Spring naar bijdragen

Maandag 25 december 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal :rose:

Vannacht weer een "gevecht" met mijn beddengoed. Kon geen fijne slaaphouding vinden en dat is natuurlijk extra pijnlijk nu ik door mijn rug gegaan ben. Dus om nu te zeggen dat ik uitgeslapen ben.......:huh: Eerst maar eens ontbijten en daarna maar weer een paar paracetamolletjes erin.....

DAGPACT

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

       image.thumb.png.ef0829a2623ade6b4fc23b4cd90475e6.pngimage.thumb.png.ef0829a2623ade6b4fc23b4cd90475e6.pngimage.thumb.png.ef0829a2623ade6b4fc23b4cd90475e6.png

Goedemorgen frummers en goedemorgen @Beatrixen @Dune... 
Vandaag is het 1e kerstdag. 
Voor veel mensen een dag waarop de familie samenkomt en geniet.
Maar ook voor velen een dag van eenzaamheid, gemis en verdriet. 
Ik wens al mijn medefrummers uiteraard een mooie dag toe
en denk aan de mensen voor wie het heel moeilijke dagen zijn.
Ik heb de tafel alvast maar even gedekt. 

image.png.6c49d24f282f9ccb49414585dcbeda3a.png

@Spirit, ik hoop dat je een fijne dag bij jouw zoon en zijn gezin zult hebben, ondanks het gemis van Doerak. 
@Lika, jij sterkte bij jouw schoonvader... 
@ikkanhet, ik denk aan jullie......
@Remi1, kerst zo vlak na het overlijden van jouw vader... 
Ik denk aan @Maja, voor het eerst sinds al die jaren zonder haar moeder... 
en ik denk aan @Quinn en vraag me af... 


 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Spirit:

Is er iets ernstig met hun gebeurd?

Van Descartes weet ik het niet @Spirit, maar @Donder had kanker, de vooruitzichten waren slecht en hij is plots helemaal weggebleven. 
Ja @ikkanhet, hij was even aan mijn aandacht ontsnapt... 
Dat is het gevaarlijke van namen noemen dus: ik heb vast nog wel meer mensen waar ik met regelmaat aan terugdenk en niet weet hoe het ze vergaat.... 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil jullie allemaal fijne warme kerstdagen toewensen!

Voor mij gaat het zeker op dat het een eenzame en verdrietige kerst is.  Corona kwam gisteren onuitgenodigd binnenstappen en besloot nog even te blijven. Heb alles af moeten zeggen en zit in mn eentje te eenpitten. Weegt natuurlijk niet op tegen het verdriet van de mensen die voor altijd hun dierbaren moeten missen, dat is een gat die er voor altijd zal zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte en tussen de rauwheid van het gemis dat daar ook een lichtpuntje zal zijn! x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte @Wijntjeofmeer

Hier idem dito.

Ik kom net bij de HAP vandaan en heb blaasontsteking.

Gelukkig is het allemaal aan te lopen, via de metro, ook de dienstdoende apotheek.Het heeft ook weinig zin om met buikpijn naar mijn zoon te gaan.Bovendien zit mijn verdriet om m'n kat, ook nog erg hoog.

Het is zoals het is.

Hoop dat de antibiotica aanslaat, anders kan ik woensdag contact opnemen met m'n eigen huisarts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Spirit:

Sterkte @Wijntjeofmeer

Hier idem dito.

Ik kom net bij de HAP vandaan en heb blaasontsteking.

Gelukkig is het allemaal aan te lopen, via de metro, ook de dienstdoende apotheek.Het heeft ook weinig zin om met buikpijn naar mijn zoon te gaan.Bovendien zit mijn verdriet om m'n kat, ook nog erg hoog.

Het is zoals het is.

Hoop dat de antibiotica aanslaat, anders kan ik woensdag contact opnemen met m'n eigen huisarts.

Nou Spirit dat is ook niet fijn! Ach en dan ook nog je kat niet meer daar! Sterkte! Zal niet het glas op je heffen, maar wel een extra kopje classic chai voor je maken en in denkbeeldige zin kun je aanschuiven:)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit hier nog klaarwakker op de bank.Totaal geen slaap.Net nog 2 stukjes kerststol op met roomboter en poedersuiker.

De rollade viel tegen.

Ik ga toch maar proberen naar bed te gaan.Heb m'n rust toch wel nodig uiteraard 

Wat kan je verdriet hebben van een overleden huisdier.Na de kerst wat foto's af laten drukken.Heb een kaarsje bij het slaapkamerraam gezet vanavond.

Ga me maar naar bed begeven.Rust heelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...