lady jane Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 En een hele goeiemorgen frummers we gaan de rust in met 1 - 0 voorsprong maar Zuid Africa maakt het Ned. knap moeilijk. Watervlug, maar gelukkig iets minder precies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 en 2-0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 op naar de kwartfinale en op naar bed weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 Slaap ze @lady jane! Hier wakker door kletterbui en waterplas op de vloer. Dweilen en nu bed weer in. Mooi dat damesteam door is naar kwartfinale! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 Goeienmorgen allemaal Heb ook voetbal gekeken met de buurvrouw. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 Goedemorgen allemaal. DAGPACT Beatrix Roberto karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 18 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. DAGPACT Beatrix Roberto Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 Goedemorgen frummers. Het zonnetje schijnt, benieuwd voor hoelang Ik heb niks op het programma staan voor vandaag, dus het gaat hopelijk een lekker rustig dagje worden. Eerst maar een bakje nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 Vandaag laatste dag klussen bij me dochter voordat ik weer werken moet,morgen een dag voor mezelf. me eigen dingen zijn deze week allemaal blijven liggen en die moeten morgen dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 Goedemorgen. Kleinkind te logeren en samen een schilderij aan het maken. Acryl op doek. Buiten is het toch pet. DAGPACT Beatrix Roberto Fonny Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 Goedemorgen allemaal, Het is droog, maar vannacht heel veel geregend. Hoop niet dat de aardappelen rotten in de tuin, want de meeste zitten nog in de grond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 1 uur geleden zei Zbb: Vandaag laatste dag klussen bij me dochter voordat ik weer werken moet,morgen een dag voor mezelf. me eigen dingen zijn deze week allemaal blijven liggen en die moeten morgen dan maar. Pas je goed op jezelf? Andere keren gaf je als oorzaak voor een terugval vaak aan dat je teveel hooi op je vork had genomen. Superlief dat je je dochter zo helpt, daar zal ze blij mee zijn. Maar ze zal ook blij zijn als haar vader zijn grenzen bewaakt en gezond blijft. Kom je ook op het dagpact? DAGPACT Beatrix Roberto Fonny Toos Yana ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 Ja het is lastig om me grenzen te bewaken,heb eergisteren ook wel aangegeven dat ik over me grens heen ben. maar ik wil haar ook niet laten zitten,ik heb nu de kans om het goed te doen. heb haar al zoveel tekort gedaan in haar jeugd of omdat ik dronken was of ziek. dit is de kans om onze band te versterken Dagpact plus zbb Yana en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 oei @Maja, lekkage is vreselijk he, in mijn vorig huis ook last van ik begin mn flatje meer te waarderen nu ik an de nadelen gewend ben. 2e opstaronde nu, dit keer met koffie en rijstewafels met kaas. Eerst op mijn matje gelegen, maar de koude voeten bleven de volle 3 uur. Raar idee hoog zomer en koude voeten. Sokken aan vandaag dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 @Zbb dan morgen je niet al te veel uitsloven op huishouden maar lekker rust nemen en wandelen je werk slokt je ook helemaal op immers? take it easy man, take a sisi Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 DAGPACT Beatrix Roberto Fonny Toos Yana Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 (bewerkt) . 6 augustus 2023 bewerkt door Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 DAGPACT Beatrix Roberto Fonny Toos Yana Zbb Prana Goedemorgen allemaal vanuit het hele natte Engeland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 Goedemorgen allemaal! Mooi opwarmertje die achtstefinale, maar het sporthoogtepunt van dit weekend is natuurlijk de wegwedstrijd van het WK-wielrennen! :-) (zojuist gestart) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Zbb: Ja het is lastig om me grenzen te bewaken,heb eergisteren ook wel aangegeven dat ik over me grens heen ben. Ja @Zbb, na je vorige binge gaf je al aan dat je iedere keer teveel hooi op jouw vork nemen jouw probleem is. En wat doe jij? Gelijk een compleet renovatieplan voor jouw boot maken. En tussendoor 'even' bij jouw dochter klussen. Om morgen thuis weer verder te gaan. En overmorgen weer aan het werk. Wanneer kunnen wij jouw volgende binge verwachten? 6 augustus 2023 bewerkt door Roberto Oskar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 Het lijkt mij dat het aan @Zbb zelf is om in te schatten wanneer er te veel hooi op de vork wordt genomen en welke activiteiten en projecten wel gewoon gedaan kunnen worden. Ik duim ervoor dat die binge er niet gaat komen. Roberto, Zbb, lady jane en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 Het WK wielrennen, goed dat je het zegt @billy1981, dat was nog totaal langs mij heengegaan. Nu moet ik echter al naar mijn schoonmoeder. Maar goed, die is dement, ik denk dat ik er wel mee wegkom. @Zbb: kalm aan, en rap een beetje Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 goeie dag voor sportend Nederland, eerst winnen de vrouwen op het WK< dan schakelt Zweden America (Wkampioen)alvast uit (voor ons?) de beachmannen schakeleden WK kampioenen uit Noorwegen uit en dan wordt Mathieu vd Poel wereldkampioen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 Inderdaad @lady jane! En als klap op de vuurpijl winnen Eline Roebers en Jorden van Foreest ook nog eens hun partij op het WK schaken ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden