Quinn Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Morgen mensen. De verschrikkelijk lang donkere nachten zijn weer helemaal terug en mijn ritme is nu al daarop aangepast. Oftewel, welterusten. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Goeiemorgen @Quinnen @Donder Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Goeie morgen Ikkanhet, Quin en Donder, Hier gedouched haar gewassen en in ochtendjas omdat ik besloten heb weinig te doen. Kijken of het helpt. Hadocque en Donder reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 goedemorgen allemaal dagpact: fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Ben al lekker buiten geweest, koud en nog een ietsje vochtig, maar wel lekker fris. Nu eerst een bakje. 23 oktober 2022 bewerkt door Yvonne Afbeelding aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 (bewerkt) Goeiemooie morgen frummers Goh 9.30u uitgeslapen, mijn lijf zegt rustdag vandaag, net als bij Bolletje 23 oktober 2022 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Goedemorgen. Hier ook een rustig dagje. Beetje tekenen, haken, lezen en vanmiddag wandelingetje met als tussenstop huis van dochter om daar de kat eten te geven. Lekker!! DAGPACT: Fonny Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Ha allen, griepig gevoel kwam door aanstaande menstruatie. Zo bijzonder dat ik de tekenen daarvan altijd weer anders weet te duiden… nou ja. Verjaardag zo meteen en daarna in rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Goedemorgen, zou het me lukken er vandaag echt een luierdag van te maken zonder mezelf steeds te veroordelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Goedemorgen. Bijna middag alweer. Jazeker gaat dat jou lukken @Francoise Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 1 uur geleden zei Francoise: Goedemorgen, zou het me lukken er vandaag echt een luierdag van te maken zonder mezelf steeds te veroordelen Haha die ken ik ook. Heel veel dingen te doen in huis, doe ik ze dan voel ik me schuldig want we hadden ook een leuk uitstapje kunnen maken. Maken we een leuk uitstapje dan baal ik want dan ben ik aan het eind vh weekend moe ipv uitgerust. En ga ik luieren dan voel ik me schuldig vanwege èn niks leuks gedaan èn niks nuttigs gedaan De oplossing is, weten wat je wil en dat gewoon gaan doen. Het lastige is het weten wat je wil Weten wat je wil of weten wat je "moet"... Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 13 minuten geleden zei bumperjim: "moet"... mag laten...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Toos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Hier druk met het plannen en regelen van de verjaardag van ons moeder. Ze wordt 6 november 85 en we hebben een zaaltje gehuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 (bewerkt) 4 minuten geleden zei lady jane: mag laten...... Haha ja is natuurlijk zo, maar ik doel op iets wat je eigenlijk wil maar de weg naartoe bestaan uit etappes waar je helemaal geen zin in hebt. Concreet, met de buren hebben we een petitie gemaakt voor snelheidsremmende maatregelen hier op de weg (Frankrijk staat echt nog in de kinderschoenen op dat punt) en ik "moet" dus langs de deuren handtekeningen verzamelen, maar daar heb ik zoooo geen zin in... terwijl ik wel graag die snelheid omlaag wil. Enfin misschien maar ff zin maken dan. Of misschien gaat het straks weer regenen, dan hoef ik niet (Ik lijk wel een alcoholist met dat soort smoesjes ) 23 oktober 2022 bewerkt door bumperjim Francoise en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Slecht geslapen.Had het wederom weer warm vannacht.Nog net mijn ventilator niet tevoorschijn gehaald.Dacht dat ik dat nachtzweten ver achter me had gelaten .Vandaag ook maar rustig houden, hoewel ik van bankhangen ook niet vrolijk word.Lijkt wel of dat niet mag van mezelf.Moet van mezelf ook iedere dag wel iets doen. Gisteren was leuk, maar het was overal erg druk. Rondom de kerk, was een geheel middeleeuws schouwspel met markt. Drankje gedaan op een terrasje, geheel zoals iets oudere dames dit doen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Goedemorgen, goedemiddag! Long time no see, maar ik kom ff rondneuzen. Zie ik potverdorie allemaal bekenden! Adam, Bolletje, Lady Jane, Bambam, Jan1000! Wat een feest! Moet niet leuker worden! Adam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 join the party Houtje hoe gaat het? Houtje59 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 31 minuten geleden zei Spirit: DAGPACT: Fonny Yvonne Toos Spirit Houtje59 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Nou ik mag niet klagen. Effe nadenken wat is er allemaal gebeurd? HEEL VEEL. TeVeel. En ik ben hier omdat ik het tussen 4 uur en etenstijd niet goed drooghoud. Het sluipt er weer in zeg maar. En dat wil ik niet. Dus vandaag begin ik. Net als 17 !!!!!!! jaar geleden. En kom ik me hier melden. Na het eten is het over, het heeft met mijn suikerfabriek en met stress te doen. Typisch vrouwelijk. Mijn wapens zijn : ijsthee, rijstwafels, vroeg eten, en evt. dropjes voor de suikerwaardes. EN HET FORUM!!!!! Verder is dochter 2 die ik toen met vlechtjes in naar de hockey bracht inmiddels 2 masters verder, zoon 1 en ik komen net terug van Kreta, en heb ik nog wat contacten uit de periode van na 2005. Niet iedereen heeft het even goed vanaf gebracht zoals jullie weten (helaas). Ik wil daar liever niet bij ( gaan) horen. Dat is een hele snelle update Lady Jane e.a. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Zojuist zei Houtje59: Nou ik mag niet klagen. Effe nadenken wat is er allemaal gebeurd? HEEL VEEL. TeVeel. En ik ben hier omdat ik het tussen 4 uur en etenstijd niet goed drooghoud. Het sluipt er weer in zeg maar. En dat wil ik niet. Dus vandaag begin ik. Net als 17 !!!!!!! jaar geleden. En kom ik me hier melden. Na het eten is het over, het heeft met mijn suikerfabriek en met stress te doen. Typisch vrouwelijk. Mijn wapens zijn : ijsthee, rijstwafels, vroeg eten, en evt. dropjes voor de suikerwaardes. EN HET FORUM!!!!! Verder is dochter 2 die ik toen met vlechtjes in naar de hockey bracht inmiddels 2 masters verder, zoon 1 en ik komen net terug van Kreta, en heb ik nog wat contacten uit de periode van na 2005. Niet iedereen heeft het even goed vanaf gebracht zoals jullie weten (helaas). Ik wil daar liever niet bij ( gaan) horen. Dat is een hele snelle update Lady Jane e.a. En ik moet nog even uitvinden hoe alles hier precies werkt..... maar ik ben er tot hier gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 das al heel wat. ik ben verslaafd aan hier, maar dat is een van mijn gezonde verslavingen en ik doe er niemand kwaad mee (hoop ik dan toch) ja wat worden ze groot he, die kids van ooit Houtje59 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Ja, ik kwam, keek en was verslaafd bij deze aan het forum. Dat allemaal in 5 minuten. lady jane en Spirit reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden