Spring naar bijdragen

Zo 9 juni 2024


Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
19 minuten geleden zei lady jane:

en een vriend voor het leven als het lukt

Das de bedoeling.

Zij is Duits, dat is ook wel grappig, vergelijkbare situatie maar 20 jaar jonger dan wij.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh ja Evy, ik was speciaal via MP in naburig dorp
een MP4 ween kopen om haar ook een kans te geven
helaas lukte het me niet Evy erop te plaatsen
dus dat ding zwerft ook nog ergens nutteloos tussen
mijn andere vergeten dingen. Hoopte dat die vriendelijke
belgische stem met zou motiveren.
Ik houd het maar op fietsen, zwemmen en volleyen nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei lady jane:

oh ja Evy, ik was speciaal via MP in naburig dorp
een MP4 ween kopen om haar ook een kans te geven
helaas lukte het me niet Evy erop te plaatsen
dus dat ding zwerft ook nog ergens nutteloos tussen
mijn andere vergeten dingen. Hoopte dat die vriendelijke
belgische stem met zou motiveren.
Ik houd het maar op fietsen, zwemmen en volleyen nu.

Je doet genoeg...niet overdrijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee ik overdrijf niet hoor, de hardloop pogingen dateren van voor het zwemmen
ik heb er al lang vrede mee dat het niet bij mij past inmiddels.
maar toch, erkennen dat wat bijna iedereen kan en doet, niet lukt bij mij.....;)
Inmiddels artrose in een voet dus het hele wandel en loopgebeuren is definitief passé.
en nu op de fiets naar t station, lekker saunadagje voor de boeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Gisteren sinds lange tijd weer naar het filmtheater geweest
Back to Black, over Whitny Houston
Was wel een boeiende film maar had eigenlijk wat originele tracks verwacht ook.
Dat was niet het geval.
ook het einde had ik me spectaculairder voorgesteld, omdat ze uiteindelijk toch overleden is aan alcoholvergiftiging .
Dat lieten ze niet zien (alleen in geschreven tekst)
Nou ja, misschien maar beter ook

Fijne dag @lady jane in de sauna
(Ik heb nog steeds 10 vouchers die ik op moet maken voor de sauna, dus binnenkort toch echt eens reserveren )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lady jane:

en wat betekent dat voor jou?
gevarenzone voor Stier toch niet hoop ik?
Ik had wel ooit willen leren hardlopen van een maatje
als mijn solo pogingen zijn mislukt door pijn in mijn zij.

Nee joh 😁

Ik liep hard met hem en de zij die bij hem hoort is Duits.

Overigens heb ik ook wel eens met een zij hardgelopen, tis niet omdat je er naast loopt dat er iets spannends moet gaan gebeuren 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen! 
Gisteren toch het eerste deel van het feest meegepakt. Toen het dansen begon weggegaan. Borrel en diner was ingevuld met streetfoodwagens en een bar en cocktailbar. Leuk en regen stopte snel. Geproost met rivella in champagneglas. Ziet eruit als urine maar smaakt prima!

dagpact:

Fonny
Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is op zondagochtend voor 9 uur zo heerlijk rustig in de sportschool! 

Ik ben het hardlopen weer aan het oppakken. Door blessures en hooikoorts lukt het me steeds niet om de 5 km buiten te lopen. Op de loopband heb ik het wel gered. Het streven is om eind dit jaar toch wel die 5 buiten te lopen. 

Misschien een beetje gek, maar ik heb het idee dat ik nu minder ruik tijdens het sporten. In de zin dat het zweet minder stinkt ofzo. 

Fijn he deze mededeling 🤪 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Een flinke kater na het feest, gedronken en teveel.  Brak en misselijk.  Plan om het na drie glazen voor gezien te houden en over te gaan op cola zero grandioos mislukt.   En ik wist het.  En toch doen, vertel mij maar waarom. Het wordt zo'n dag, blegh.  Zonde.  Laat ik vandaag nu eens niet mezelf vreselijk gaan zitten afwijzen.  Beetje lief zijn.  En gewoon beetje in beweging komen. Tukje doen.  Deze ervaring optellen bij de vorige, en me open stellen om ervan te leren. 

Vanavond naar de film. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Klaar met mijn 5 nachtdiensten en nu even heerlijk vrij. 

Sterkte voor degenen met een kater en niet hebben gewild wat ze wilden doen? Weet het niet beter te omschrijven maar herken het zo. Sterkte! 

Mentale kater vond ik nog erger dan de fysieke alhoewel..op dat moment niet zo. Was dan ook een binger. Misschien maakt dat verschil. Dagen niet eten en alleen maar drinken op vrije dagen, vakantie en stress. Verschrikkelijk.

Alles goed hier. Ook met de kittens, alle oogjes zijn geopend van hen. Maar Mimi blijft een doerak. Gisteren tijdens mijn slapen overdags vanwege de nachtdienst had ze 2 kittens naar mij gebracht. Waren in de dekbedsloop gestopt door haar. Gelukkig ben ik er niet geheel op gaan liggen. Zij dacht ik 5 en jij mag er ook 2. Ze is ook nog nooit zo aanhankelijk geweest naar mij toe en zo oplettend bij elke piep/miauw. Ze wekt mij ook zachtjes met haar pootje/nageltjes als er wat is. Heel zacht tikken op mijn gezicht. Als zij echt uithaalt ligt mijn gezicht aan flarden met die nagels van haar 😄

En ik las terug en ik vond dat @Remi1 niet zo heel veel verkeerd tikte maar misschien kwam het verkeerd over en te direct? Heb dat zelf ook vaak en moet mijzelf dan inhouden om het anders te zeggen. Kan dat slecht uitleggen. Maar een ieder mag zijn/haar mening hebben mag ik hopen.

Fijne dag lieve allemaal.

bewerkt door Smaragdie
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Etty:

Goedemorgen,

Een flinke kater na het feest, gedronken en teveel.  Brak en misselijk.  Plan om het na drie glazen voor gezien te houden en over te gaan op cola zero grandioos mislukt.   En ik wist het.  En toch doen, vertel mij maar waarom. Het wordt zo'n dag, blegh.  Zonde.  Laat ik vandaag nu eens niet mezelf vreselijk gaan zitten afwijzen.  Beetje lief zijn.  En gewoon beetje in beweging komen. Tukje doen.  Deze ervaring optellen bij de vorige, en me open stellen om ervan te leren. 

Vanavond naar de film. 

 

Kan je niet beginnen met cola zero (of wat dan ook) en aan het eind die 3 glazen te nemen (als je niet dan al naar huis bent)? Want in de volgorde die je beschrijft gaat het meestal fout. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...