Spring naar bijdragen

Zondag 23 oktober 2022


Quinn

Aanbevolen berichten

Daag allemaal! We zouden een dagje naar zee, maar @lady jane hield een rustdag. Dus zijn de plannen veranderd en gingen we naar een dierentuin in Duitsland. Een heerlijke dag! Veel kleine dieren, maar wel dat je ze kan aaien, voeren en leuke prijzen. Daar wat gegeten, dus eten we zo nog een broodje met gebakken ei. Mini nog douchen en dan op tijd naar bed, op naar een nieuwe week! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Yvonne:

Ah, wat een heerlijke dag @niks
Nu nog een rustig avondje en dan lekker slapen.... 

Welkom terug @Houtje59
Heeft de trek te maken met jou partner van een jaar of vijf geleden, die persoon uit Amsterdam? 
Of is het er gewoon weer in geslopen? 

Nou, die relatie (wat goed je dat je dat nog weet!) heeft geduurd tot 2018 en omdat er "onverkwikkelijke" dingen zijn voorgevallen, en ik gevoelig ben voor alcohol enz. heeft dat wel een rol gespeeld ja. En daarna ben ik in die modus blijven hangen hangen. Echt dit motiveert me ontzettend dat je dit zegt. Dank je zeer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Houtje59:

Zijn er nog oud-oud- gediend zeg van vóór 2010? Ik was bij de oprichting van dit forum betrokken in 2005. 

Kohtje is nog van voor 2010, maar onze Koh is al een poosje spoorloos helaas :(
Tine komt nog heel af en toe binnenlopen evenals Spud, die is ook nog van voor 2010 meen ik. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Yvonne:

Kohtje is nog van voor 2010, maar onze Koh is al een poosje spoorloos helaas :(
Tine komt nog heel af en toe binnenlopen evenals Spud, die is ook nog van voor 2010 meen ik. 
 

Zeker Spud ken ik nog, Tine ook, maar ik dacht dat Headock misschien oude Haddock was. En Adam natuurlijk! En hoemeer ik terug lees hoe meer bekenden! Bolletje, Rapilos!

bewerkt door Houtje59
*Typfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond, vanavond heerlijk uit eten geweest, met beide Kids en mijn ex vriendin van 13 jaar geleden (van voor de kinderen). Daar ben ik tegenwoordig super goede vrienden mee. 0.0 gehad. Toch nog even op het dagpact haha

Niet omdat het moet, maar omdat het kan! 

DAGPACT:
Fonny
Yvonne
Toos

Spirit

Houtje59

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Lika:

Hallo, @Houtje59alsof er een wereldster het podium op komt…. Ik ken je naam van teruglezen en nu ontmoet ik je in het echt!!!

NOU JA....... gekker moet het niet worden, maar onze lichting van 2005 heeft wel véél gedaan voor/met Tactus. O.a. de internetbehandeling op proef, een boek geschreven, uit die groep van 10 zijn er zéker 5 nog droog en rookvrij!

We hadden de eerste " live" bijeenkomst bij Tactus in Enschede. Toen is ook de beeldspraak ontstaan over volhouden en toch vallen, knietjes afkloppen, verdergaan. En dan mocht je even meefietsen bij Houtje in haar aanhangwagen met Spa Rood én Paprikachips! We waren altijd aam het fietsen, kleine bergjes, grote bergen. 

Één we van die groep heb ik nog in het buitenland opgezocht, en met één uit 2006 dikke  vriendinnen geworden.

Één iemand heeft me geholpen met mijn huis, enz. enz. 

Eenzaam iemand een leuke Kerst bezorgd. 

We hebben nog in de krant gestaan dat online net zo goed werkte als in real life. En meegedaan aan onderzoek voor Trimbos. 

En vele, vele meetings en acties georganiseerd voor diverse mensen. Zelfs nog een pechvogel in huis gehad......

Maar ja, het bloed kruipt...... dus ik ben er weer en niks méér dan de rest, nl. ook gevallen, knietjes afgestoft, gisteren een EHBO-doos gekocht, vol ijsthee, rijstwafels, drop en mijn handwerk en puzzels weer opgezocht.

Ik was 2 weken geleden met kind 1 op Kreta, toen 10 jaar, nu 27 jaar, en die dronk me makkelijk onder de tafel. Is op vakantie niet zo erg, was ook maar 1 keer, maar ja, als verslavingsgevoelige kwam ik niet meer op "normaal" dus gelijk maatregelen genomen. Wijn bij de lunch en zo. Dat gaat echt té hard.

Dus, ik ben weer terug! 

 

 

bewerkt door Houtje59
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...