Spring naar bijdragen

Zondag 23 oktober 2022


Quinn

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Francoise:

Goedemorgen,  zou het me lukken er vandaag echt een luierdag van te maken zonder mezelf steeds te veroordelen 

Haha die ken ik ook. Heel veel dingen te doen in huis, doe ik ze dan voel ik me schuldig want we hadden ook een leuk uitstapje kunnen maken. Maken we een leuk uitstapje dan baal ik want dan ben ik aan het eind vh weekend moe ipv uitgerust. En ga ik luieren dan voel ik me schuldig vanwege èn niks leuks gedaan èn niks nuttigs gedaan :D 

De oplossing is, weten wat je wil en dat gewoon gaan doen. Het lastige is het weten wat je wil :huh:

Weten wat je wil of weten wat je "moet"...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei lady jane:

mag laten......:)

Haha ja is natuurlijk zo,

maar ik doel op iets wat je eigenlijk wil maar de weg naartoe bestaan uit etappes waar je helemaal geen zin in hebt.

Concreet, met de buren hebben we een petitie gemaakt voor snelheidsremmende maatregelen hier op de weg (Frankrijk staat echt nog in de kinderschoenen op dat punt) en ik "moet" dus langs de deuren handtekeningen verzamelen, maar daar heb ik zoooo geen zin in... terwijl ik wel graag die snelheid omlaag wil.

Enfin misschien maar ff zin maken dan. Of misschien gaat het straks weer regenen, dan hoef ik niet :P  (Ik lijk wel een alcoholist met dat soort smoesjes :D )

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slecht geslapen.Had het wederom weer warm vannacht.Nog net mijn ventilator niet tevoorschijn gehaald.Dacht dat ik dat nachtzweten ver achter me had gelaten :unsure:.Vandaag ook maar rustig houden, hoewel ik van bankhangen ook niet vrolijk word.Lijkt wel of dat niet mag van mezelf.Moet van mezelf ook iedere dag wel iets doen.

Gisteren was leuk, maar het was overal erg druk.

Rondom de kerk, was een geheel middeleeuws schouwspel met markt.

Drankje gedaan op een terrasje, geheel zoals iets oudere dames dit doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik mag niet klagen. Effe nadenken wat is er allemaal gebeurd? HEEL VEEL. TeVeel. 

En ik ben hier omdat ik het tussen 4 uur en etenstijd niet goed drooghoud. 

Het sluipt er weer in zeg maar. En dat wil ik niet.  Dus vandaag begin ik. 

Net als 17 !!!!!!! jaar geleden. 

En kom ik me hier melden. Na het eten is het over, het heeft met mijn suikerfabriek en met stress te doen. Typisch vrouwelijk.

Mijn wapens zijn : ijsthee, rijstwafels, vroeg eten, en evt. dropjes voor de suikerwaardes. 

EN HET FORUM!!!!!

Verder is dochter 2 die ik toen met vlechtjes in naar de hockey bracht inmiddels 2 masters verder, zoon 1 en ik komen net terug van Kreta, en heb ik nog wat contacten uit de periode van na 2005. Niet iedereen heeft het even goed vanaf gebracht zoals jullie weten (helaas). Ik wil daar liever niet bij ( gaan) horen. 

Dat is een hele snelle update Lady Jane e.a.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Houtje59:

Nou ik mag niet klagen. Effe nadenken wat is er allemaal gebeurd? HEEL VEEL. TeVeel. 

En ik ben hier omdat ik het tussen 4 uur en etenstijd niet goed drooghoud. 

Het sluipt er weer in zeg maar. En dat wil ik niet.  Dus vandaag begin ik. 

Net als 17 !!!!!!! jaar geleden. 

En kom ik me hier melden. Na het eten is het over, het heeft met mijn suikerfabriek en met stress te doen. Typisch vrouwelijk.

Mijn wapens zijn : ijsthee, rijstwafels, vroeg eten, en evt. dropjes voor de suikerwaardes. 

EN HET FORUM!!!!!

Verder is dochter 2 die ik toen met vlechtjes in naar de hockey bracht inmiddels 2 masters verder, zoon 1 en ik komen net terug van Kreta, en heb ik nog wat contacten uit de periode van na 2005. Niet iedereen heeft het even goed vanaf gebracht zoals jullie weten (helaas). Ik wil daar liever niet bij ( gaan) horen. 

Dat is een hele snelle update Lady Jane e.a.

 

 

En ik moet nog even uitvinden hoe alles hier precies werkt..... maar ik ben er tot hier gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...