Spirit Geplaatst 27 december 2022 Rapport Share Geplaatst 27 december 2022 Dagpact: Fonny Maja Roberto Yvonne Toos Pytje Spirit Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 december 2022 Rapport Share Geplaatst 27 december 2022 Goedemiddag. We zitten met ons huisje van 8 vierkante meter op wielen lekker te woonplezieren in Normandie. Van heel Normandie vindt het hondje de stranden het fijnst, wij kunnen de rest van het land ook erg waarderen. Als het oud en nieuw geknal voorbij is komen we terug naar onze riante stadswoning, maar nu nog even lekker knuskneuteren. Ik denk steeds dat dat gepriegel op een telefoon niks voor mij is, maar gebrek aan groter doet wonderen.. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 december 2022 Rapport Share Geplaatst 27 december 2022 Heerlijk Kohtje! Wij hebben 9 vierkante meter op wielen aan de Middelandse Zee. Zo verschrikkelijk fijn, ruim 20 graden, volop zon en een niet zo beroerd uitzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 december 2022 Rapport Share Geplaatst 27 december 2022 En terwijl ik de aardappeltjes sta te bakken ziet het er opeens zo uit bumperjim en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 27 december 2022 Rapport Share Geplaatst 27 december 2022 Goedenavond, we hadden een ongewenste bezoeker op kerstavond en die heette NORO . Jezus wat zijn jongste en ik ziek geweest . Hoef me dit jaar geen zorgen te maken om de kerst kilo's. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 27 december 2022 Rapport Share Geplaatst 27 december 2022 Oeps bijna vergeten Dagpact: Fonny Maja Roberto Yvonne Toos Pytje Spirit Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 27 december 2022 Rapport Share Geplaatst 27 december 2022 Droge afmelding maar alvast voor vandaag. rapilos, Francoise en Zbb reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 december 2022 Rapport Share Geplaatst 28 december 2022 12 uur geleden zei Adri02: De zon komt op. De zon gaat onder. Langzaam telt de oude boer zijn kloten. Eh, wat zou je hiermee bedoelen? Dat je ook nog de zonsopkomst wilt zien vermoed ik , komt 'ie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2022 Rapport Share Geplaatst 28 december 2022 12 uur geleden zei Mariann: Dagpact: Fonny Maja Roberto Yvonne Toos Pytje Spirit Mariann Wat dom, hartstikke dom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 december 2022 Rapport Share Geplaatst 28 december 2022 16 minuten geleden zei Yvonne: Wat dom, hartstikke dom. Heb je wat doms gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2022 Rapport Share Geplaatst 28 december 2022 Ja, ik heb me niet aan de afspraak, het dagpact dus, gehouden. Dom dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 december 2022 Rapport Share Geplaatst 28 december 2022 Dat had je laatst ook al een keer toch @Yvonne? Hoeveel en hoe vaak drink jij eigenlijk, daar ben ik best eens benieuwd naar. En hoe gaat je dat af? Vind je het soms moeilijk om niet door te schieten of is het voor jou doodnormaal om 1 glas te drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2022 Rapport Share Geplaatst 28 december 2022 Klopt, inderdaad een poosje geleden ook een keer. Normaal gesproken drink ik hooguit op zaterdagavond een paar glazen, meestal 3 of 4, soms 2. De overige dagen drink ik niet, hou ik het bij water en thee en een enkel bakje koffie en daar heb ik totaal geen moeite mee. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 december 2022 Rapport Share Geplaatst 28 december 2022 @Yvonnemaar gisteren dus meer? Of wel binnen de perken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2022 Rapport Share Geplaatst 28 december 2022 NIet echt binnen de perken, het werden 5 glazen en op een 'gewone' dinsdag. Ik had me op het dagpact gezet en me dus niet aan mijn belofte aan mezelf en medefrummers gehouden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 december 2022 Rapport Share Geplaatst 28 december 2022 100 strafregels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 december 2022 Rapport Share Geplaatst 28 december 2022 Vervelend @Yvonnemaar kan gebeuren en je bent jezelf er iig bewust van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2022 Rapport Share Geplaatst 28 december 2022 Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Ik moet me aan mijn beloftes houden Rosee, Zbb, Spirit en 4 anderen reageerden hierop 2 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2022 Rapport Share Geplaatst 28 december 2022 5 minuten geleden zei Rosee: Vervelend @Yvonnemaar kan gebeuren en je bent jezelf er iig bewust van Klopt @Rosee, er is ook geen man overboord. Maar ik heb me wel even verbaasd gevoeld over mezelf. Terug naar de orde van de dag en zorgen dat het niet meer gebeurt. Rosee en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 december 2022 Rapport Share Geplaatst 28 december 2022 1 uur geleden zei Yvonne: Klopt @Rosee, er is ook geen man overboord. Maar ik heb me wel even verbaasd gevoeld over mezelf. Terug naar de orde van de dag en zorgen dat het niet meer gebeurt. Het blijft een drug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 december 2022 Rapport Share Geplaatst 28 december 2022 Heb je dat echt 100 keer zelf ingetypt, @Yvonne? Dat gelooft vast niet iedereen hier. Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 28 december 2022 Rapport Share Geplaatst 28 december 2022 Ik heb de neiging om te gaan tellen of het er echt 100 zijn onderdrukt. Goed dat je even met de billen bloot gaat Yvonne, dat is netjes van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 december 2022 Rapport Share Geplaatst 28 december 2022 2 uur geleden zei Bob: Heb je dat echt 100 keer zelf ingetypt, @Yvonne? Dat gelooft vast niet iedereen hier. Dat wil ik ook weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2022 Rapport Share Geplaatst 28 december 2022 6 uur geleden zei Bob: Heb je dat echt 100 keer zelf ingetypt, @Yvonne? Dat gelooft vast niet iedereen hier. Nee hoor Bob, ik vind typen leuk, maar om nou 100 keer hetzelfde regeltje te typen.... neen Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden