Quinn Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Well ja, om mijn vriend een plezier te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 12 minuten geleden zei Quinn: Vandaag is luxe, koffie en bagels, met eieren, kaas en spek. @Remi1 bij jou toch ook geen carnaval? Oeh, klinkt erg lekker hoor! Eet smakelijk. Nee. Hier in Friesland ook niet. Het hele carnaval- gebeuren spreekt me ook niks aan trouwens, die poppenkast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Ik denk dat je voor carnaval beneden de rivieren geboren moet zijn. Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Denk ut ook ja. Wij hebben weer andere dingen in ons bloed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Elfstedenkoorts en koek van Knol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Sterkte @Spirit, Laat je nog even weten hoe het afgelopen is ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Hier ook geen carnaval, nooit van gehouden ook. Wordt hier ook nauwelijks gevierd. Merk er tenminste niks van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 (bewerkt) @Quinn Elfstedentocht, swart iis, water en bootjes, rust, ruimte, de greiden, de seedyk, fierljjeppen, strontrace, skûtsjes, oranjekoek, sûkerbôle, roggebrood met haring en uitjes, duumkes, onze gitzwarte parels: de Friese paarden, koeien, (Sonnema beerenburg, Frysk slokje) etc etc...en natuurlijk de brede horizon niet te vergeten. 18 februari 2023 bewerkt door Remi1 kon het niet laten :D Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Grappig, hier wordt het juist in het noorden gevierd. In Zuid-Frankrijk geen carnaval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 15 minuten geleden zei Remi1: @Quinn Elfstedentocht, swart iis, water en bootjes, rust, ruimte, de greiden, de seedyk, fierljjeppen, strontrace, skûtsjes, oranjekoek, sûkerbôle, roggebrood met haring en uitjes, duumkes, onze gitzwarte parels: de Friese paarden, koeien, (Sonnema beerenburg, Frysk slokje) etc etc...en natuurlijk de brede horizon niet te vergeten. Strontrace klinkt wel leuk. Helpt het als je dan in diarree bent? Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Ik begon carnaval te vieren op vrijdag met spaarkas lichten en als op woensdag hiering schellen was ging ik de donderdag ook door was toch bijna weekend. Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 @Remi1 tentfeesten en kievitseieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Ik ben dol op carnaval, ik ging inderdaad ook elke dag. Zodra ik uit bed was en een beetje bijgekomen totdat de kroegen dicht gingen. Maar ik zit nu gelukkkig veilig in het buitenland, dus geen enkele verleiding. Ik zou er nuchter niet aan moeten denken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Ik lig in een bed bij de spoedeisende hulp te wachten op de bloeduitslagen, compleet met infuus met vocht en pijnstillers. Pijn is wat gezakt gelukkig. De arts voelde bij mijn lever, die was wat opgezet. Maar mijn maag voelt ook niet goed. We wachten het af. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Ach nee @Spirit, wat een ellende ineens zeg. Hoop dat je snel weer opknapt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 8 minuten geleden zei Spirit: Ik lig in een bed bij de spoedeisende hulp te wachten op de bloeduitslagen, compleet met infuus met vocht en pijnstillers. Pijn is wat gezakt gelukkig. De arts voelde bij mijn lever, die was wat opgezet. Maar mijn maag voelt ook niet goed. We wachten het af. Hè bah meid wat een ellende. Hoop dat je goed geholpen wordt en je je snel weer beter voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 1 uur geleden zei Quinn: @Remi1 tentfeesten en kievitseieren? Ja. Elk jaar de "strijd" om wie het het eerste ljipaai vind. Dit ei wordt dan aangeboden aan de kommisaris (hoe schrijf je dat?) van de koning en de vinder krijgt dan een ereteken. Ik was/ ben meer van het eerste. De tentfeesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Nou @Spirit wat een gedoe weeral zo op een zaterdagavond dan weeral. Maar misschien vinden ze een oorzaak want je klaagt wel vaker over dat je eten je niet "goed gevallen" is he. Is er iemand bij je, familie of een vriend(in) of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 (bewerkt) 44 minuten geleden zei Spirit: Ik lig in een bed bij de spoedeisende hulp te wachten op de bloeduitslagen, compleet met infuus met vocht en pijnstillers. Pijn is wat gezakt gelukkig. De arts voelde bij mijn lever, die was wat opgezet. Maar mijn maag voelt ook niet goed. We wachten het af. Ach wat een ellende. 18 februari 2023 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 2 uur geleden zei bumperjim: Strontrace klinkt wel leuk. Helpt het als je dan in diarree bent? Even googlen BJ, heb ik ook gedaan. Net als duumkes, dat woord kende ik ook nog niet. Die zien er lekker uit, trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Heb weer nierbekkenontsteking, wat inhoud dat ik een paar dagen opgenomen moet worden.Nu dus per luxe ambulance naar het ziekenhuis voor een antibioticakuur per infuus. Gelukkig niet in de war, zoals vorige keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Beterschap @Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Van mij ook beterschap @Spirit Hoop dat je weer snel opknapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Heel veel beterschap @Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Sterkte @Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden