Spring naar bijdragen

Woensdag 26 april 2023


Maarten82

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

"moet" weer veel van mezelf vandaag.
Naar drogist  (aanbieding),
|Naar super 1 (aanbieding)
Naar super 2 (ook aanbiedingen)
Naar slager (voor kip vanavond en verse bruine bonensoep voor morgen )
Kaart vriendin op de bus doen
Huisarts bellen voor herhaal recept
Kapper bellen voor afspraak.

Alles voor 11.00 uur , want dan komt vriend voor de koffie en samen naar de tuin daarna
Vanavond eten bij "schoonzus

dus de dag zit weer vol gepland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

in één ruk de nacht door tot 8.30u, heerlijk, weer eens.
wat kan stress toch, ook lichamelijk doorwerken zeg.
sauna is en blijft voor mij een wondermiddel. Met dochter
gaat het de goede kant op, ik denk dat ze morgen door gaat reizen
en ook dat blijft spannend en loslaten, maar gezondheid is toch wel
prioriteit nr 1 momenteel.
Morgen? geen idee, ik moet nog een keuzedag opmaken voor mei,
dus het kan zomaar de trein worden. Maar hier is ook van alles te beleven.
mooiedag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Leuk dat jij hier ook weer even bent @Francoise. Voor morgen twijfel ik, vieren het altijd met vriendin en haar familie die in de Jordaan woont. Maar vorig jaar zowat platgedrukt door groepen dronken jongeren. Moet er eigenlijk niet meer aan denken om in die massa te zitten. Vooral die dronkenschap overal staat me tegen, vorig jaar zelfs kotsende en pissende mensen op straat, bah bah. Nu ik dit opschrijf denk ik dat ik niet ga. Alleen denk ik dan toch weer dat ik wat mis. Misschien s ochtends vroeg wandelen langs de kleedjes hier met jongste zoon.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een paar uurtjes werken en dan lang weekend. De feestvreugde laat ik ook aan me voorbij gaan, te massaal en te jolig. En zo koningsgezind ben ik niet. Al die ouwe zooi en herrie. Haha. Ik ga een boek lezen morgen, en dan het weekend weer de hort op.

Ja Lady Jane, wat een spanning om je dochter, en een wonder dat e weer zo snel opknapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, tussen de bedrijven door even bijgelezen. 
@Remi1, fijn te lezen dat je bezig bent met de voorbereidingen om te gaan varen en alles wat daaromheen zit. 

En een aanzoek voor @niks.... wat lief en leuk, gefeliciteerd hoor!! 

Wel tot rust gekomen ontstekingen gevonden, maar niet weten wat er nou echt aan de hand is... jeetje @ikkanhet, naast een stukje geruststelling ook nog steeds onzekerheid dus, naar hoor. 

En jeetje @lady jane, wat moet jij in spanning en angst hebben gezeten, wat zul je moe zijn en wat fijn dat het weer goed gaat met dochter... 

Zo, ik ben weer een beetje 'bij' .... 
Drukke en enorm chaotische dagen achter de rug. 
Nu hopelijk voorlopig even gewoon mijn eigen leventje hier in het dorp weer oppakken. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het optreden van morgen, tijdens een vrijmarkt voor kinderen, afgezegd.Wat zat ik daar tegenop te hikken.Een wereldreis om er te komen met het OV en enorm druk, omdat het in Rotterdam is.Voortaan goed nadenken, voordat ik zoiets aanneem.Een goede leer, voor de volgende keer.

Ik denk dat ik morgen naar een dorp verderop fiets en daar ga snuffelen op de vrijmarkt.Lekker genieten van mijn vrije dag.

Straks alvast wat gebak halen :P.

Vanavond AA meeting.

Ik ben een trouw lid.Sla bijna geen week over.Dat houd me ook scherp, want ik heb vanaf zaterdag wel weer trekmomenten.

Daarom hou ik me nu rustig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op Koninginnedag heb ik lang geleden, 34 jaar geleden, voor de eerste keer echt alcohol gedronken. Ik was met mijn oudere broer mee en zijn vrienden. Ik wilde graag bij hen horen en zij vonden het leuk zo'n klein jochie erbij. Bier had ik wel eens geproefd maar vond dat niet lekker en daarom kreeg ik jus vodka. Ik ben denk ik vanaf dag 1 dat ik alcohol dronk verslaafd geweest. Mijn god, wat vond ik de roes lekker ook al kotste ik s-avonds mijn maag leeg. Koninginnedag is voor mij  lang een dag geweest om het bestaan van alcohol te vieren. Katslam was ik meestal die dag en die dag heb ik lang als traditie gehad.

Met Koningsdag heb ik dan ook niks. Ik drink al jaren niet meer en Koninginnedag bestaat niet meer. Toch herinner ik mij die dag van de eerste keer dronken nog goed waarschijnlijk ook omdat het zo'n impact op mijn leven heeft gehad. Het dubbele van de heerlijkheid van de roes, het compleet losstaan van de werkelijkheid en de wereld tov alle ellende die het met zich meebrengt.

bewerkt door Fruitvlieg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...