Spring naar bijdragen

Zondag 17 september 2023


Freekie

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @Freekie
Hier is het bewolkt, maar droog. 
En zo apart gisteren: 
Ik ging rond half negen richting Winschoten voor nog een paar laatste boodschappen. 
Aangekomen op het parkeerterrein van de supermarkt zag ik voor de Kwantum een groep motorrijders staan... 
Ik moest gelijk aan Freekie denken, heb nog even staan kijken. 
Toen ik de winkel weer uit kwam vertrokken ze net. 
Ik heb het eerste stukje achter ze gereden, even voor mijn dorp sloegen ze linksaf... 
Ik vond het wel grappig.... 
Nu eerst maar even een bakje. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt @Toos, goed dat jij zo alert was. 
HIer is het weer droog, er zijn tien druppen regen gevallen en er zal later op de dag nog wat meer komen. 
En ja, ik had ook voor alle zekerheid al lekker in de tuin gewerkt. 
Ook alle was weggewerkt en buiten kunnen drogen gisteren. 
De zon doet hier wel verwoede pogingen door te breken, maar dat lukt nog niet echt... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Vannacht gedroomd dat ik twee glazen wijn op had. Voel me er vanmorgen wat raar door, want vond het in mijn droom helemaal niet erg na zo veel maanden gedronken te hebben….

@Freekie Goed bezig!

Alweer lekker met de hond gelopen. Ook hier grijs en regen. Had buiten nog wat dingen willen doen. Maar zie dat het eind van de middag weer droog zou moeten zijn. Nu eerst maar eens op zoek naar koffie, want die is op. En als ik ergens chagarijnig van wordt…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemooiemorgen.
Hier giet het, niks weekendje strand dus nog.
We krijgen voorlopig nat en winderig herfstweer.
Ik was heel vroeg op om de oranje dames in china te zien volleyen,
maar wat er ook op de zender te zien was behalve de titel vd wedstrijd,
geen oranje dames. Ik kon zelfs nergens ontdekken of ze hebben gewonnen.
Teleurgesteld terug naar bed, mèt deken zelfs, en 2 uur bijgeslapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Straks een solo optreden voor bewoners van de Pameyer.Lijstje met geschikte liedjes gemaakt en anders spelen wat in mij opkomt.

De zin moet nog komen na de dag van gisteren.Gewoon op tijd m'n mandje maar in gegaan gisteren.Het loslaten van vervelende situaties, gaat mij al een stuk beter af.Vandaag gaat vast fantastisch worden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Ik meld me droog af van het dorpsfeest. 
Er zijn 2 momenten geweest die mij triggerden om toch te gaan drinken maar ik heb dat gelukkig niet gedaan. 
De momenten dat je denkt, ach f* it, het kan eigenlijk best wel zijn echt de meest heftigsten voor mij. Het is erg gezellig geweest met de buren en ik heb het erg leuk gehad. 
Vanmorgen werd ik wakker met een ravage in mijn voortuin, het lijkt alsof een auto er op in is gereden. Blij dat ik geen kater had. Of nog erger, nog steeds strontlazerus en niet geslapen. Want zo ging het altijd. Pas eind van de middag van de volgende dag naar bed. 
Ik heb het weekend bewust en aanschouwend meegemaakt. Als ik gedronken had was ik zeker weten wel naar de feesttent gegaan. Toen ik nog even de honden uitliet zag ik de jeugd daarheen gaan. Allemaal piepjonge kids die mijn kleinkinderen zouden kunnen zijn. 
Ik had wel lekker chocola gehaald voor thuis nog even als beloning.  Ik snoep nooit dus dat voelde ook als feest. 

Dus dat hebben we weer gehad. Opgelucht dat het goed is gegaan en vandaag weer een fijne fitte dag! 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die @Remi1... hoe gaat het met je? 
En ben je nog uit varen geweest? 

Het zat je ook niet mee @lady jane, ik hoop dat de rest van de dag beter is verlopen? 

Hier hebben we een heerlijke dag achter de rug, begin van de middag even wat regen, verder afwisselend zon en bewolking, maar een prima temperatuur, 
ik heb de hele middag lekker buiten zitten lezen. 
Het was buiten warmer dan binnen... 
Een echt cadeautje deze dag. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja hoor @Yvonne, lekker wezen zwemmen en terug was het droog en kon ik lekker zonder jas fietsen,
ik lag wat achter met mijn zaterdagavondserie, nu dus niet meer;) en verse friet bij de boodschappen gehaald
en net een portie uit de airfryer op met een dikke klodder mayo. troosteten is soms zo lekker en ik was al gewogen
gisteren haha. Straks nog een lekkere salade maken. Als je een rauwe biet en een appel raspt hoeft daar amper|
nog dressing bij, en dat is samen zo lekker en simpel. Soms vervang ik 1 vd 2 door winterwortel, ook heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...