alesto Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart Goedemorgen, Goed geslapen, maar had graag nog even willen liggen. Vandaag extra kantoordag. Fijne dag Dagpact: Alesto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart Goedemorgen frummers, goedemorgen Alesto, Ik heb de halve nacht wakker gelegen en als toegift nog een ellendige nachtmerrie gehad, pfff. Hoewel het gisteren een leuke dag was, was het gewoon teveel en te druk, denk dat het daaraan ligt. Afijn, vandaag weer een drukke dag en de dagen daarna ook, je hebt soms van die weken Geeft niet, het hoort erbij denk ik dan maar. Maar nu eerst een lekker bakje. alesto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart Goedemorgen! Hier hetzelfde als @alesto; goed geslapen vannacht maar had nog wel willen blijven liggen. Zo meteen werkafspraak in buurt Volendam. Dus de auto in voor een rit van 5 kwartier. Zin in. dagpact Maja lady jane, Lika en alesto reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart Mogge alesto en de rest Gisteren was een fijne avond, veel herkenning en een fijne groep mensen. Voelde me super sterk, en nog steeds! Ik wil er een productieve dag van maken vandaag, maar ook met ruimte voor ontspanning. Vanmiddag naar de wolwinkel voor een bol katoen, ben een knuffel aan het haken maar kom net katoen tekort voor het tweede oor. En een konijn met maar 1 oor is ook zo wat hè. Langer blijven liggen zou heerlijk zijn, waarom liggen onze bedden ook zo lekker in de ochtend? Dagpact: Alesto Maja Okkie Yana, Jac, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NewDee Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart Goedemorgen iedereen, Auw, het wakker worden doet zeer vandaag. Net als Yvonne slecht geslapen door een veel te drukke avond in mijn geval. Met mijn vriendin mee geweest naar een AA meeting. Bleek een CA meeting, waar wél iedereen welkom was overigens. Niet direct mijn ding. Daarover wellicht later meer op mijn eigen draadje. Anyway, vandaag proberen terug te komen in mijn eigen goede vibes. De vermoeidheid even parkeren en er een mooie dag van maken. Ik kom vandaag hier zéker nog terug om van jullie wat lekkere positieve energie op te pikken! :-) Jac reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart Goedemorgen dagpact: Alesto Maja Okkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart Zojuist zei Fonny: Goedemorgen dagpact: Alesto Maja Okkie Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nienes Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart Goedemorgen dagpact: Alesto Maja Okkie Fonny Nienes @Okkie goed dat je er bent! Fijn dat het een mooie avond was! Ik heb ook alle uren van de klok gezien. Wat is dat toch? Gelukkig is het prachtig weer en ben ik vandaag vrij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart Goeie morgen kanjers, NewDee, Bob, Elonwyn en 2 anderen reageerden hierop 1 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart dagpact: Alesto Maja Okkie Fonny Nienes Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart Goedemorgen. Hier ook een drukke week voor de boeg. Alles maar laten komen zoals het komt denk ik maar. Gelukkig slaap ik wel goed, zodat ik uitgerust aan de dag kan beginnen. dagpact: Alesto Maja Okkie Fonny Nienes Jac Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart (bewerkt) 2 uur geleden zei Okkie: Mogge alesto en de rest Gisteren was een fijne avond, veel herkenning en een fijne groep mensen. Voelde me super sterk, en nog steeds! Ik wil er een productieve dag van maken vandaag, maar ook met ruimte voor ontspanning. Vanmiddag naar de wolwinkel voor een bol katoen, ben een knuffel aan het haken maar kom net katoen tekort voor het tweede oor. En een konijn met maar 1 oor is ook zo wat hè. Langer blijven liggen zou heerlijk zijn, waarom liggen onze bedden ook zo lekker in de ochtend? Dagpact: Alesto Maja Okkie Goedemorgen @Okkie Mooi dat je er weer bent , viel het mee de confrontatie met man ? de soep wordt meestal niet heet gegeten 26 maart bewerkt door Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart 2 uur geleden zei Okkie: Mogge alesto en de rest Gisteren was een fijne avond, veel herkenning en een fijne groep mensen. Voelde me super sterk, en nog steeds! Ik wil er een productieve dag van maken vandaag, maar ook met ruimte voor ontspanning. Vanmiddag naar de wolwinkel voor een bol katoen, ben een knuffel aan het haken maar kom net katoen tekort voor het tweede oor. En een konijn met maar 1 oor is ook zo wat hè. Langer blijven liggen zou heerlijk zijn, waarom liggen onze bedden ook zo lekker in de ochtend? Dagpact: Alesto Maja Okkie Goedemorgen Okkie Mooi dat je er weer bent , viel het mee de confrontatie met man ? de soep wordt meestal niet zo heet gegeten……. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart goeiemooiemorgen frummers. Wakker geworden van een droom die ook over mijn moeder ging ze liep op de trap te zingen met een mand wasgoed in haar armen helemaal verkleed als een operazangeres en vreemd kapsel, stralend! Ik ben er nog blij van, toen ze jong was zong ze vaker, later nooit meer. Ze maakte ook oogcontact met me (ik lag in bed nog), ze leek zo gelukkig. Tine, karin123 en Toos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart (bewerkt) @Okkie je kunt er nog een terroristenkonijn van maken als je geen zin hebt extra wol te gaan kopen toitoitoi! 26 maart bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart Fijn om je zo gemotiveerd te lezen @Okkie en dat je een fijne groep hebt getroffen. Ik wens je een stralende droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart thnx Yana, ik meende iets anders te hebben gelezen, gauw aanpassen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart aha, bij New Dee oeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart @Okkie fijn dat je je hebt herpakt! Goed dat je meer tools hebt ingezet. De AA meetings waren niet mijn ding maar dat is gelukkig voor iedereen anders. Er wordt zoveel hulp aangeboden op diverse vlakken die kunnen helpen ADB te worden en blijven. Even uitzoeken wat voor jouw werkt. Maar voor nu TOP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart Haha @lady jane dat heb ik ook wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart Goedemorgen, half 8 al in Groningen aan het werk, geen last van drukte gehad gelukkig. Vanmiddag op kraamvisite bij een collega met ons team. Baby is van begin januari, gaat nog net niet naar school dagpact: Alesto Maja Okkie Fonny Nienes Jac Toos Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart 2 uur geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers. Wakker geworden van een droom die ook over mijn moeder ging ze liep op de trap te zingen met een mand wasgoed in haar armen helemaal verkleed als een operazangeres en vreemd kapsel, stralend! Ik ben er nog blij van, toen ze jong was zong ze vaker, later nooit meer. Ze maakte ook oogcontact met me (ik lag in bed nog), ze leek zo gelukkig. Ze is gelukkig. karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart dagpact: Alesto Maja Okkie Fonny Nienes Jac Toos Freekie Moeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart Heee @Moeps welkom terug Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden