Spring naar bijdragen

Zondag 10 september 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @ikkanheten iedereen die zich nog meldt. In afwachting van koffie en cola light als ontbijt, nu eerst een medicijnronde doen. En mijn excuses aanbieden omdat ik niet vriendelijk reageerde toen ik vannacht gewekt werd door mijn moeder. Terwijl ik haar op het hart had gedrukt vooral te roepen als ze iets nodig had. Afgelopen nachten erg gebroken door delier. Dus lontje wat korter bij mij. Maar geen excuus. Afspraak is afspraak. Werk aan de winkel dus. En daarna proberen te genieten van de nazomerdag. 
Fijne dag allemaal!

dagpact

Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers.
Een bakje om de dag te beginnen maar. 

@Bob, ik denk dat @Maja het over een delier van haar moeder heeft waar zij mantelzorger voor is. Ga er maar vanuit dat Maja niet gedronken heeft. 
Maja, heel veel sterkte, ik hoop dat je vandaag tussen de bedrijven door nog wat rust kunt pakken. 

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Het "vee" is weer verzorgd en heeft te eten. De dag kan beginnen. Gatver! Nu heb ik ook van die vieze dikke naaktslakken in de tuin. Nooit gehad. Gisteravond ben ik er op eentje gaan staan in het donker toen ik poes naar binnen riep. Jak! Ik vang ze ook keurig 'smorgens vroeg en zet ze buiten de tuin net als Yvonne. Maar ik vind ze zo vies. 

DAGPACT:
Maja
Fonny
Yvonne
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemooiemorgen frummers:sun:
dinsdag onweer, dus nog even het strand uitbuiten
alhoewel 7 dagen achter elkaar wel wat veel is van het goede, nu al.

@Maja niet te streng voor jezelf he, jouw omstandigheden zijn super zwaar,
je zou geen mens zijn als je dit volhield zonder af en toe een uitval of zo.
Kijk eens naar een mildere afspraak met jezelf als je kunt.
(en anders een boksbal en handschoenen kopen om af te reageren?)
sterkte meis. :rose::heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Petje af voor @Freekie... goed dat je die halve liter hebt weggegooid, mag je trots op zijn hoor. 

En ja @rapilos, ik ben dit weer ook meer dan zat. 
Ik vind dat alle zonaanbidders nu hun portie wel weer hebben gehad ;) 
Afijn, het is maar goed dat we gee directe invloed op het weer kunnen uitoefenen, scheelt een hele hoop gedonder tussen de mensen. 
Mooi, ik ga nog even wat in de tuin rommelen voor het daar weer veel te heet voor wordt en dan binnen met een lekker boek niks doen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren weer halfdood op de bank gelegen van de hitte.
Moe, moe :(
Om 21.00 uur naar bed en heb dat nog gerekt, anders was ik eerder gegaan.
(Zag dat @Woman ook al vroeg vertrok gisterenavond )

Slaapkamer weer 27 graden, alle ramen en deuren weer open nu.
Nog steeds moe
Morgen naar de de fysio en psycholoog
Misschien helpt dat

Vroeger vond ik dit weer heerlijk.
Ik word een oud wijf :( )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

Er staat veel op het programma vandaag.... Scheelt dat de kater niet uitgekaterd of verdronken moet worden... 

Naast alle MOET klusjes, ook nog met zoon en dochter de metaaldetector uitproberen en vanmiddag naar het strandje hier in Assen. 

Misschien wel de laatste dag van het jaar, buiten zwemmen, snik... ;) gelukkig kan ik er wel goed tegen, als er geen kinderen waren ging ik hardlopen (idioot) 

DAGPACT:
Maja
Fonny
Yvonne
Toos

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bob, geen zorgen, ik sta nog recht overeind, nuchter en wel. De uitleg van @Yvonne is juist:). Mijn moeder is na  6 weken revalidatiecentrum thuisgekomen met herstellend delier. Helaas overgegaan in fors delier met hallucineren. Daardoor gebroken nachten. Hoop dat medicatie gauw de scherpe randen eraf haalt. Probeer nu in kleine dingen de glans te halen. Lukt vaak wel, soms niet. Zo blij dat weer ook meewerkt. Dat helpt ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het weer is een beetje dubbel nu,
hier lopen ze de singelloop, nou de meesten zwabberen
al zwetend over stoepen en fietspaden en een omweg
werd niet aangegeven, dus iedereen manouvreerde maar wat.
In het zwembad idem, echte zondagszwemmers, zoals op de weg ook.
Beetje in dubio om de hete trein op te zoeken om op een overvolle parkeerplaats
te komen en aan de waterkant al die drukke families met kinderen en honden op te zoeken.
Nu ik dit zo neer tik, weet ik het wel, ik blijf lekker thuis, doe een wasje en de boodschappen
en ga straks lekker een stuk electrisch fietsen. En morgen dan een rustige stranddag meepikken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Maja:

