Quinn Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 Ach @Roberto je schreef ooit eens dat je mij persoonlijke draad nooit had gelezen omdat je mij niet interessant vond. Laten we het er gewoon op houden dat we elkaar niet liggen. Niks mis mee.
Quinn Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 Hell, wanneer was ooit, best lang geleden. Is blijven hangen, maar vanaf wanneer, geen idee.
Smaragdie Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 2 uur geleden zei Quinn: In het kader van dagen invullen en daardoor een beter gevoel overhouden en minder voor me uit te staren, ga ik vandaag een van m'n boekenkast aanpakken. En wellicht eventueel misschien (waarschijnlijk niet) wat wegdoen. who am I kidding? boeken wegdoen??? Heel herkenbaar maar ik heb het toch gedaan en eigenlijk best geniaal al zeg ik het zelf. In mijn buurt hebben wij kastjes daar kun je boeken inzetten die anderen dan weer kunnen lezen en ik kan dan weer boeken uit die kastjes pakken die ik nog nog niet gelezen heb. Weet niet of ze dat ook in jouw buurt hebben? Best een goede oplossing en daad naar elkaar toe.
Quinn Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 Hmm ja, maar ik denk niet dat iemand de werken van Kierkegaard in zo'n kast wil hebben. En ik wil ze ook niet kwijt 😶 Goed, ik ga de kast weer in. lady jane en Smaragdie reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 hoe gaat het met de kittens @Smaragdie? Wat zul je genieten. Smaragdie reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 Gaat heel goed, dank voor het vragen @lady jane. Ze drinken heel goed en Mimi is heel zorgzaam. Mijn andere katten reageren er ook goed op. Dat was mijn grootste angst. De komende dagen laat ik ze wel in een andere aparte kamer. Ook voor de rust voor Mimi. Normaal liggen ze altijd met zijn 3 in een kattenmand, dat kan nu even niet en dan blaast ze ook naar hen toe. Dat deed zo normaal nooit, nu wel maar is logisch. lady jane, Tine en Prana reageerden hierop 3
Prana Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 Even hier om te checken of @Smaragdie's Mimi al bevallen is. En jaaaa, maar liefst 7!! Fijn dat alles goed is gegaan ❤️ lady jane, Fonny en Smaragdie reageerden hierop 2 1
Smaragdie Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 5 minuten geleden zei Roberto: @Smaragdie, toen ik paar jaar geleden bij een gestoorde ex thuis was voor de barbecue deed hij een boekenkastje open en kwam daar een poes uit. Alles wat ik hier op het forum schrijf verzin ik echt niet. Is allemaal waar gebeurd, geen alcoholpsychose. Daarover later meer. Een dode of een levende poes?? Las al van een uitgedroogde poes bij jouw thuis. Vandaar dat ik het maar even voor de zekerheid vraag. Hoe gaat het met jouw pre-detox?
Quinn Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 2 uur geleden zei Quinn: Hmm ja, maar ik denk niet dat iemand de werken van Kierkegaard in zo'n kast wil hebben. En ik wil ze ook niet kwijt 😶 Goed, ik ga de kast weer in. Nou, alles staat er weer in. wel een beetje netter, dat wel. Smaragdie en Ayla89 reageerden hierop 2
Smaragdie Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 Alles afgestoft en een andere rangschikking @Quinn ? Het is wel geordend nu. Ben hetzelfde hoor soms hoor😁 Gelukkig ben je wel uit de/die kast nu!!
Quinn Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 @Smaragdie nog een aantal te gaan. Maar niet vandaag.
Smaragdie Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 3 uur geleden zei Freekie: Sommige mensen hebben duidelijk een hobby nodig ipv andere mensen te frustreren Zo waar maar zo werkt het soms denk ik. Vind jou trouwens stiller en in jouzelf. Je kwam altijd zo blij over. De euforie van het gestopt zijn. Herken dat zo. Gaat het wel een beetje met jou? lady jane reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 (bewerkt) Gelijk heb je @Quinn. Morgen weer een dag he! Wat ga jij eten later? Ik lekker mijn Tjap Tjoy nog van gisteren. 31 mei 2024 bewerkt door Smaragdie Toevoeging
Quinn Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 @Smaragdie uit eten vanavond, dus dat is nog even afwachten. Jij al plannen? Kattenbrokjes?
