Spring naar bijdragen

Donderdag 11 mei 2023


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal! Vandaag is mijn moeder 82 jarig. Dus straks met auto en rolstoel op naar haar geboorteplaats voor een dagje markt, winkelen en een lunch. Nu maar hopen dat de weergoden ons gunstig gestemd zijn. Fijne dag allemaal!

De afgelopen weken flink geworsteld met combi werken-zorg-en geen eigen tijd door haperende zorg en mijn zorgen en stress daarover. Daardoor ook bijna toegegeven aan het snakken naar even vergeten, even de roes. Maar ik weet waar het op uitkomt. Een binge van heb ik jou daar en een lange periode van herstel. Dus toch niet gedaan. Maar wel close finish. :mellow:

Dagpact

Maja

bewerkt door Maja
Aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Vergeet ik toch zowaar bijna even een bakje neer te zetten hier. 
@Maja wat fijn weer even wat van je te lezen. 
Wat betreft de enorme hoeveel energie die jij in de verzorging moet steken is dus nog geen enkele verandering ten goede helaas.
Meis toch. 
Ik hoop dat jullie vandaag een fijne ontspannen dag zullen hebben met een zonnetje erbij.. 

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.pngNieuwenhuis | Gesorteerd gebak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Gisteren uit eten geweest.
Heerlijke biefstuk gegeten, met friet en veel salade.

@Maja
Gefeliciteerd met je moeder.
(als zij mijn buurvrouw zou zijn, had ik je wat kunnen ontlasten door af en toe de zorg over te nemen. )
Ik wens je een hele fijne dag, samen met je moeder :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Rosee:

@IJsvogelhoe gaat het met je?:rose:

Hai @Rosee, goede vraag. Ik pak het weer op, dag 3 vandaag. Ik merk dat ik me beter voel als ik niet drink. Deel van mijn negatieve gevoelens worden veroorzaakt of erger door het drinken. Maar dat wist ik natuurlijk al,  maar toch bleef ik drinken. Een beetje zoals op de eeuwige trap

escher.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed je weer te lezen hier @IJsvogel, en mooi dat je het weer oppakt. Die verrekte eeuwige cyclus van negatieve gevoelens, waarbij oorzaak en gevolg steeds meer door elkaar heen lopen. Zoals inderdaad op die trap waar je al zwoegend en klauterend toch steeds weer op hetzelfde punt belandt. Stomme Esscher ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...