Dune Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Wow ben ik echt de eerste? Stelletje slaapkoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 7 minuten geleden zei Dune: Wow ben ik echt de eerste? Stelletje slaapkoppen! Goeiemorgen @Duneen overige frummers Ik was al om 3 uur eruit. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Goedemorgen Dune en Ikkanhet. Ik ben er ook al even uit, voor de dieren gezorgd en de slakken een retourtje voorbij de schutting gegeven. En nu is het tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Goedemorgen allemaal!! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Goedemorgen, Gedoucht en nu aan de koffie. Drukke dag vandaag met zo visite. Geen zin in. Wil eigenlijk gewoon lekker met een boek in de luie stoel zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 29 juli 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Goedemorgen lieve dames, ik pak een koffietje @Yvonne dankjewel DAGPACT: Fonny Yvonne Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Moghu allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Goedemorgen allemaal. DAGPACT: Fonny Yvonne Dune Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Dagpact ; plus Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Goedemorgen. Wasmachine draait. Hopelijk krijg ik de boel droog buiten. DAGPACT: Fonny Yvonne Dune Roberto Rapilos Toos Zie je @rapilos Zo gaat het toch ook prima! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Thanks @Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Kan iemand mij erbij zetten op het dagpact bvd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Ga dadelijk eens shoppen heb nog allemaal cadeaubonnen liggen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 DAGPACT: Fonny Yvonne Dune Roberto Rapilos Toos ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Goeiemorgen, In plaats van een nieuwe keuken plaatsen hebben we gisteren besloten om de 20 jaar oude keuken oude op te lappen. Net als de badkamer. Wat een ruimte ontstaat er dan in mijn hoofd. En het probleem van welke tegels, aanrechtblad, wel of geen bovenkastjes is ook van de baan. Zo niet leuk voor mij om mee bezig te zijn, maar als je een nieuwe keuken en badkamer 'moet' dan zijn het wel dingen om je in te verdiepen. Waarom het moest geen idee, nu het uit mijn hoofd is snap ik daar niks meer van. karin123 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Ha,ha, nou lekker toch @Etty al die ruimte ineens in je hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Salmon Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Goedemorgen, DAGPACT: Fonny Yvonne Dune Roberto Rapilos Toos ikkanhet Salmon Ik ben vanochtend mijn bed uitgebeld om 7 uur door mijn broer en schoonzus (wonen bij ons in de straat) met de vraag de kindjes op te halen. De jongste van 6 mnd is ziek en de oudste slaapt nooit uit. Ze hadden voor de vierde nacht op rij een korte,slechte nacht en zaten en doorheen. Wat een verademing om dit te kunnen doen zonder de avond ervoor te hebben gedronken! Zoveel meer geduld en energie om het dan op te pakken. Een uur gewandeld met de jongste in de draagzak waardoor hij lekker kon slapen. En mijn dochter is met de oudste gaan kleuren. Wederom een mooie ervaring zonder drank. En de jongens....die hebben een gezelligere, actievere, rustigere tante voor terug! Lika, Bob en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 (bewerkt) x 5 augustus 2023 bewerkt door Amalia Salmon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 (bewerkt) 7 uur geleden zei Amalia: Ik las: ruigere Jij meent weleens vaker wat te lezen. Nou en heit blijft in woonzorg instelling wonen . (zit al 3 weken daar op spoedopname) Toestand is te zorgelijk om terug naar zelfstandige woning terug te wonen. Dus nu moet ik hem ook nog verhuizen tussen al de ziekenhuisbezoeken door. Gelukkig zijn de broeders en zusters in het huis erg lief!! @Amalia Tijd om te varen heb ik deze zomer dus niet (gehad) en mijn heit kan zelf misschien wel nooit weer met ons mee. Ben je nu blij met je grote mond altijd.? 29 juli 2023 bewerkt door Remi1 Typo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 (bewerkt) x 5 augustus 2023 bewerkt door Amalia Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Nou @Remi1, nog meer week aan de winkel. Maar wat fijn dat de verzorging zo lief is en dat hij kan blijven waar hij nu is. Dan hoeft hij tenminste niet nog een keer ergens anders heen. Ik lig intussen in een ander huisje, op een volgend vakantieadres. Wegens te steile trap naar boven lig ik in de kinderslaapkamer bovenin een stapelbed . Ik weet nog niet wat ik ervan vind. In ieder geval een beetje eng. We zijn in Friesland nu. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2023 Hou je haaks @Remi1. Ik lees je met bewondering en herkenning. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden