Donder Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Goedemorgen allemaal, fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne dag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Goedemorgen, iedereen! Wat fijn je weer te lezen @Donder Dagpact: Fonny Freekie Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Moghu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Goedemorgen frummers. Grijs en grauw buiten, maar binnen staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 DAGPACT: Fonny Freekie Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Hoe gaat het nu met je @Donder? Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 9 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 3 minuten geleden zei Yvonne: Hoe gaat het nu met je @Donder? Naar omstandigheden gaat het redelijk @Yvonne. Loop wel 24/7 met sondevoeding te sjouwen, maar ben gelukkig weer thuis zonder pijn. lady jane en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 (bewerkt) Dat is al heel wat @Donder En heeft dit allemaal met de kanker te maken? Of is er een bijkomend iets wat dit allemaal veroorzaakt? 9 maart 2023 bewerkt door Yvonne Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Oef, nog een kleine anderhalf uur wachten dus en dan het onderzoek... en dan........ KOFFIE>>>> Sterkte met de onderzoeken straks @Beatrix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 9 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 11 minuten geleden zei Yvonne: Dat is al heel wat @Donder En heeft dit allemaal met de kanker te maken? Of is er een bijkomend iets wat dit allemaal veroorzaakt? Indirect wel. Waarschijnlijk is het een reactie van mijn lichaam op de behandeling met immunotherapie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 9 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 17 minuten geleden zei Beatrix: Straks uitgebreid bloedonderzoek. Alleen bloed afnemen dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 19 minuten geleden zei Donder: Indirect wel. Waarschijnlijk is het een reactie van mijn lichaam op de behandeling met immunotherapie. Pfff, wat een ellende Donder. En slaat de immunotherapie aan? Of wanneer kan men dat beoordelen? Trouwens, als je het vervelend vindt dat ik zo doorvraag moet je dat gewoon zeggen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Zojuist zei Yvonne: Trouwens, als je het vervelend vindt dat ik zo doorvraag moet je dat gewoon zeggen hoor. .... alsof jij dat al niet uit jezelf zou doen, hahaha.... Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Mogge mensen. Geen sneeuw vanochtend, dat is alvast een meevaller. Maar de lente mag van mij zo langzamerhand best beginnen. Verder vind ik koffie erg lekker, maar kan als het zo uitkomt ook best zonder. Nu zit ik mij af te vragen of ik het erg zou vinden om van zo een betrekkelijk onschuldig product afhankelijk te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Goedemorgen! DAGPACT: Fonny Freekie Yvonne Beatrix Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Ik heb al drie maanden lente achter de rug met ook wekenlang zomerse uitschieters. Maar vannacht... keiharde regen beukte op het camperdak, onmogelijk om te slapen, ben gesloopt. We parkeerden gisteren langs een lieflijk kabbelend riviertje maar dat is nu een woest kolkende watermassa. Het is een meevallertje dat de oever waar wij staan flink hoog is. Gisteren wandelde ik nog urenlang in het zonnetje door velden vol oude olijvenbomen, majestueuze kurkeiken, manshoge keien, schapen en bloemetjes in alle kleuren van de regenboog. Ik schrijf niet veel over mijn zonnige belevenissen, als ik jullie hier iedere dag hoor worstelen met kou en natte sneeuw dan klinkt dat bijna gemeen. chrisjelief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Goedemorgen DAGPACT: Fonny Freekie Yvonne Beatrix Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Schrijf maar wel hoor Yana, ik koester die schrijfsels. Houd van de seizoenen en snak ook naar jouw weer. Gezond sjaloers zijn is niks mis mee. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Zit in de hal te wachten tot saunadeur open gaat. Ook koesterende warmte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Nou dat klinkt heerlijk Yana, zo leven met de elementen. Vorige week hadden we een koude, maar zonnige week. Heerlijk wandelweer. Deze week is het grijs en koud, en hebben we natte sneeuw. Maar overal komen de krokussen en narcissen op, heb ik net bij mijn ochtendwandelingetje weer eens gezien. En in mijn tuin had ik nog wat bolletjes narcissen en blauwe druifjes van vorig jaar liggen, die tussen de tegels omhoog kwamen. Die heb ik net in potten met aarde gezet. Het mag van mij ook wat warmer en zonniger worden, dat zal toch wel niet lang meer op zich laten wachten denk ik. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Ik lees ook graag over je zonnige belevenissen en avonturen, @Yana. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 9 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2023 Je moet eigenlijk veel meer schrijven over jouw lente @Yana. Ik heb namelijk een levendig voorstellingsvermogen en pik op die manier graag nog wat zonneschijn mee Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden