Quinn Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Wie doet er mee aan de race vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 22 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Goed plan Quinn, ik neem deze: Quinn en Mariann reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Damn! Heb ik weer..Dit is de mijne. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 49 minuten geleden zei Reacher: Damn! Heb ik weer..Dit is de mijne. Ja, maar jij moet Rudolf nog voorspannen valsspelerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Dit is de mijne: Hadocque en Artax reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 (bewerkt) Wie het snelst is krijgt dit pinguïn-vriendje voor de rest van de reis mee. 22 december 2022 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 december 2022 Rapport Share Geplaatst 23 december 2022 14 uur geleden zei Bob: Wie het snelst is krijgt dit pinguïn-vriendje voor de rest van de reis mee. mij heb mijn slee ingeruild Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 23 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2022 6 uur geleden zei Reacher: heb mijn slee ingeruild Das nie eerlijk! dat ding heeft een warp-drive met hyper-synchronisatie en een Flux capacitor.. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2022 Rapport Share Geplaatst 23 december 2022 Ik mocht die van Monster lenen, weer eens wat anders dan een electrische fiets, heerlijk! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 13 uur geleden zei Artax: Das nie eerlijk! dat ding heeft een warp-drive met hyper-synchronisatie en een Flux capacitor.. Whatever Ik win de wenkbrauw pinguïn! hij past goed tussen mijn andere wenkbrauwen Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 Natuurlijk laat ik hem hier wel achter. Hij hoort in zijn natuurlijk omgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 Geen idee waar jullie nu zitten.... maar het is er wel gedaan met de rust in de natuur ben ik bang. Die wenkbrauwpingi is voor de rest van zijn leven getraumatiseerd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 Op 21-12-2022 om 17:54 zei Reacher: Ondertussen zijn @ikkanhet @Fonny @Freekie @Artemis@Claudius@Jannigje en ik aan het oefenen voor de levende kerststal. en ik heb er maar een filmpje bij gepakt, geen idee of die er al tussen staat, voor vanavond Reacher en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Tijd voor cadeautjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Ik ben wat overspannerig en overbelast dus ik vrees dat een aantal van jullie samen moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 (bewerkt) @Jannigje krijgt het Louvre voor de hele week om in rond te slenteren, alleen of met anderen. En haar eigen gids. 25 december 2022 bewerkt door Reacher lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 @bolletje heeft een eigen vleugel met haar eigen expositie haar schilderijen daar lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 25 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Ik wil ook graag een gids, mag ik ook een gids? please! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 @Artax krijgt vliegles, de tekeningen van en een dag met Leonardo da Vinci lady jane en Artax reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Zojuist zei Artax: Ik wil ook graag een gids, mag ik ook een gids? please! Leonardo da Vinci goed genoeg voor je? Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 25 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Kijk! dat zijn kadeaux! een dag met Leonardo! echt helemaal te gek! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 25 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Je bent echt super!! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 @Fonnykrijgt de tuilerieën om te wandelen met haar honden. lady jane en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 @ikkanhet is de hele dag eigenares van Versailles en ontvangt daar familie en vrienden. lady jane en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 @nancy en kleinkinderen en @niks met ieniMini krijgen Disneyland voor de dag. lady jane, Fonny, niks en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden