Rosee Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Hierbij wens ik je in ieder geval vast een gelukkig nieuwjaar, dus dat is 1. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 2 uur geleden zei Remi1: Ik bedoelde eigenlijk hoe jij zelf omgaat met eventuele triggers en het niet- drinken @niks. Of je daar misschien hulp- en ondersteuning van buitenaf bij hebt bijvoorbeeld? @Roberto Hetzelfde traject nalopen wat je vandaag gedaan hebt en met een beetje geluk je mobiel tegenkomen? Wat akelig voor je.. Ik heb anderhalf jaar bij een psycholoog gelopen @Remi1. Nog niet zolang geleden afgesloten, daar hebben we het er ook veel over gehad. Vooral in combinatie met het verleden. Het is goed zo, ik kan nu naar de toekomst kijken, ik kan naar mijzelf kijken. Ik heb er veel aan gehad, en gegroeid van een schuchter meisje naar een volwassen vrouw. Ik laat niet meer over mij heen lopen, heb mijn eigen mening, durf een weerwoord te geven. Durf nee te zeggen, op mijn werk bijvoorbeeld. Ik heb geleerd om van mijzelf te houden, ik mag er zijn. Met mijn leuke en minder leuke kanten. Artemis, Rosee, bumperjim en 6 anderen reageerden hierop 8 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Geef mij ook zo'n psych @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Grapje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Iedereen de deur uit, net paracetamol ingenomen en maar gewoon vanavond laten komen zoals het komt. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 3 uur geleden zei Remi1: @Roberto Hetzelfde traject nalopen wat je vandaag gedaan hebt en met een beetje geluk je mobiel tegenkomen? Wat akelig voor je.. @Remi1, zeer vermoedelijk ben ik mijn mobieltje kwijtgeraakt bij wat containers in de buurt waar het altijd vol met afval ligt, maar vaak ook wel bruikbare spullen. Daar heb ik o.a. twee kussens, een paar schoenen, een schaartje, een borstel en een kersttafelkleedje gevonden. Om dat op te rapen moest ik bukken en is mijn mobieltje vermoedelijk uit mijn open jaszak gevallen. De rest van de route was op de fiets en in de winkel, dan kan mijn mobieltje onmogelijk uit mijn jaszak vallen. Ik ben daar gelijk weer heen gelopen, maar zag niets liggen. Morgen nog een keertje kijken als het licht is. Mijn mobieltje heeft een zaklantaarn, maar daar heb ik nu niets aan. Mijn nummer heb ik laten blokkeren. Ik heb geen idee of iemand mijn mail of whatsapp nog kan lezen. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Ik ga eind januari naar een groep @niks.Dat is wekelijks.Dus dan heb ik en mijn Aa groep en dan die nieuwe groep.Die nieuwe groep is aan te fietsen, bij ready for change moet ik 4 dagen naar rotterdam reizen.Het sluipt er weer langzaam is en omdat ik eigenlijk mezelf niet meer lam drink, is de drempel weer veel makkelijker om meer te drinken. Ik wil gewoon niet meer drinker Geheelonthouder dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Oliebollen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Alvast de beste wensen voor 2023. Ik ga plat.. Hond al uitgelaten. . Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 De beste wensen en een gezond en liefdevol 2023 Allemaal !!! tevens een droge afmelding van het Dagpact. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 een mooi adb jaar frummers! Artax en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Een gezegend en gezond nieuwjaar gewenst allemaal Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2023 Lieve frummers. Dank voor jullie het afgelopen jaar. Dat 2023 jullie iets moois mag brengen wens ik jullie allemaal toe! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2023 Hond was doodsbang, totdat we gingen sjoelen… wij maakten meer geluid dan het vuurwerk. Hond happy. Om twaalf uur was het lawaai natuurlijk te hard en wij uitgesjoeld. Vuurwerkverbod is hier niet merkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2023 Gelukkig nieuwjaar allemaal Lika en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 1 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2023 De beste wensen voor 2023 lieve mensen Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden