Quinn Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 Heel veel respect dat je door zet @Remi1, kan me voorstellen dat de drempel enorm hoog is. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuusAlex Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 1 uur geleden zei Kohtje: Dag 15. Van je nieuwe droge leven, neem ik aan? Dat is dan mooi weer een dag er bij, sinds gisteren. En als je het goed doet dan gaat dat maar door en door en door... Aanbevelenswaardig, zeg ik uit eigen ervaring. Niet altijd even makkelijk, maar toch aanbevelenswaardig. Op naar dag 16. Yep, dag 15 zonder iets te drinken. en ook geen goesting (zoals ze dat zo fraai op zn Vlaams zeggen) Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 Dat lees ik hier wel vaker. Ik vind dat heel vreemd, oftewe,l ik herken dat niet; dat dat gaat zonder hunkering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 DAGPACT FONNY Roberto Lonster Spirit Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 Nee, die snap ik ook nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 5 uur geleden zei Fonny: Sterkte Thnx @Donderde osteoporose is gelukkig iets verbeterd door de infuusen. Maar blijft uitkijken geblazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 13 minuten geleden zei ikkanhet: Thnx @Donderde osteoporose is gelukkig iets verbeterd door de infuusen. Maar blijft uitkijken geblazen. Jeetje...en zo jong.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 5 uur geleden zei Fonny: Sterkte Dank je Lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 1 uur geleden zei GuusAlex: Yep, dag 15 zonder iets te drinken. en ook geen goesting (zoals ze dat zo fraai op zn Vlaams zeggen) Mooi zo Guus!!! GuusAlex reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 2 minuten geleden zei ikkanhet: Dank je Lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 46 minuten geleden zei Fonny: Jeetje...en zo jong.. Ja is al ruim 3 jaar toen was hij nog geen 30. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuusAlex Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 2 uur geleden zei Remi1: Dat lees ik hier wel vaker. Ik vind dat heel vreemd, oftewe,l ik herken dat niet; dat dat gaat zonder hunkering. Ik zag mezelf ook niet als probleemdrinker en wellicht dat dat me heeft geholpen/helpt …?? Geen idee. Pas toen ik stopte merkte ik dat het toch wel buitensporig veel was wat ik dronk en dat ik zowaar ontwenningsverschijnselen kreeg. Misschien dat die realisatie voor mij ‘werkt’ ?? Ik ben ook een roker en daarmee stoppen lukt me echt niet… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 Hé @Zbb! Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 Goedenavond dames en heren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 Ha @niksen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 Goed dat je deel @Remi1. Opschrijven maakt jezelf ook bewuster van wat er speelt bij je. Misschien ben je de komende dagen wat gevoeliger omdat je geraakt bent? Dan heb je inzicht in het waarom. Het helpt ons ook om jou te lezen en je beter te begrijpen. Dat is fijn. En ik kan me helemaal voorstellen dat het je wat (veel) doet nu. Je doet het hartstikke goed. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 Ik was net als jij @Lonster1ook niet lekker vandaag. Keelpijn, griepgevoel. Test negatief. Begin me nu weer wat beter te voelen. Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 49 minuten geleden zei Reacher: Hé @Zbb! Hoe gaat het met je? Ja het gaat wel nogal veel aan me hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 Droge afmelding. rapilos en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 Toen ik van mezelf begon te houden zag ik in dat mijn onrust en emotioneel lijden signalen zijn dat ik niet leef in harmonie met mezelf Nu weet ik: dat is authenticiteit Toen ik van mezelf begon te houden begreep ik hoeveel ik iemand kan kwetsen als ik mijn verlangens opdring zelfs als ik wist dat de tijd er niet rijp voor was en de ander er niet klaar voor was – zelfs als ík die ander was Nu weet ik: dat is respect Toen ik van mezelf begon te houden verlangde ik niet langer naar een ander leven en zag ik dat alles in de wereld om me heen een uitnodiging is om me te ontwikkelen Nu weet ik: dat is groei Toen ik van mezelf begon te houden begreep ik dat ik altijd op het juiste moment op de juiste plek ben en dat alles gebeurt op precies het juiste moment ik kan dus rustig zijn Nu weet ik: dat is zelfvertrouwen Toen ik van mezelf begon te houden stopte ik om elke minuut te vullen en plannen voor de toekomst te maken nu doe ik alleen dat waar ik blij van word waar ik van houd en wat mijn hart laat zingen op mijn eigen manier en in mijn eigen tempo Nu weet ik: dat is eenvoud Toen ik van mezelf begon te houden heb ik me bevrijd van alles wat niet goed voor me was: voeding, mensen, spullen, situaties en alles wat aan me trok, wat me weg leidde van mezelf Eerst noemde ik het ‘gezond egoïsme’ Nu weet ik: dat is liefde voor jezelf Toen ik van mezelf begon te houden stopte ik met steeds mijn gelijk willen halen en sindsdien merk ik steeds vaker dat niets zwart of wit is Nu weet ik: dat is bescheidenheid Toen ik van mezelf begon te houden wilde ik niet langer in het verleden leven en me geen zorgen meer maken over de toekomst Nu leef ik alleen in het moment in het hier en nu, waarin alles gebeurt en ik noem dat zijn Toen ik van mezelf begon te houden zag ik in dat mijn gedachten met me aan de haal kunnen gaan en me een naar gevoel kunnen geven maar toen ik mijn hart liet spreken werd mijn mind een waardevolle bondgenoot Nu noem ik deze verbinding de wijsheid van het hart Wanneer we van onszelf gaan houden hoeven we niet langer bang te zijn voor confrontaties met onszelf of met anderen zelfs sterren botsen weleens en daaruit worden weer nieuwe werelden geboren Nu weet ik: dat is leven (Charlie Chaplin) Bob, Spirit, Berkje en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 5 september 2022 Rapport Share Geplaatst 5 september 2022 Lekker koese allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden