rapilos Geplaatst 24 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 Welkom @Fonny! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 december 2022 Rapport Share Geplaatst 27 december 2022 (bewerkt) Januari pact 2023 ; Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Ikkanhet Bolletje Reacher Prana Lika Fonny Artemis Ik doe mee @rapilos 27 december 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 27 december 2022 Rapport Share Geplaatst 27 december 2022 Januari pact 2023 ; Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Ikkanhet Bolletje Reacher Prana Lika Fonny Artemis Beatrix Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 december 2022 Rapport Share Geplaatst 27 december 2022 17 minuten geleden zei Spirit: Januari pact 2023 ; Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Ikkanhet Bolletje Reacher Prana Lika Fonny Artemis Beatrix Spirit zbb Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2022 Welkom @Artemis, @Beatrix, @Spirit EN @Zbb, Wat een heerlijke lange lijst al mensen we gaan ervoor hoor ! dat wordt een hele frisse januari maand Spirit, Artemis en Zbb reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 december 2022 Rapport Share Geplaatst 29 december 2022 Januari pact 2023 Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Ikkanhet Bolletje Reacher Prana Lika Fonny Artemis Beatrix Spirit Zbb Tatum Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2022 Wat fijn @Tatum Welkom Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2023 Januari pact 2023 Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Ikkanhet Bolletje Reacher Prana Lika Fonny Artemis Beatrix Spirit Zbb Tatum Yvonne rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2023 Beste mensen, Vannacht heb ik mij aangemeld bij IkPas met dagelijks nieuws, onderzoek en trainingen. Misschien dat mij dat nog wat oplevert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2023 1 Januari ! Allemaal een heel gelukkig, nuchter nieuwjaar toe gewenst Wat een heerlijke lange lijst lieve mensen ! ik heb er ook zin in hoor ! @Roberto, ik heb me ook aangemeld bij IkPas hoor. Durf je de lijst hier ook aan ? Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 1 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2023 Zeker, mooi pact! Januari pact 2023 Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Ikkanhet Bolletje Reacher Prana Lika Fonny Artemis Beatrix Spirit Zbb Tatum Yvonne Maarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2023 Welkom, welkom @Maarten82 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2023 2 uur geleden zei rapilos: @Roberto, ik heb me ook aangemeld bij IkPas hoor. Durf je de lijst hier ook aan ? @rapilos, ik doe niet mee met deze lijst. Onlangs heb ik mij op het jaarpact laten zetten. Dat ging al mis voordat het nieuwe jaar begonnen was. Doe ik ook niet een tweede keer. Ik beperk mij tot het dagpact. Voor mij betekent dat niet dat ik iedere dag opnieuw de beslissing neem om vandaag niet te drinken. Het dagpact is voor mij bedoeld om van niet drinken een dagelijkse gewoonte te maken. Mogelijke uitglijders / terugvallen bespreek ik met VNN. Mijn contact met VNN, sinds december 2021, heeft er in ieder geval al voor gezorgd dat mijn terugvallen aanzienlijk korter duren dan zonder hulpverlening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2023 Prima hoor, doe wat goed voelt @Roberto Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2023 Gelukkig Nieuwjaar allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Ik sta al op het jaarpact, maar ik houd van lijstjes, dus sluit alsnog hier aan. En uiteraard heb ik het op 1 januari ook droog gehouden. Januari pact 2023 Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Ikkanhet Bolletje Reacher Prana Lika Fonny Artemis Beatrix Spirit Zbb Tatum Yvonne Maarten Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Mag ik er ook bij? Ik heb mezelf voor een laatste keer flink volgegooid met Oud en Nieuw, om afscheid te nemen, mezelf destructief nog 1 keer ziek te drinken om vervolgens die deur naar het nieuwe jaar te openen (las ik net ergens bij iemand op Wie is Wie) Ik modder al jaren door en door en besef is er heus, nu nog doen. Dat gif niet meer nemen. Januari niet drinken. Ik wil die eenzaamheid niet meer. Ik doe graag mee met dit pact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Januari pact 2023 Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Ikkanhet Bolletje Reacher Prana Lika Fonny Artemis Beatrix Spirit Zbb Tatum Yvonne Maarten Pytje Pats Tuurlijk mag je erbij Pats... welkom.............. Pats en rapilos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Heel fijn @Pytje en @Pats En @Yvonne, bedankt voor het toevoegen aan deze mooie lijst ! 23 al !! samen staan we sterk lady jane en Pats reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Fonny en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2023 Goedemorgen lieve frummers, Hoe is de eerste week verlopen bij jullie ?? Hier goed, blij dat ik niet drink en eigenlijk tot nog toe zonder moeite (maar dat kan nog komen weet ik uit ervaring ) En jullie, ook een makkie, of toch wel lastig ? Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 7 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2023 Hier gaat het goed @rapilos Geen trek gehad en ik voel me prima. Lekker doorgaan nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 7 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2023 @rapilosHier ging de eerste week goed, voel me trots nu al haha! Een hele week is lang geleden voor mij. Tegen 16 uur moet ik even het mentale gevecht met het alcoholduiveltje aan maar ik win tot nu toe. Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 7 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2023 Ondanks dat ik 5 januari gestart ben, mag ik er ook nog bij? …. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2023 Harstikke fijn @Prana @Pats, jij gaat toch ook harstikke goed he Laat dat alcoholduiveltje maar lekker zitten waar hij zit Tuurlijk mag jij er nog bij @Koala84 Je moet je alleen zelf even aan de lijst toevoegen, als dat lukt. (Ik ben daar namelijk niet zo handig in Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden