Spring naar bijdragen

Zondag 16 juli 2023


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, vannacht gedroomd dat ik bier had gedronken en de voorband van mijn crossbrommer (die ik niet heb) kapot had gereden op een stoep en dat ik nog thuis woonde en mijn vader erachter zou komen... 

Ik was bijna in staat om vannacht naar de koelkast te lopen om te kijken of ik echt geen bier had gekocht... 

Heel raar gevoel is dat, een andere werkelijkheid.. 

Nouja dag 6 is aangebroken, al een uur wakker en al 3 bakken koffie gehad, straks om 10 uur motorrijden met opa en de kinderen achterop! Heb er echt zin in! 

dagpact:

zbb

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Hier alleen wat regen gehad en tussen de buien door naar huis gefietst . Ging net. Slecht geslapen door een kreng van een mug op de kamer en in mijn teen gestoken die buitenoord hing. :angry: Gisteren veel in de tuin gedaan en vandaag weer verder.

Dagpact:

  • Zbb
  • Freekie
  • Beatrix
  • Fonny
  • Garfield
  • Roberto
  • Toos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Toos:

Slecht geslapen door een kreng van een mug op de kamer en in mijn teen gestoken die buitenoord hing. 

@Toos, als ik een irritante mug op mijn slaapkamer heb hang ik soms bewust een been buitenboord.
Hap maar toe, denk ik dan.
Dan stopt dat irritante gezoem.

Gelukkig ben ik aan mijn linkeroor slechthorend / doof.
Als er gezoemd wordt kan ik op mijn rechterzij gaan liggen, dan hoor ik dat niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Roberto:

@Toos, als ik een irritante mug op mijn slaapkamer heb hang ik soms bewust een been buitenboord.
Hap maar toe, denk ik dan.
Dan stopt dat irritante gezoem.

Gelukkig ben ik aan mijn linkeroor slechthorend / doof.
Als er gezoemd wordt kan ik op mijn rechterzij gaan liggen, dan hoor ik dat niet.

Grappig Roberto ik dacht dat ik de enige was die deze truc uithaalde. Je been uitwerpen als lokaas :-)

Maar ik kom er steeds meer achter (ook hier) dat ik nergens de enige in ben. Ergens wel deprimerend dat ik minder uniek was dan ik dacht :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Winderig buiten. Twijfel nog of ik ga hardlopen of er maar een rustige zondag van maak. Op zich beweging genoeg gehad afgelopen week. Maar heb ook niet echt rust in het gat….. Eerst nog maar een bakje koffie dan. Kan ik daarna altijd nog een beslissing nemen ;)

Vraag me verder af wat jullie zoal drinken. Ik neem in de ochtend twee kopjes koffie en verder water, groene thee en munt of gemberthee. Heel af en toe in het weekend een Leffe 0.0 en dat is het wel. Ben vooral voor in de vakantie op zoek naar iets lekkers om te drinken. Ben bang dat ik mijn glaasje wijn dan namelijk wel ga missen bij het borrelen… Bereid me er dan liever op voor dan straks voor gaas te gaan….

bewerkt door Emmy
Zondag was zondig geworden…
Link naar opmerking
Deel via andere websites

koffie, thee, water en af en toe een 0% bier als het erg warm weer is, @Emmy
Maar alle kruidentheesoorten zijn koud ook heerlijk, en sommigen kun je met een restje jus d'orange of zo mixen
of een ander sapje als je die toevallig in huis hebt. Maar vaak hoe puurder, hoe lekkerder is mijn smaak geworden.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@EmmyAls het heel warm weer is drink ik graag spa rood met een bodempje appelsap en evt. ijsklontjes ter afwisseling van water, thee en koffie. Of met een klein scheutje citroen siroop. Ik hou niet van hele zoete drankjes. Bovendien vliegen de kilo's er dan aan. 

bewerkt door Toos
Naam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei rapilos:

wilde onderweg koffie drinken, maar waren nog niet open.
Nou ja, dan hier thuis maar een bakkie

@rapilos, mijn suiker was vanochtend op.
Onderweg naar de buurtsuper bedacht ik mij dat de winkels op zondag pas om 12.00 uur open gaan.
Het is nu 12.00 uur geweest, ik ga nu snel naar de buurtsuper fietsen om een pak suiker te halen.
Voordat het hier begint te stormen en ik van mijn fiets afwaai.
En thuis een lekker bakkie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei billy1981:

[....] Ergens wel deprimerend dat ik minder uniek was dan ik dacht :-)

Joh, we zijn allemaal zo uniek als de pest. We hebben alleen allemaal heel veel overeenkomsten. Jij vind dat misschien ietwat deprimerend, ik vond het een opluchting..;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei rapilos:

Goedemorgen,

Mag ik ook op het dagpact ?

Vervelend dat dat perse moet met puntjes, dan moet ik het weer een ander laten doen :face-icon-small-shocked:

niks moet Raps, iedereen mag zich aansluiten op zijn/haar eigen manier
het gaat om de inhoud en niet om de buitenkant.
(ik moet altijd wel lachen om jou @Fonny, je citeert mij bij het weekpact,  maar  2e x hetzelfde citeren levert een leeg vak op, gelukkig zet je jezelf eronder, dus de bedoeling is duidelijk en dat is wat telt, in mijn ogen dan toch):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...