Smaragdie Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 Heerlijk voor je! Al hou ik zelf niet van uit eten gaan in een restaurant. Wel bij mensen thuis of bij mij. Nee geen kattenbrokjes🤫 Gewoon lekker de magnetron in en klaar. Fijne avond alvast.
Quinn Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 Ik ook niet echt, maar c wordt er blij van. En ach, het gezelschap is verder prima, dus het zal wel een leuke avond worden. Smaragdie reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 Geroosterde bieten uit de airfryer met wat peperdure feta/roomkaas en sla, soep (nog over) met brood en sardines. Een beetje van alles wat, restjesdag. Ik heb mezelf ook aangeleerd om vaker boeken weg te doen. De echte klassiekers houd ik, de meer thriller- of ellendeverhalen mogen weg. Tegenwoordig ben ik vooral van de luisterboeken, die nemen geen fysieke ruimte in. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 gepofte bietjes met ui en knoflook, frietjes uit de airfryer en een lekkerbekje.
Freekie Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 @Quinnik bedoelde jou niet, maar meneer-frustreer- @Roberto Heeft een abonnement op negatieve aandacht trekken
lady jane Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 Wat ben je toch een afschuwelijke man @Roberto dat je dit nodig hebt, steeds maar mensen af te zeiken. Hoeveel wijn zit er in nu? Het is nog pré detox begreep ik? Al is mijn snap vermogen natuurlijk maar een fractie van de jouwe. Tine reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 Bedankt @Lonster1, ik was helemaal vergeten dat die bietjes nog in de oven stonden. Had zoveel groenten gegrild en at daar al 2 dagen van. Van de gepofte bollen knoflook en rode uien heb ik met een grote lepel Griekse yoghurt, een eetlepel may en wat peper en zout een heerlijke dip gemaakt, door de bietjes heen en naast de frieten. In geen tijden zo lekker gegeten. De geplande sla komt later wel weer. Lika en Lonster1 reageerden hierop 2
Bob Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 Ach ja, boeken wegdoen, zo lastig om te kiezen welke. Voor mijn laatste verhuizing is het me gelukt er een aantal uit te zeven met als kriterium het antwoord op de vraag: wil ik dit boek wel of niet nog een keer lezen? Fonny reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 1 minuut geleden zei Roberto: De pre-detox gaat geweldig! Ik sta nu al de hele dat droog. Ik weet niet wat die suffe hulpverleners mij verder nog willen bijbrengen, want ik weet alles al. Ik zal ze wel uitleggen hoe het zit, alles. Gefeliciteerd Roberto!! Snappez-vous de humor? Yvonne reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 (bewerkt) Hoe lang is het geleden dat je in deze terugval beland bent @Roberto? Tenminste als je daar antwoord op wil geven? @Smaragdie nog even reageren op jou vraag van een paar dagen geleden, een leuke vriendin zit hopelijk nog wel in het verschiet. Op dit moment nog niet, wist eigenlijk al die tijd al wel dat ik eerst aan mezelf moest werken en nuchter moest worden van mijzelf om mezelf mijn eigen leven te gunnen en mijn eigen leven te gaan leven. Van daaruit kijk ik wel verder. En dat is me nu behoorlijk goed gelukt, eigenlijk heel erg goed zelfs. Wie weet komt er wat op mijn pad en anders ben ik nu tenminste wel tevreden met mijn eigen leven. Ik ben niet actief op zoek, eerst mezelf op de rails blijven houden. Trouwens nog gefeliciteerd met de kittens! https://media.tenor.com/LlHtZIgTXjEAAAAM/cute-cats.gif 🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱 31 mei 2024 bewerkt door Freekie Tine reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 31 mei 2024 Rapport Geplaatst 31 mei 2024 Hoe lang is de tijd tussen jou predetox en dat je start met de detox intensive? Is daar al een datum van vastgelegd?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden