Spring naar bijdragen

Zondag 26 mei 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen! :sun:

Ik had graag wat langer geslapen, maar de kinderen dachten daar anders over 😴 ik ben nog steeds geen zonnestraaltje 's ochtends, maar ik heb wel het idee dat ik tegenwoordig toch iets fitter en daardoor minder knorrig wakker word. 

ik denk dat ik zo ook even naar de sportschool ga. 

Dagpact

Elonwyn

Ayla89

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Gisteren heb ik een draadloze muis gekocht voor bij mijn laptop, die ik al een jaar geleden heb gekocht.
Omdat mijn oude computer raar deed en traag was.
Dat vind ik toch wat handiger dan met je vinger de cursor bedienen.
Selecteren, knip en plak gaat nu ook wat handiger.
Dan hoef ik die Ctrl of Alt + combi's niet te gebruiken.
Die onthoud ik nooit.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers
net mn bed pas uitgerold, wat
kan slapen toch zalig zijn.
Nu nog een lekker bakkie van Von
een paar beschuitjes smeren en 
waarempel, de zon piept ineens
ook door mn ramen, zeker ook uitgeslapen.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ontbijt is op en de koffie ook.
Zit me te bezinnen om een wandelingetje te maken
Vanavond weer een etentje met de familie van vriend
Zal dus wel weer een drukke bende worden.

Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik heb dik 9 uur geslapen! Lekker! 

Nu zo fit als een hoentje, ohnee zo werkt dat niet hé :devil: ook aan de koffie van Von. Klinkt nu zo lkkr Duits, van Von! Lolllll

Ik zit iig tegen een berg was aan te kijken, langzaamaan moet hij kleiner worden, ben hem aan het opvouwen. 

Badkamer, stofzuigen, keuken.... 

Hopelijk werkt het, heb motor rijden als beloning in mijn hoofd, als ik dit, dit, dit, dit en dat klaar heb, mag ik motorrijden

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen, toch kunnen uitslapen vandaag. Joepie. Dat was nodig want sinds heel lang waren we buiten op een groot feest, na middernacht. Dat was echt lang geleden. Maar nu echt iets positiefs, ik heb helemaal geen kater! Ik heb nl. Wel enkele drankjes gehad, maar echt wat een verschil! Deels door mijn man, mijn rots aan mijn zijde, waarbij ik me helemaal veilig voel, maar ik mag ook echt wel zeggen door mijn innerlijk werk de afgelopen jaren. Ik voelde me echt veel steviger in mijn schoenen staan in (veel) sociaal gezelschap en had bijna helemaal geen behoefte om mezelf en alle prikkels helemaal weg te drinken. Ik was zelfs een beetje trots op en blij met mijn complexiteit en dat ik me helemaal niet meer hoef aan te passen of te verdwijnen, maar dat het helemaal ok is hoe ik (anders) ben. Toch wel een fameuze vooruitgang vind ik zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yess @Reacher, now you are talking!   Take it away:-)

Ik heb eerlijk gezegd de meerkoetvoet niet gezien, want we zwommen allebei met onze voetjes onder water. Heerlijk. Het maakt me zo tevreden. 
 

Nu mijn kind bellen. Die zit in een ver buitenland. Ik laat haar zo veel mogelijk en nu belde ze zelf. En verder haken maar weer. Deken nr 4.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Reacher:

Ik heb net als een badass geklust en daarna  al het gereedschap in mijn roze Hello Kitty naar het schuurtje teruggebracht. :D I’m Every woman, it’s all in meeeee 🎶🎵🎶🎶

 

Super Chaka Kahn! Heerlijk en goed gedaan.

En goed bezig @Lika, ik had waarschijnlijk al 30 keer gebeld. Geniet van het contact en haken.

Nu log ik echt uit anders baal ik straks bij het opstaan/weer wakker worden dat ik niet eerder ben gegaan. Heb ik ook met dagdiensten trouwens.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Quinn:

@Reacher OMFG Hello Kitty? Dat kost je punten. Dat klussen levert weer wat op. 

Waar is @Oskar? En Jesse?

@Lika je bedoelt dat je ze echt afmaakt? Wauw. Wat D heeft laten liggen, heb ik maar aan zo'n Oekraïne project gedoneerd. Die werden er wel blij van. 

Hello Kitty is eigenlijk een meisje verkleed als kat. Wist je dat?

Ik ben helemaal vergeten wie Jesse is.. :o

Dus ik weet niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Lika:

Yess @Reacher, now you are talking!   Take it away:-)

Ik heb eerlijk gezegd de meerkoetvoet niet gezien, want we zwommen allebei met onze voetjes onder water. Heerlijk. Het maakt me zo tevreden. 
 

Nu mijn kind bellen. Die zit in een ver buitenland. Ik laat haar zo veel mogelijk en nu belde ze zelf. En verder haken maar weer. Deken nr 4.

Fijn dat je dochter jou belde Lika. Dit is zo’n voetje image.jpeg.52db4ce525ea938470c1438a21b9b19a.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...