Yvonne Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 Goedemorgen frummers. Een bakje om de dag te beginnen maar Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 DAGPACT: Yvonne Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 Goeiemorgen @Yvonneen alle andere lieve frummers Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 12 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne FONNY Goedemorgen yvonne....lekker bakkie hoor☕️☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 GOEDEMORGEN KANJERRR!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 Goeiemorgen lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 Goedemorgen dames. Het regent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 Goedemorgen Dames en Donder... Het heeft hier gisteravond geregend: 0,5 mm..... Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 2 minuten geleden zei Donder: Goedemorgen dames. Het regent! Mogge Donder!!! Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 Goeiemorgen @Donder Hoorde vannacht om 2 uur ook flink regen. Fonny en Donder reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 Hier regen en onweer gisteravond...jippieeee Regendansje in de tuin!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 Bofferds Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 Ik ga rennen....met de apen...genieten van de afkoeling....Laterrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 Goedemorgen. Eerst jullie hallo zeggen. Dan mediteren. Nu dus. Fijne dag. nancy en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 Morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 Goedemorgen allemaal, Heerlijk opgefrist buiten en weer een stralende lucht. Bij jou weinig gevallen dus @Yvonne ? Misschien komt dat nog dan (Ik heb je gemist gisteren trouwens, of heb ik je nou over het hoofd gezien ?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 1 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Fonny Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 DAGPACT: Yvonne Fonny Rapilos ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 goeiemooiemorgen frummers ik slaap meteen dieper door de omslag i het weer hopelijk wat minder drukkend weer buiten straks. @Quinn voor jouw doen een hele vroege vogel ineens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 Ja heerlijk, zo'n frisse ochtend na een regenbui. Vandaag weer keelpijn en een verfrommeld hoofd. Kippensoep maken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 5 minuten geleden zei lady jane: @Quinn voor jouw doen een hele vroege vogel ineens? Best wel. Ze hebben me op dinsdag vanaf negen uur ingeroosterd. Voor niemand leuk lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 Goedemorgen. Beterschap @Lonster! Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2022 Rapport Share Geplaatst 6 september 2022 (bewerkt) al ik door mn ruiten probeer te kijken kan ik beter NU gaan zwemmen en daarna naar het strand er komt immers nog veel méér regen later in de week? Dan is het vroeg genoeg om te gaan zemen (en zul je zien dat de glazenwasser weer net nà mij komt) mooie dag mensen! 6 september 2022 bewerkt door lady jane rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden