Spring naar bijdragen

Donderdag 2 februari 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

Jeetje, 9 maanden alweer @ikkanhet. De tijd vliegt. Gefeliciteerd! Wel jammer dat het geen verbetering heeft gebracht voor je RSI waar je zo op gehoopt had. Maar je had toen ook last van je darmen, toch? En dat is wel verbeterd?

 

DAGPACT:
Maja
Chrisjelief
Beatrix
Fonny
Yvonne
Prana
mariann
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Toos:

Goedemorgen.

Jeetje, 9 maanden alweer @ikkanhet. De tijd vliegt. Gefeliciteerd! Wel jammer dat het geen verbetering heeft gebracht voor je RSI waar je zo op gehoopt had. Maar je had toen ook last van je darmen, toch? En dat is wel verbeterd?

 

DAGPACT:
Maja
Chrisjelief
Beatrix
Fonny
Yvonne
Prana
mariann
Toos

Dank je wel @Toosmet de darmen is het iets verbeterd maar is nog lang niet alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Spirit:

Ik denk dat ik weer blaasontsteking heb.Dokter maar bellen en urine brengen.No matter dat ik hier mee door blijf lopen.

Gefeliciteerd met je 9 maanden @ikkanhet.Wie had dat gedacht!

Knap hoor!

Dank je. Ja ik ook niet vantevoren hoor sta soms versteld van mezelf. :lol:

Laat het maar goed controleren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal.

@lady jane, je vroeg mij onlangs wat mij bezielde...
Lang verhaal, ingewikkeld om uit te leggen.

Samenvattend:
Ik heb meerdere keren iemand ten gronde zien gaan aan harddrugs (speed, heroine).
Ik stond erbij en ik keek er naar.
Vanuit machteloosheid.

Sinds een paar dagen ben ik druk bezig met puinruimen in het huis van mijn buurman die in het ziekenhuis ligt.
Daar krijgt hij methadon, oxycodon en diazepam naast nog allerlei andere medicatie.
In overleg met wat buren en met hem zelf ben ik in mijn eentje bezig in zijn huis.
Dat kost mij energie, maar geeft mij ook wel een goed gevoel.
Ik laat hem niet in de steek.

 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De repetitie gaat niet door vanavond.

Vind het niet zo'n ramp.

Morgenochtend urine brengen bij de HA.Dan is het voor het weekend bekend en kan ik de nodige medicatie krijgen.

Na mijn verwaarloosde blaasontsteking, wat nierbekkenontsteking werd, met alle gevolgen van dien, ben ik erg voorzichtig geworden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roberto, ik denk dat je heel slim bent, misschien wel slimmer dan gemiddeld. Zelfs zo slim dat je jezelf voor de gek houdt en bang bent voor het ene probleem waar je geen oplossing voor hebt. Je hebt zelf een enorm probleem als je drie pakken wijn per dag drinkt. Dat kan je gaan weg rationaliseren en afbouw schema's voor bedenken icm het zorgen voor andere. Je slimme brein zegt dan dat je goed bezig bent want alles wat je doet is goed onderbouwd.

Maar logischer zou zijn als je zou toegeven dat je een probleem hebt waar je geen antwoord op hebt en daardoor alles uit je handen zou laten vallen om aan dat probleem te werken. Dat is doodeng want je weet waarschijnlijk diep van binnen niet hoe en wat er komen gaat. Je kan er ook niet van weglopen als het fout gaat maar ik denk wel dat het nodig is. Het is ook vervelend want dan moet je toegeven dat het slimme brein van je er altijd naast zat tov je eigen verslaving; dat kan een flinke psychische dreun opleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...