Reacher Geplaatst 22 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2022 @Etty, iets gevonden wat jouw avatar vertolkt en mij aan jou doet denken. Gefeliciteerd met een jaar helderheid Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 22 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2022 DAGPACT: Freekie Fonny Yvonne Renée Toos Spirit IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 22 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2022 Moet er echt nog aan wennen om mijn weekends zonder kids ook zonder drank in te vullen. Heb ondertussen heel het huis onder handen genomen, met Marie Kondo op de achtergrond als luisterverhaal. Veel gekker moet het hier nu ook weer niet worden. Heb overwogen om ook de grasmachine nog aan de praat te krijgen - mooi weertje he - maar ga toch maar even een ommetje maken om al die vrijgekomen energie te kanaliseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2022 @Ettymooi! Renee80 en Etty reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2022 Het was een mooie dag, prachtig weer. @Reacher is weer op de terugweg. Lekker de buitenboel gedaan vandaag. Tuin netjes gemaakt. Lika, Renee80, lady jane en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2022 Hahaha, heerlijk, leuk Niks. HIer was het een dag met miezerige regen... totaal niet koud, maar dat maakte het zelfs een beetje viezig.... En mijn humeur was ook ietsjes miezerig, straks maar lekker vroeg naar bed, dan ziet het er morgen weer een stuk beter uit. Renee80 en Senna34 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 22 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2022 Etty gefeliciteerd! Fijn al die voordelen. Ga er voor. Hier ook een dik + jaar in de pocket. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2022 Ook van mij gefeliciteerd met je nuchtere jaar @Etty!! En @bumperjimis er ook weer, fijn! bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2022 Droge afmelding en welterusten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2022 Leuke voorstelling gezien vandaag. Hele dag toch griepig gevoel gehouden. Spierpijn vooral. Zal morgen wel beter zijn. Naast mij ligt een hondje zo schattig in zijn mandje. Heerlijk. ik ging ook uit eten vandaag. Het is ok om alcoholvrij bier te drinken. Meestal neem ik thee. Vandaag niet alleen maar. Steeds meer mensen drinken alcoholvrij volgens mij. Er zijn ook steeds betere. Gelukkig. slaap lekker. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden