Maja Geplaatst 10 november 2023 Rapport Share Geplaatst 10 november 2023 (bewerkt) Gisterochtend is mijn moeder overleden. Ik was er niet bij maar had kort daarvoor bij haar de gordijnen open gedaan, haar goedemorgen gekust en haar haren wat gefatsoeneerd. De dag ervoor was de morfine heel hoog ingesteld met toestemming van de huisarts. Ik ben er dus zeker van dat zij de laatste nacht zo pijnloos mogelijk heeft doorgebracht. Comfort was het enige dat nu belangrijk was. Het meest moeilijke moment vond ik toen zij het huis werd uitgedragen, op de brancard werd geplaatst en daarna in de lijkwagen werd gereden. Dat voelde heel definitief en dat is het natuurlijk ook. Inmiddels is er een gevoel van berusting over mij heen gekomen. De missie is volbracht. Vandaag moeten veel dingen geregeld worden voor de begrafenis die volgende week vrijdag plaatsvindt. Gelukkig met een nuchter hoofd. Dat verdient zij en ik ook. Dus hop naar het dagpact! @Yvonneligt vast nog op één oor, dus eerst maar een thermoskannetje heet water klaarmaken. Voor iedereen een fijne dag en @Oskar: Fier en met opgeheven hoofd doorgaan! DAGPACT: Maja 10 november 2023 bewerkt door Maja Gekleurde letters dagpact gekopieerd nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 10 november 2023 Rapport Share Geplaatst 10 november 2023 Gecondoleerd @Maja, dat is heel triest. Hoewel door het verdriet ook veel Rust en Vrede klinkt. Sterkte met alles. Heel mooi hoe liefdevol jij je moeder de laatste jaren hebt kunnen begeleiden. Dank voor je wens. Dat je daar nog aan denkt zeg. Ik ook maar op het Dagpact. 4 uur geleden zei Maja: DAGPACT: Maja Oskar (Wees ook op je hoede juist als straks weer een bepaalde rust terugkeert in je leven. Dat zijn de momenten dat Oom Bier nog wel eens gluiperig kan toeslaan.) Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 november 2023 Rapport Share Geplaatst 10 november 2023 Gecondoleerd Maja, heel veel sterkte Dagpact: Maja Oskar Fonny Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 november 2023 Rapport Share Geplaatst 10 november 2023 Lieve @Majagecondoleerd, wat heb je toch altijd voor je moeder klaargestaan en veel voor haar betekend, heel veel respect voor jou, sterkte met alles wat er nu op je afkomt Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 november 2023 Rapport Share Geplaatst 10 november 2023 17 minuten geleden zei Beatrix: Heel veel sterkte Maja. Het is altijd verdrietig om iemand los te moeten laten. Je schrijft: Inmiddels is er een gevoel van berusting over mij heen gekomen. De missie is volbracht. Ondanks alle verdriet zal dit je helpen de komende tijd ! Hou je hier maar aan vast ! DAGPACT: Maja Oskar Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2023 Rapport Share Geplaatst 10 november 2023 58 minuten geleden zei Beatrix: DAGPACT: Maja Oskar Beatrix Fonny Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2023 Rapport Share Geplaatst 10 november 2023 goeiemooiemorgen frummers Lieve @Maja gecondoleerd liefde is loslaten.......................... Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2023 Rapport Share Geplaatst 10 november 2023 Goedemorgen allemaal, @Maja, Gecondoleerd, wat heb jij je hier dapper doorheen geslagen en wat moet het een fijn gevoel geven, dat je alles voor je moeder hebt gedaan wat je kon. Sterkte ! Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2023 Rapport Share Geplaatst 10 november 2023 Gecondoleerd @Maja. Wat mooi dat jouw moeder uiteindelijk rustig en zonder pijn mocht gaan. Sterkte voor de komende tijd Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2023 Rapport Share Geplaatst 10 november 2023 En ik sluit me aan bij het dagpact. DAGPACT: Maja Oskar Beatrix Fonny Jane Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2023 Rapport Share Geplaatst 10 november 2023 Zorg goed voor je dondertje want je zieltje zit erin. lief he, las ik net van een stadsgenoot, die na allerlei fysieke problemen, tegenwoord jogt achter zijn rollator. rapilos, karin123, Spirit en 2 anderen reageerden hierop 3 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 10 november 2023 Rapport Share Geplaatst 10 november 2023 (bewerkt) DAGPACT: Maja Oskar Beatrix Fonny Jane Yvonne Spirit @Maja, dapper bijtje. Gecondoleerd en heel veel sterkte, de komende tijd 10 november 2023 bewerkt door Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 november 2023 Rapport Share Geplaatst 10 november 2023 Lieve @Maja. Gecondoleerd. Blijf je (veel) schrijven hier? Kan me voorstellen dat je emoties alle kanten zullen opgaan. Misschien kunnen we iets voor je betekenen? Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2023 Rapport Share Geplaatst 11 november 2023 @Maja gecondoleerd met het verlies van je moeder en ontzettend veel kracht en sterkte toegewenst Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2023 Rapport Share Geplaatst 11 november 2023 Lukt het nog een beetje @Maja hoop dat je genoeg steun krijgt daar. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 november 2023 Rapport Share Geplaatst 11 november 2023 @Maja gecondoleerd met het verlies van je moeder. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 november 2023 Rapport Share Geplaatst 11 november 2023 Maja je hebt duidelijk laten zien dat je je ♥ op de juiste plaats hebt met de liefde, zorg en aandacht voor je moeder al die tijden. Ook al voelde je je er soms alleen in..je hebt dat toch wel allemaal maar gedaan en ik mag hopen dat jij je daarin mag berusten dat het goed was. Moge je moeder ruste in vrede. @Maja gecondoleerd Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 12 november 2023 Rapport Share Geplaatst 12 november 2023 @Maja Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Zal wel een groot gat vallen nu de zorg wegvalt. Pas goed op jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 november 2023 Rapport Share Geplaatst 12 november 2023 Lieve Maja..gecondoleerd. Dit gedicht doet me denken aan het leven van jong meisje tot aan oude vrouw: Nature’s first green is gold, Her hardest hue to hold. Her early leaf’s a flower; But only so an hour. Then leaf subsides to leaf, So Eden sank to grief, So dawn goes down to day Nothing gold can stay. (Robert Frost) Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden