Yvonne Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Ik wens de meeting gangers een fijne middag, hier schijnt de zon inmiddels, ik stuur hem wel jullie kant op.... Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 1 minuut geleden zei Yvonne: Ik wens de meeting gangers een fijne middag, hier schijnt de zon inmiddels, ik stuur hem wel jullie kant op.... Hier schijnt de zon nu ook, via Yvonne stuur ik hem door richting jullie kant... Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 57 minuten geleden zei Roberto: voor mij is dit appels met peren vergelijken Het was niet bedoeld als vergelijking. Ik heb de zin aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Allemaal een fijne meeting vandaag. @Lonster1ik vind het ook jammer, had jou ook graag ontmoet. En de rest ook natuurlijk. Met n dekentje op de bank nu. Hopelijk in de toekomst nog een meeting, in het voorjaar ofzo. Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 (bewerkt) . 21 oktober 2023 bewerkt door Pinkman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Wat spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 (bewerkt) Allemaal op handen staan na afloop maar 21 oktober 2023 bewerkt door Pinkman Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Mijn trein vertrekt nu. Nog even in de binnenstad geslenterd, voldaan na een paar fijne uurtjes. Fonny, Lika en Pinkman reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Fonny, Lika, Rosee en 7 anderen reageerden hierop 7 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Iedereen heel erg bedankt voor de fijne meeting van vandaag. Het voelde voor mij goed om iedereen eens te zien en we hadden het weer ook nog mee vanmiddag. Tot een volgende! Lonster1, Francoise, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Mis A3, ik had n wit voetje vandaag Fonny en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Ik ben nu pas thuis! Toch nog even de stad ingelopen. Was een fijne dag. Wat een leuke mensen!! lady jane, Fonny en Francoise reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 (bewerkt) Wat fijn dat het fijn was! Om de traditie in ere te houden hier mijn schoeisel gokje: rechts onder groen is Pinkman en dan met de klok mee volgen Lonster Artax Jane Bob en Lika 21 oktober 2023 bewerkt door Remi1 Lika en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Mijn schoen hebben jullie alebei goed gezien, @Adri03 en @Remi1. Het was inderdaad een mooie bijeenkomst. Iets om vaker te doen. Francoise en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Volgens mij klopt je gokje @Remi1! Remi1 en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 Ja Remi heeft het juist. Zo met 6 personen heb je de gelegenheid met iedereen te praten en aan één tafel te zitten voor de thee. Ik vond het heel bijzonder. Lieve mensen en erg leuk om te zien wat er achter een avatar schuilt. Persoonlijke verhalen horen van mensen die je al een klein beetje kent via de media. Francoise, Remi1, Fonny en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 Wat fijn dat het zo'n waardevolle middag is geworden. Leuk om te lezen... lady jane en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 Wat super, ik was er graag bij geweest. Lijkt mij geweldig om eens met iemand te praten die hetzelfde doormaakt. Ik denk vaak aan een o line meeting bijwonen, maar durf niet zo goed. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 (bewerkt) Op 21-10-2023 om 10:43 zei Yvonne: De mensen die zich aanmelden voor een meeting zullen er, zoals Billy al aangaf, geen probleem mee hebben als Pinkman zijn eigen voornaam gebruikt. Nee @Yvonne, daar gaat het hier niet om. Bij de AA doen ze dat ook. 22 oktober 2023 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 Op 21-10-2023 om 09:45 zei Lonster1: Nou wat jammer zeg, dat er drie afzeggen. Francoise, Etty en Rosee had ik graag ontmoet. Van Roberto verwachtte ik niet dat hij zou komen. @Lonster1, bovenstaande opmerking heb ik als zeer onprettig ervaren. Er hebben vier mensen afgezegd, met redenen. Dat jij van mij verwachtte dat ik niet zou komen, zonder toelichting waarom, voelt voor mij niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 Op 4-10-2023 om 14:54 zei Roberto: Maar ik heb nog twee andere problemen: De beschrijving van je klachten deed me vermoeden dat je niet zou komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 Zit je niet gewoon een beetje te zeuren @Roberto Na de peiling in juli schreef Remi waarom zij niet wilde En daarna zei jij ook meteen; toch maar niet. Blijkbaar ga je heen en weer met je mening, dat mag natuurlijk, maar leg niet steeds iets negatiefs bij een ander alsjeblieft. Yvonne en Hadocque reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 3 uur geleden zei Roberto: Nee @Yvonne, daar gaat het hier niet om. Bij de AA doen ze dat ook. Benieuwd waar het dan wel om gaat. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 4 uur geleden zei lady jane: maar leg niet steeds iets negatiefs bij een ander alsjeblieft. @lady jane, volgens mij houd ik het bij mezelf door aan te geven wat ik niet prettig vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 @Roberto maak er niet zo'n heisa om je. Waar gaat het nou helemaal over. Je ging niet, nou dan niet. Jouw keuze, jouw beslissing, klaar. Mag iedereen voor zichzelf weten. Ik was er ook niet. Nou en? Zo te lezen was het goed en leuk geweest, laat het daar dan in zn waarde.. Yvonne, lady jane, billy1981 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden