Spring naar bijdragen

Zaterdag 3-2-2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Heb slecht geslapen, maar wat heb ik gisteren een fijne ervaring gehad door de innerlijke strijd stil te leggen.

ik besef nu pas hoe vaak ik ermee bezig was (Els heeft echt gelijk!)Ā 

zal ikā€¦

zal ik gewoon niet..

jaā€¦

neeā€¦.

ja johā€¦

NEE,..

ah vooruitā€¦.

gewoon welā€¦.

ach bekend terrein

Ā 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ben ook dankbaar dat ik de ervaring drank versus antabus heb meegemaakt, weet nu de horror daarvan en dat is genoeg om me er ver vandaan te houden, toch ook hier weer het hondje van Paflov in een andere vormĀ :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren naar me dochter en ex geweest

chinees besteld en lekker gegeten

was best wel gezellig en ik ben blij en dankbaar dat ik dit nuchter en onverwachts kan doen zonder een kater te hebben of aangeschoten te zijn.Ā 
Ā 

het is fijn dat het vertrouwen een beetje terug is en om een goeie band te hebben met de mensen die me lief zijnĀ :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Dagpact:
Fonny
Prana

Vroeg wakker weer. Maar hoe weinig ik ook slaap, ik voel me altijd frisser als ik opsta dan na een veel langere nacht met alcohol in mijn lijf. Heerlijk. En de zon schijnt al dus dadelijk een strandwandeling met de hond. Wat is dat een lieverd. Hij is pas zo'n 10 dagen bij ons, maar hij doet het echt heel goed.

Ā 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • bolletje changed the title to Zaterdag 3-2-2023
1 uur geleden zei Prana:

Nee ik zit in het zuidenĀ :DĀ Naar ItaliĆ« verhuisd in november.

Ah, okĆ©, da's niet verkeerd. En dan zit je inderdaad ook een 5 tot 10 graden oostelijker, wat mede het vroege tijdstip van zonsopkomst bij jou verklaartĀ :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,Ā  sauna inmiddels op temperatuur (85 graden) , geuren en fruit staan klaar . Lets go. Heerlijk genieten met mijn jongens in de eigen achtertuin , die een beetje aanvoelt als een klein paradijsje.

Mijn drank tijd ligt ver achter me , wat doen we onszelf toch aan. Constant in de overleef stand , terwijl we gewoon , zonder dat vergif Heerlijk kunnen leven.Ā  Nog altijd dankbaar dat ik destijds dit forum vond en me eraan heb vastgeklampt.Ā  Het was als het ware mijn AA , bijbel , almanak , biechtstoel , dagboek en maatje .Ā 

Ik zie hier altijd zoveel 1 dags vliegen binnen komen en op "zoek een maatje " een oproep doen . Terwijl ze niet beseffen dat dit de plek is waar ze moeten zijn .Ā 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegenvaller bij aankomst gisteren, de badkamer was nog niet klaar.Ook nog geen WC, dus alles op het chemisch toiletje.

Moet vreselijk naar de wc, maar her lukt niet, dus buikpijn.Maak me er maar nier al te druk om.Komt vanzelf wel op gang.Straks even boodschappen halen, want er is niets meer in huis.

Het weer is but, als ik het zo even mag vermelden.

We zijn laat naar bed gegaan, dus beetje laat op.

Tot zover update Spirit in Brabant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...