Spring naar bijdragen

Maandag 26 september 2022


niks

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Waar zijn @Reacher en @Quinn

@Lika ik zit ook vaak in mijn hoofd en kan dan onhandige dingen doen. Ik ben kort geleden heel hard op mijn hoofd gevallen.  Ik vroeg me daarna af hoe het eigenlijk zat met mijn evenwicht.  Ik deed een balansoefening die ik voorheen heel goed kon, maar merkte dat dit wat minder gaat. Al. Ai.  

@Yvonne :heart:

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers... 
@lady jane zwemze.... petje af hoor zo vroeg en toch volhouden dan! 

Jij lekker werken @niks en dankjewel :heart:, ook @Etty:heart:

Ik poets tegenwoordig mijn tanden staande op 1 been, of ik sta op mijn tenen.... toch ook een vorm van balansoefening. 
En de ene keer gaat het me een stuk beter af dan de andere keer :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Verwarming nog niet aan geweest. Het is hier binnen nog niet onder de 19 graden geweest. Wel 's avonds wat extra's aan en sokken en pantoffels weer aan.

 

DAGPACT:

  • Fonny
  • Yvonne
  • Roberto
  • Toos
bewerkt door Toos
typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was hier in huis 17 graden dus ik heb de houtkachel aangestoken met hout van eigen terrein. Er staan een paar ketels op zodat we geen warm water uit de kraan meer nodig hebben, er hangen walnoten boven te drogen en ook paddenstoelen uit het bos en vanavond kook ik de rijst erop.
Kost allemaal niks... wat ben ik rijk hè :)

Ik heb de afgelopen week teveel wijn gedronken, er was bezoek waar ik wijn voor kocht en dan namen ze ook zelf nog mee en ze dronken haast niks. Als het dan in huis is kan ik er niet mee omgaan en ik heb in een week tijd drieënhalve fles weggewerkt. Minder dan vroeger maar fijn was het niet, niet happy met mezelf, niet lekker fit... blèèh. Ik merkte gisteravond dat het toch weer even lastig was om niets te drinken maar ook dat ik blij ben dat ik voorlopig niet meer hoef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier 19.5 graad nu, maar ik sterf nu al van de kou
Gewoon , voelt heel onbehaagelijk zeker met die regen buiten

Maar ja, om nou straks 3000 per jaar voor gas te gaan betalen, als je al die wild west verhalen tenminste moet geloven

@Yana
Wat leef jij heerlijk met de natuur zo !
Te veel wijn...ach ja, wat zal ik zeggen he.
Fit wordt je er niet van
Maar je hebt de knop weer om lees ik :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik dus ook @YanaAls er wijn in huis is, heb ik geen rust. Dan zit dat in mijn hoofd en geeft ontzettend veel onrust. Daarom ook de afspraak met mezelf: thuis NIET drinken en geen wijn in huis halen. Bij bijzondere gelegenheid buiten de deur bekijk ik het per keer. Zo houd ik overzicht en kom ik ook niet in de verleiding om bijvoorbeeld na een etentje of feestje thuis verder te drinken. Feestjes of bezoek thuis is een ander probleem. Je wilt je gasten toch ook iets kunnen schenken. Maar meestal haal ik dan weer teveel in huis. 

bewerkt door Toos
typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt heerlijk @Yana, de eerste alinea:)

Ben lekker aan het werk thuis en het valt me gewoon op dat dingen waar ik een jaar geleden tegen aan zat te hikken omdat ze me veel moeite kosten nu zo makkelijk gaan. Ik drink bijna een jaar niets meer, en mijn hoofd begint steeds helderder te worden.  Meer focus. Maar misschien is dat ook omdat ik niet meer over van alles druk zit te maken. 

We hebben wijn in huis voor bezoek.  Wat niet zou kunnen als ik van mezelf af en toe mocht drinken.  Nu is het geen probleem. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag..

Ik heb altijd wijn(en) en bier in huis en ook op de boot trouwens.
Van mezelf toestaan dat ik af en toe mag drinken heeft gemaakt dat ik niet dwangmatig meer moet drinken en
waardoor ik het (over het algemeen) prima kan weerstaan wanneer het niet verstandig is om te drinken.

Het is gewoon het weten dat het er is en dat het mag, is voor mij genoeg om ervan af te blijven.

Mij gaan lopen verbieden/ of mezelf verbieden werkt bij mij juist averechts en dat gaat dan uit de klauwen lopen.

Does it make any sense wat ik nu vertel of klink ik nu wel erg weird?B)

Kanttekening; Dat is weleens anders geweest hoor. Dan kon ik dit echt niet, ik kon het dan echt niet weerstaan. Kon geen eens geld in beheer hebben of ik haalde drank. Hier is jaaaaren van uitglijders en terugvallen overheen gegaan om hier te komen waar ik nu ben.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...