Toos Geplaatst 14 september 2022 Rapport Share Geplaatst 14 september 2022 3 minuten geleden zei Renee80: Dat zou me nog eens een statement zijn voor INCLUSIVITEIT!! Mag het ook in cursief en in kleur? Alle gekheid op een stokje Toos, gaat het goed met je? Eerlijk? Niet zo....Morgen op het dagpact . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 september 2022 Rapport Share Geplaatst 14 september 2022 Zoals beloofd in hoofdletters... lady jane en Renee80 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 14 september 2022 Rapport Share Geplaatst 14 september 2022 Met mij eerlijk ook niet zo. Heb een goede periode achter de rug, maar de laatste dagen veel ups en downs. Afgesproken, morgen op het dagpact, keep strong Toos Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 september 2022 Rapport Share Geplaatst 14 september 2022 Hoofdletters @Renee80?? Wij wel!! lady jane, Remi1 en Renee80 reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 september 2022 Rapport Share Geplaatst 14 september 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei Toos: ......Remi weer aan wal is na een zomer op het water.... Ik weet niet zo goed waar deze aanname steeds vandaan komt maar ik ben niet steevast aan wal. Nog steeds niet. Het vaarseizoen is vanaf 1 april (waar ik al eerder begon, feb/ maart ongeveer) tot 1 november hoor. 14 september 2022 bewerkt door Remi1 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2022 Rapport Share Geplaatst 14 september 2022 9 minuten geleden zei Toos: Zoals beloofd in hoofdletters... zijn er 2 pubers volwassen geworden komen er weer 2 kleuters om de hoek pfffffft Remi1, Toos, Roberto en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 september 2022 Rapport Share Geplaatst 14 september 2022 Dus het hele gesprek vanavond was voor Jan Lul? Donder en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 september 2022 Rapport Share Geplaatst 14 september 2022 Dus ik ben een kleuter omdat ik me erger om een ander? Verklaar je nader.. Renee80, lady jane, Remi1 en 1 andere reageerden hierop 1 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 14 september 2022 Rapport Share Geplaatst 14 september 2022 12 minuten geleden zei Quinn: Dus het hele gesprek vanavond was voor Jan Lul? En weg is je vastigheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 september 2022 Rapport Share Geplaatst 14 september 2022 Wat bedoel je daar nou mee @Donder? Welke vastigheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 september 2022 Rapport Share Geplaatst 14 september 2022 44 minuten geleden zei Remi1: Ik weet niet zo goed waar deze aanname steeds vandaan komt maar ik ben niet steevast aan wal. Nog steeds niet. Het vaarseizoen is vanaf 1 april (waar ik al eerder begon, feb/ maart ongeveer) tot 1 november hoor. Dat dacht ik dus...maar ja, ik ben er niet zo in thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 14 september 2022 Rapport Share Geplaatst 14 september 2022 13 minuten geleden zei Remi1: Wat bedoel je daar nou mee @Donder? Welke vastigheid? Orde en regelmaat. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 september 2022 Rapport Share Geplaatst 14 september 2022 Droge afmelding voor het dagpact. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Hey @Donder, met jouw intelligentie is niets mis. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 17 uur geleden zei Quinn: @Roberto er komen overbodige witregels, omdat dat onvermijdelijk is op de mobiel. Het is óf dat, of een lap tekst achter elkaar. @niks Witregels vermijd ik op mobiel door geen enter te doen maar shift-enter. Zo dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Op mijn mobiel (android) werkt dat niet @Descartes33. Ik heb ook geen andere methode kunnen vinden die wel werkt. Ik kan wel een stukje tekst waar al soft-returns in staan knippen en plakken en daarna de tekst veranderen, maar we kunnen niet verwachten dat iedereen zo gaat zitten goochelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 @Descartes33 bedankt, maar inderdaad, wat @Yana zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Vreselijk. Nu heb ik dus zin om collega’s met android lastig te vallen en het uit te vogelen.. enfin, accept the things you cannot change. (en toch, het zou moeten kunnen) Quinn, Lonster1 en Roberto reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Even kijken of het lukt Nee dus lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden