garfield076 Geplaatst 11 januari Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari En toch ga ik het proberen. Ik zal vast niet de enige zijn. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari Rapport Share Geplaatst 13 februari Benieuwd naar je ervaringen inmiddels @garfield076 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
garfield076 Geplaatst 13 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2 uur geleden zei lady jane: Benieuwd naar je ervaringen inmiddels @garfield076 Ik stap zo in de auto na 5 dagen genoten te hebben van een fantastische carnaval met vrienden! Het was zeker niet altijd makkelijk. Maar ik heb me heerlijk vermaakt met de fris en 0.0 rapilos, billy1981, Fem82 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari Rapport Share Geplaatst 13 februari Wat een geweldige ervaring! (zouden meer mensen moeten doen) petje af Garfield. garfield076 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
garfield076 Geplaatst 10 maart Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart Het is weer even stil geweest hier. Ik ben een paar keer naar een groep cognitieve gedrags therapie (CGT) geweest. Merk dat het voor mij niet werkt. Ben nu bijna 9 maanden van de drank af en vraag me oprecht af wat ik daar doe. Dus zijn jullie mijn groep. ;). Heb momenteel ook genoeg andere dingen om me op te richten. Inschrijving KVK is rond, bankrekening geopend en website wordt gebouwd. Dus achter de schermen hard aan het werk voor de start van mijn eigen bedrijf. En dat is hele mooie afleiding en een fantastische stok achter de deur! rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden