wel tegen zou komen met al zijn wijn.
Nee dus, hij was na Willeke beroerd naar huis gegaan.

Zelf heb ik nog driekwartier geswingd op Gustaph uit Belgie, deels op dat rolstoelpodium.
Toen vond ik het gezien mijn leeftijd ook wel genoeg.



 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-6-2024 om 12:09 zei Freekie:

Goedemorgen, hoe gaat het @Zbb?

@Fonny je loopt afgelopen week ongeveer op een half uurtje rijden van waar ik woon ;)

@Robertoheb jij het droog gehouden met jouw uitje, met je buurman?

DAGPACT:
Fonny
Yvonne
Freekie 

 

Freekie..dan wonen jullie in een schitterende omgeving!!👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...