Spring naar bijdragen

Donderdag 8 september 2022


Donder

Aanbevolen berichten

Hi. Lekker, koekjes, dank @Reacher

@Zbb ook dat gaat dag voor dag, langzaam en met kleine stappen. Ongedaan maken kan niet, het weer beter proberen te doen wel.

@Rosee een klein beetje meebuigen zo af en toe, om niet te barsten?

@Yvonne :rose: voor jou.

En nou gauw de Brinta naar binnen werken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom eet jij altijd brinta Quinn? Heb je geen tanden?  :ph34r:

Heerlijk, het geluid van regen. Voor de afwisseling eens geen geluid van zagen, kloppen, schuren. Stilte. 

Vandaag een enorm wattig hoofd. En ik voel me zielig, dat is een valkuil om chips, grote stukken vlees en wie weet alcohol te kopen. Om het vervelende gevoel te dempen. Beter is het om nog een boterham met pindakaas en banaan te eten (ook weinig tanden voor nodig) en een wandelingetje te maken zo. Eerst eten, dan pas boodschappen doen.:excl: Als ik naar buiten ga zal het sowieso wel bijtrekken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Lonster1:

Waarom eet jij altijd brinta Quinn? Heb je geen tanden? 

Vroeger heb ik een paar keer wat gebroken gehad in en aan mijn kaken, dus vloeibaar was dan het enige dat ik goed weg kon krijgen. Meestal mocht dat niet en moest ik gewoon de boterhammen wegwerken. Maar soms had ik wel de kans (dan was ik even ergens anders) en het prettige gevoel dat ik dan had, is voor mij erg verbonden gebleven met Brinta. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar @Lonster1.Hoop dat je snel weer wat opknapt.

Ik stond enigzins ook wat appelig op, maar dat had een andere oorzaak.Gewoon weer teveel gesnaaid gisteren.Nu netjes aan een prakkie straks.Krootjes :P.

Veel gedaan vandaag.Voorbereidingen voor morgen.

Jazeker, het laminaat wordt dan gelegd..

Eindelijk!!!

De bank midden in de kamer en dan precies zien, wanneer mijn verf op was toen :rolleyes:.

Ach, de bank er maar weer voorschuiven straks.

Gaat goed hier.

Recht zo die gaat!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Kohtje:

O, dat is nogal wat, Quinn.
Ik had trouwens uit eerdere berichten begrepen dat jij je Brinta zo dik maakt dat je je tanden er op stuk kan bijten. Maar zo erg is het dus blijkbaar niet.

Tegenwoordig maak ik het dikker ja, ik breek eigenlijk nooit meer iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Remi1:

Well, The Iron Lady died.

Ach wat jammer, ik vond het een leuk mens.
Ik volg geen nieuws, kijk alleen naar speelfilms op tv.
Lees het nu van jou.

Onlangs heb ik al mijn postzegels uit UK, Canada en Australië geruild voor een granaatappelboompje.
Behalve alle facepics van mijn favoriete queen.
Ik was al van plan om een compleet album van haar te maken, ga ik komende tijd ook doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Remi1:

Well, The Iron Lady died.

Nu komt Reacher in die buurt.

Wat een rare opmerking als ik dit zo lees joh. Ten eerste was Thatcher the Iron Lady, ten tweede, hoe bedoel je in de lieve vrede dat Reacher aan de beurt is? Dit klinkt heel raar en heel fout. Dus ik lees het vast verkeerd. Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Quinn:

Wat een rare opmerking als ik dit zo lees joh. Ten eerste was Thatcher the Iron Lady, ten tweede, hoe bedoel je in de lieve vrede dat Reacher aan de beurt is? Dit klinkt heel raar en heel fout. Dus ik lees het vast verkeerd. Toch?

Nou wat? Ik zeg dat gewoon. En dat had ik niet tegen jou maar dat jullie virtuele knuffeltjes van elkaar zijn weten we wel hoor, dat ontgaat niemand. Maar goed. Reacher schrijft niet met mij, negeert mij, en dat vind ik niet erg hoor maar fungeer nu niet als tussenpersoon ofo @Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...