@Bob, geen zorgen, ik sta nog recht overeind, nuchter en wel. De uitleg van @Yvonne is juist:). Mijn moeder is na  6 weken revalidatiecentrum thuisgekomen met herstellend delier. Helaas overgegaan in fors delier met hallucineren. Daardoor gebroken nachten. Hoop dat medicatie gauw de scherpe randen eraf haalt. Probeer nu in kleine dingen de glans te halen. Lukt vaak wel, soms niet. Zo blij dat weer ook meewerkt. Dat helpt ook. 

Duidelijk. Sterkte met je moeder en sterkte voor je moeder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier zindert de hitte. Ondank dat een eind door de Biesbosch gefietst. Wat ik mooi vind: de aanblik van een groep koeien die tot hun knieën het water in zijn gelopen en daar vervolgens loom en traag voor zich uit staan te kijken. Schijnbaar volkomen in harmonie met hun omgeving of in elk geval zich erbij neergelegd hebbend dat ze er meer dan dit niet aan kunnen doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Ik ging wel vroeg naar boven, Rapilos maar ik sliep pas heel laat. Te warm om te slapen. Onrust, onrustige benen. Na een half uur weer wakker worden en dan niet meer kunnen slapen (iets van de overgang denk ik). 
Ik heb tot diep in de nacht tv gekeken tot het een beetje was afgekoeld. Het moet maar zoals het gaat. Onrustige nachten kunnen overgaan op insomnia dus als ik mn uren maar haal. Ik voel me wel goed, beetje pips door de warmte die mn energie weg lekt maar verder is het wel oké. 
Blij dat ik rust heb over het dorpsfeest. 
Aankomende week 2 dansdagen met dubbele lessen dus pittig. 

Freek, wat goed dat je de Leffe hebt weggespoeld!! Toen ik dat las was mijn eerste gedachte: Ohja, lekker, Leffe. Mezelf betrapt op een verslaafde geest. :wacko:

Nu mijn koffie drinken en eens zien of ik nog iets kan doen. Ik vrees van niet maar er moet toch ook schoongemaakt en gestofzuigd voor de leerlingen komen dansen. 

Vandaag drink ik niet.  
 

bewerkt door Woman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik drink vandaag hooguit 0.0, maar neem er straks 2 mee naar het strandje. De dingen die moeten zijn eindelijk klaar plus al even met de Kids met de metaaldetector bezig geweest. Net samen gegeten, nu ben ik op.. 

Strand en paar kleine dingen bij supermarkt staan op de planning, maar het lichaam en het humeur zeggen even gaan liggen... 

Dus even liggen, energie bijtanken. 

Wat er ook gebeurt ik drink hooguit 0.0.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks de hitte, zit ik goed in mijn vel.Vrijdag een topdag gehad en gisteren zijn de kleinkids geweest.

Best wel vrij onverwachts, dus dubbel zo blij, dat ik geen kater had.

Mijn plan voor vandaag was, om naar een orgelconcert te gaan.Heb me bedacht, omdat het best een flinke tippel is vanaf de bus, naar de kerk.Nog iemand van toneel gebeld, of ze zin had, maar die lag een middagdutje te doen.Ik hou me ook lekker sjakies vandaag!Zit nu naar dansende paarden te kijken op tv.Superknap!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog af voor vandaag. 

12 November ga ik een buikdansfeestje geven. Op een zondagmiddag. Het is nog niet helemaal zeker. Geen groot feest, besloten voor leerlingen. Alcoholvrij natuurlijk. 
Die dag is het Lichtjesfeest (Divali) en vanmiddag ben ik begonnen met hoesjes haken om lege jampotjes waar het licht dan gezellig doorheen schijnt met een waxinelichtje. Erg leuk. 
Ik heb altijd wel een project nodig. Iets waar ik naar toe kan werken. 

Nu helemaal gaar van de warme middag. Toch even wat broodjes kaas uit de oven met tomaat en bevroren fruit als toetje. 
Tanden poetsen en naar boven. Daar zal het wel warm zijn maar ik ben te moe om te wachten, dus een film kijken of beetje zappen op you tube. 

Stay Clean. Tot morgen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...