Spring naar bijdragen

Maandag 27 mei 2024


Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen @Ayla89
Hahahaa, thee met een koffiesmaakje.... misschien omdat mensen daar zo verschrikkelijk veel van drinken? Ik weet dat ik over het algemeen wel op minstens tien bakjes per dag zat, als dat allemaal pittige koffie was geweest had alleen maar lopen te stuiteren daar denk ik... 

 

Misschien wel inderdaad. En met goede koffie wordt het dan ook een duur grapje natuurlijk. And it's all about the money 🎶🎵

Is het gelukt met de garage vandaag? Het is wel heerlijk als je zo'n lang(erdangepland)lopend projectje dan toch afrondt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jessje goed dat je weer hier bent dan.

ik heb honger (ik ben volwassen, dus ik dus honger zeggen) en lepel nu een pot rabarber leeg. En intussen vraag ik me af of die slakken van @Yvonne eetbaar zijn.

Krijg je op je werk heet water uit zo'n luxe koffieding @Ayla89 ? Dat schijnt door dezelfde kookunit te gaan. Of bedoel je dat de koffie goor slap is? Dan zou ik een klacht indienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat even wat van me horen. Ik ben heel veel in Brabant en dat bevalt nog steeds prima.

Verleden week mijn bed met mijn dure matras meegenomen en dat slaapt natuurlijk super. .Voor als we bij mij verblijven hebben we een ander bed over kunnen nemen.

WE zijn  hevig aan het opruimen bij mijn vriend, iedere dag wat. Hij heeft veel laten versloffen door oorzaak drank, maar het gaat van lieverlee heel netjes worden.

Straks nog even een duik in ons zwembad. Echt heerlijk. Wat een bofkont ben ik toch met zo'n lieve man. Ook zo fijn, dat we dezelfde passie hebben.

Al met al ben ik heel erg gelukkig en ga me aardig thuis voelen in ons stulpje. Mijn flat hou ik wel aan, al zijn we er niet veel. Hier is het veel rustiger.

Als we dan weer bij mij thuis zijn, valt het drukke verkeer wel op, wat ik eigenlijk al niet meer hoorde.

Zo fijn. We komen allebei van heel diep en kunnen er ook goed over praten. Eindelijk dus mijn lieve allesie gevonden. Krijgen veel complimentjes van mensen, dat we zo lopen te stralen van geluk.

We hebben het dubbel en dwars verdiend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers, 
Soms vind ik het jammer/vervelend dat ik vroeg wakker word 's morgens, 
maar het is toch ook wel fijn. 
Ik heb inmiddels slakken geraapt en ze een dagtrip naar de slootkant gegeven, de hond en de katten 
hebben hun natje en droogje gekregen, tijd voor een bakje dus..... 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Wat deed je met de slakken? 😳 wacht: jij hebt ze vast liefdevol opgepakt en met uiterste zorgvuldigheid verplaatst 🥰

Over het klussen: Ik mocht nog net blijven na mijn 1e verbouwing. Ik ben nu bezig op mijn eigen verdieping en daar mag ik alles verprutsten zoals ik het graag wil. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Quinn:

@Jessje

ik heb honger (ik ben volwassen, dus ik dus honger zeggen) en lepel nu een pot rabarber leeg. En intussen vraag ik me af of die slakken van @Yvonne eetbaar zijn.

 

Waarom eet je eigenlijk zo vaak zo ostensibel slecht @Quinn ? Heb je niks beters verdiend van jezelf?

Dit is ongetwijfeld een beetje ingegeven door dat ik niet van rabarber hou, maar toch 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Quinn ik herken dat wel. Als het over mezelf gaat, kan een zak chips perfect als avondeten. Als het voor iemand anders is, kan het niet gezond genoeg en is geen enkele moeite te veel. Gelukkig ben ik er dan meestal ook bij. ☺️ Ik moet echt al in een hele goeie flow zitten om die moeite alleen voor mezelf te kunnen doen. Of echt forceren, dat kan soms ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig, ik heb veel defecten, maar niet die van gebrek aan zelfverwennerij. Als ik alleen eet dan komt er meteen een lamskarbootje uit de vriezer, want dat eet de Stier niet. Die krijg ik alleen op mn verjaardag, staat ze met een wasknijper op dr neus te koken 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weet ik niet maar er moet wel lekker gegeten worden.

De Stier is een echte altruïst en cijfert zichzelf altijd weg. Ik niet, ik doe wat voor iemand anders omdat ik het zelf leuk vind om te doen. Grappig om te zien hoe verschillend mensen functioneren, en vrijwel niet te veranderen ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Quinn:

Al zal het ook wel met vroeger te maken hebben, je weet wel, snel wegwerken wat je krijgen kunt. 

Klopt. Meteen een fles wijn erbij en zo. Dat doe ik tegenwoordig niet meer, hoewel het alleen eten wel een trigger blijft. Vaak gaat er dan een biertje open als ik zulks in huis heb. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps word me hier echt even pijnlijk bewust van mijn eigen gedrag want in dat voor ander kan ik dan ook echt helemaal geen maat houden, zo blijkt.  Nu maak ik andijviesalade maar dan gaan daar ook weer ineens nog 3 (!) andere soorten sla bij. Echt waar!  En dan gaat m’n man sebiet weer zeggen dat we eten hebben voor een heel leger. 🤷‍♀️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was vroeger bij ons thuis regel dat als pa was uitgegeten, wij dat ook waren. 

En op andere dagen was het blijven zitten tot je bord leeg is. Geen peil op te trekken.

bewerkt door Quinn
Sweet memories
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Quinn:

Het was vroeger bij ons thuis regel dat als pa was uitgegeten, wij dat ook waren. 

Onze moeder kookte bijna dagelijks en haar kinderen kregen voorrang, pa kreeg de restjes.
Behalve op zaterdag als hij ons mee uit eten nam naar de Chinees.
Dan hoefde onze moeder niet te koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Quinn, wie was die man die op zondag het vlees kwam snijden?

ps mijn moeder hield helemaal niet van koken, dat heeft zij mij pas jaren later verteld.
Voor het kerstdiner maakte zij een grote pan met erwtensoep, dat lukte haar nog net.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...