Spring naar bijdragen

Maandag, 3 oktober 2022


lady jane

Aanbevolen berichten

@Donder nu Yvonne er dingen uit gooit, moet mij ook even wat van het hart. Ik heb niet gereageerd op je ziek zijn, niet omdat ik het niet erg vindt, maar omdat ik bang ben/was dat ik een vervelende opmerking zou krijgen. Ik wil even zeggen, dat je zo een stuk prettiger aanwezig bent en dat ik hoop dat het goed met je gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit ook lastig @Reacher Ik geloof zeer zeker ook in een tweede kans. Is dat juist ook niet heel erg van toepassing op ons? Hoe vaak zijn we de fout in gegaan? Hoe vaak beloofden we dat het vanaf nu anders gaat. Ik begrijp ook dat als iemand jou heel erg kwetst, dat het niet makkelijk is en dat je iemand niet wil vergeven. Maar waarom dan reageren op mijn post? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei niks:

Ik vind dit ook lastig @Reacher Ik geloof zeer zeker ook in een tweede kans. Is dat juist ook niet heel erg van toepassing op ons? Hoe vaak zijn we de fout in gegaan? Hoe vaak beloofden we dat het vanaf nu anders gaat. Ik begrijp ook dat als iemand jou heel erg kwetst, dat het niet makkelijk is en dat je iemand niet wil vergeven. Maar waarom dan reageren op mijn post? 

Ik dacht altijd dat wij met zijn drieën jij, Q en ik een soort laatste vestiging tegen Donder waren. Omdat jij ook altijd zo gruwelijk door hem te grazen werd genomen. Ik voelde me enorm verraden door jouw bericht. En daarom haalde ik naar je uit. Sorry daarvoor. 

Ik vind het goed dat jij kunt vergeven. 
ik kan dat niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er oprecht trots op dat dit een forum is waar mensen een tweede kans krijgen. Zelfs een miljardste kans (wat ik weleens te ver vind gaan eerlijk gezegd, wat zijn wij, een deurmat?). Ik zou het hier niet anders willen hebben. 
 

Maar dit keer niet. Niet met iemand die zich nooit heeft verontschuldigd voor zijn gedrag tegen Quinn of Niks of LJ of Artemis en op 16 september voor de zoveelste keer uithaalde naar Quinn waar hij gewoon als hij geen sorry kan zeggen bij uit de buurt zou moeten blijven. 
Uit fatsoen.

 

bewerkt door Reacher
Datum moest 16 september zijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg in mijn bericht, ik was en ik ben bang voor vervelende opmerkingen. In mijn tweede bericht heb ik het inderdaad over vergeven, maar in mijn eerste niet. Ik wilde alleen maar zeggen dat ik Donder zo een stuk prettiger vind. Lees nu je laatste bericht, daar ben ik het dan ook wel weer mee eens. Dit raakt mij allemaal enorm. Ik snap jou ook, echt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

4 minuten geleden zei niks:

Ik zeg in mijn bericht, ik was en ik ben bang voor vervelende opmerkingen. In mijn tweede bericht heb ik het inderdaad over vergeven, maar in mijn eerste niet. Ik wilde alleen maar zeggen dat ik Donder zo een stuk prettiger vind. Lees nu je laatste bericht, daar ben ik het dan ook wel weer mee eens. Dit raakt mij allemaal enorm. Ik snap jou ook, echt. 

En ik jou. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom hier inmiddels ook een stuk minder . Ik begrijp sociale regels vaak verkeerd . Mijn bedoelingen zijn echter altijd integer . Ik heb daar veel pijn en verdriet van , wanneer ik niet begrepen word en mensen boos op me worden , daar schrik ik heel erg van en trek me terug 

bewerkt door Francoise
Wat genuanceerder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Roberto, stoptober gaat het goed bij jou? Ik heb het nog even uitgesteld tot 4 oktober dierendag, Ik dacht laat ik solidair zijn met en me ook weer te laten enten voor Covid dan ben ik een beetje solidair met de dieren op het asiel want het is dierenarts dag. Maar kan ik net zo goed stoppen met roken zodat de dieren die ik opvang geen longproblemen krijgen. 

Dat wat jij plaatste staat ook op mijn menu, maar om van de kilo´s af te blijven eet ik nu gedroogde rozijnen en nootjes. 

En om iets in mijn handen te hebben speel ik nu met een kubus, heel veel succes het gaat dit keer lukken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de katmensen, Shy is sinds zondag uit zijn schulp gekropen is een zeer speelse kat. Alleen een beetje eenkennig nu dus ik heb mensen uitgenodigd. Morgen gaat hij zijn eerste enting krijgen zal hij niet leuk vinden, maar we zijn weer heel snel weg. Hij is namelijk ook werk dus een kat naar huis brengen kan en mag ik gewoon. Hoort namelijk bij het werk. 

even wennen maar bedacht door mijn collega. Alles zegt in mij ik houd deze kat, maar deze kat gaat echt een leuke kat worden om geadopteerd worden. k ga er mijn uiterste best voor doen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Spud, ik weet niet of ik een kattenmens ben (misschien stiekem ergens wel) maar wel fijn dat jij er zo begaan mee bent

Heb hier sedert zondagnamiddag een vriendinnetje van de jongste bij ons, ouders maken ruzie over de vraag bij wie ze mag/moet verblijven, dat vind ik dan weer lastig...

Ik probeer het haar zo comfortabel mogelijk te maken, heb vanavond haar kleertjes gewassen, maar eigenlijk is het niet ok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Francoise:

Ik kom hier inmiddels ook een stuk minder , omdat ik me ook niet over iets heen kan zetten wat me enorm heeft geraakt.  Het forum was voor mij echt . Echter dan social media . Hier gaan we echt met de billen bloot . Dat dacht ik altijd . Maar hier kan ook gelogen worden natuurlijk.  Het heeft me heel erg gekwetst . 

Ik weet niet -zeker- waar dit over gaat Francoise, maar ik hoop je vaker te lezen weer, hier. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Francoise:

Ik kom hier inmiddels ook een stuk minder , omdat ik me ook niet over iets heen kan zetten wat me enorm heeft geraakt.  Het forum was voor mij echt . Echter dan social media . Hier gaan we echt met de billen bloot . Dat dacht ik altijd . Maar hier kan ook gelogen worden natuurlijk.  Het heeft me heel erg gekwetst . 

Nou, zoveel echter is dat niet Francoise: we staan hier tenslotte niet met onze echte, eigen naam, we staan hier anoniem. 
We gaan tot op zekere hoogte inderdaad met de billen bloot, maar we blijven anoniem als het goed is. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Donder:

Zou bijna vragen of je aan de drank zat ipv aan de koffie, maarja dat schijnt kwetsend te zijn op het ADB-forum, dus dat doe ik maar niet. :P

Voorheen deed je hier juist je best om zo hard mogelijk te kwetsen. Wat vind je daar zelf eigenlijk van als je erop terugkijkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...