Spring naar bijdragen

Zondag 5 maart 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Ik heb een hele leuke middag gehad.Wat een lieve, aparte mensen en wat ben ik blij, dat ik daar deel vanuit mag maken.

Het optreden was ook geslaagd, al vond ikzelf van niet.Ben een perfectionist en vond er zelf wat slordige foutjes inzitten, die alleen de echte kenners gehoord moeten hebben.

Heb plezier gehad, dat is het belangrijkste.

Er was gratis koffie en thee en kreeg 2 consumptiebonnen voor wat anders.Een ervan heb ik weggeven aan een alcoholist, tsja, als kenner, haal je die er zo tussenuit.

Hij was er heel erg blij mee.

De andere zit nog in mijn zak.

Nu nog even nagenieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb liefdesverdriet altijd als het allergrootste risico gezien om het ineens weer keihard op een zuipen te zetten. Gelukkig zijn andere mensen veel verstandiger. Na al mijn relaties wilde ik altijd ‘vrienden blijven’, maar dat is nooit gelukt. Het werd altijd al snel zo’n ingewikkeld schemergebied tussen vertrouwdheid en afstand  waarvan minimaal één van beide partijen vreselijk gefrustreerd of ellendig werd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Rosee:

dramatische afscheidsseks

:lol:
 

Het is een gedoe, die liefde. Als nostalgicus ben ik meestal achteromkijkend door het leven gegaan en heb daardoor vaak mijn kop gestoten. Op de valreep lijkt het steeds meer te lukken het leven te nemen zoals het komt. Mensen gaan dood. Liefdes gaan voorbij. Mooi *** allemaal, maar we moeten het er maar mee doen, en gewoon doorgaan ons tuinpaadje aan te harken. Knap dat je het kurkje in de fles houdt. Die zon gaat wel weer schijnen, let maar eens op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

ik zit net een programma over dakloosheid te kijken en moest ineens aan een hele sympathieke vrouw denken die hier meeschreef en ook haar blog deelde. Die heb ik toen lang gevolgd maar helaas uit het oog verloren. Ben zo benieuwd hoe het met haar gaat. Weet iemand de naam van haar blog? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei vlokje:

Goedenavond,

ik zit net een programma over dakloosheid te kijken en moest ineens aan een hele sympathieke vrouw denken die hier meeschreef en ook haar blog deelde. Die heb ik toen lang gevolgd maar helaas uit het oog verloren. Ben zo benieuwd hoe het met haar gaat. Weet iemand de naam van haar blog? 

 

Jawel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, misschien even opnieuw voorstellen. Ik heb hier in het verleden geschreven toen ik baarmoederhalskanker had en teveel dronk. Van beiden ben ik af. Mijn vijf jaar schoon zit er al op en mijn laatste keer alcohol weet ik niet eens meer. Ik lees hier wel mee af en toe maar heb verder niet veel te schrijven over het gebruik en hoe het te stoppen of minderen. Ik had stomweg geluk door een veranderde kijk op mijn leven door wat ik meegemaakt heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ik weet heus nog wel wie je bent hoor. 
Mocht je mij niet herkennen met deze nick; ik ben Bor. De dagdraden-vullende etter die, volgens jou eigen zeggen, en een hele dag niks anders te doen heeft dan in haar joggingbroek op F5 klikken. Oh ja en een boot heeft ze nooit gehad, dat is allemaal fantasie net als de rest van haar verhalen.

En nu vraag je me om een gunst.

Wel fijn te horen dat je gezond bent, dat is goed nieuws.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Remi1:

Oh ik weet heus nog wel wie je bent hoor. 
Mocht je mij niet herkennen met deze nick; ik ben Bor. De dagdraden-vullende etter die, volgens jou eigen zeggen, en een hele dag niks anders te doen heeft dan in haar joggingbroek op F5 klikken. Oh ja en een boot heeft ze nooit gehad, dat is allemaal fantasie net als de rest van haar verhalen.

En nu vraag je me om een gunst.

Wel fijn te horen dat je gezond bent, dat is goed nieuws.

Ik stelde me eigenlijk voor voor iedereen die wel een antwoord wilde geven. Ik had al door dat je met je "jawel" niks veranderd bent. Ik weet ook nog dondersgoed wie jij bent. Dank je dat je het fijn vindt dat ik nu gezond ben. Ik wens jou hetzelfde toe. 

Jammer genoeg is aan je schrijven wel direct te merken dat je nog steeds gebruikt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Remi1:

Oh ik weet heus nog wel wie je bent hoor. 
Mocht je mij niet herkennen met deze nick; ik ben Bor. De dagdraden-vullende etter die, volgens jou eigen zeggen, en een hele dag niks anders te doen heeft dan in haar joggingbroek op F5 klikken. Oh ja en een boot heeft ze nooit gehad, dat is allemaal fantasie net als de rest van haar verhalen.

En nu vraag je me om een gunst.

Wel fijn te horen dat je gezond bent, dat is goed nieuws.

Ga je dat soort dingen nou echt serieus je hele leven lang van iedereen zitten onthouden,  om ze er op een goed moment, welgemikt mee om de oren te kunnen slaan?

Dan moet je energiereservoir behoorlijk vol zitten lijkt me.

bewerkt door Strijkbout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Strijkbout Nou neuhh...het was helemaal niet bedoeld om @vlokje ermee terug om de oren slaan hoor. Sorry dat het zo overkwam dan. Ik herkende haar daar gewoon van want dat heeft ze toen (lang geleden) eens tegen me gezegd. Ik sla er niet mee terug en ik ontken het ook niet want er zat heus een kern van waarheid in; in het feit dat ik destijds heel erg aan het forum hing/ nodig had (en aan gehad heb ook) om de dagen door te komen.

Dat ik het onthouden heb, tsja...ik heb wel meerdere rake klappen van mensen onthouden, leuke en minder leuke. Dat geeft niks, ik ben zelf ook niet op mijn mondje gevallen en heb ik ervan geleerd. Alles in het kader van "haal uit het forum waar je wat aan hebt en vergeet de rest".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...