Spring naar bijdragen

zondag 4 september 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Rosee:

Wat lief @Yvonne, nou voel ik me nog een keer jarig:) @niksfijn dat je positief bent over het kinderdagverblijf. 

Het is een soort therapeutische groep voor dove en slechthorende kinderen. Observeren, kijken naar spraak, naar het functioneren met gehoorapparaat(en) Gebaren en alles uiteraard op een speelse manier. Er is altijd een logopedist in de groep. Maximaal 6 kinderen zitten er in. Voor de ouders zijn er af en toe voorlichtingen. Over de mogelijkheden op school, opvoedavdies, maar ook ervaringen uit wisselen enz. Wij vinden het zelf een klein beetje dubbel. Want Mini komt goed mee op het gewone kinderdagverblijf. Maar ze is nog jong, blijft dat zo? Hier gaan ze straks ook kijken, testen welke vorm van onderwijs er bij haar past. Maar zo ver is het gelukkig nog lang niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf heden hoef ik jullie niet meer te vermoeien met asiel praat. Ik werk nog even uit en dan ga ik het roer weer helemaal omgooien. Dus ben bezig met bouwplannen. ;) Zoals ik  al zei  net de sound of Music scene waarin geopperd wordt als er ergens een deur of raam sluit, gaat er ergens anders weer 1 over. 

Ik ben de afgelopen jaren niet voor niks een verzamelaar geweest blijkbaar! :D

Ik ga hier van het hekwerk dat ik nog heb liggen rennen bouwen met werpkasten voor zwerfkatten. Dan hoeven ze niet naar het asiel  en kunnen gewoon rustig voor hun kittens zorgen. Enige wat ik mag doen is voeren, kattenbakken schoonmaken en dode kittens die moeder uit het nest gooit opruimen. Verder zeker 5 weken niet mee moeien en als het een leuke moeder is gewoon langer. En dan moeder weer opnieuw vangen om te laten steriliseren en weer uitzetten waar ze gevangen is. 

Ik heb een hele leuke meter die er ervaring mee heeft en haar ervaring met me wil delen en ik heb hele leuke vrienden die me met de bouw willen helpen. Zoveel werk is de verzorging niet, omdat vooral met rust laten is en die zwerfkat moeder zichzelf laten bedruipen met haar kids. Dat kan ik heel goed combineren met een full-time job die ik eigenlijk maar saai vind omdat ik meestal dan met een onvoldaan gevoel thuis kom. 

Nope, wellicht kom ik met een voldaan gevoel thuis en is dit de manier om me wel te kunnen laten werken in jobs waar ik 8 uur veel denk tijd heb maar niks voor dieren of de natuur doe, ik vind dat altijd weggegooide tijd. Dan doe ik dat wel omdat ik die kat met rust laat omdat ik 8 uur op mijn werk ben. En dan is mijn tijd niet weggegooid want dan ben ik zelf ergens ook geholpen om niet om het uur even te willen checken. Dus deuren open maar het mes snijdt ook aan 2 kanten want ik leer er ook iets van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen, 

Ik ben ook gaar vandaag, twee weken aan het opruimen en ontspullen kost mij de nodige energie.
De opgestapelde boosheid die er toe leidde dat ik mij vandaag niet aan het dagpact gehouden heb gaf mij wel de nodige energie om flink op te ruimen en te ontspullen.
Ondanks deze uitglijder voel ik mij best tevreden met het resultaat.

Bedankt voor het niet reageren.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Roberto:

Beste mensen, 

Ik ben ook gaar vandaag, twee weken aan het opruimen en ontspullen kost mij de nodige energie.
De opgestapelde boosheid die er toe leidde dat ik mij vandaag niet aan het dagpact gehouden heb gaf mij wel de nodige energie om flink op te ruimen en te ontspullen.
Ondanks deze uitglijder voel ik mij best tevreden met het resultaat.

Bedankt voor het niet reageren.

Opruimen en ontspullen, boos worden en drinken, opruimen en ontspullen.

Waar blijven de smoezen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Jannigje:

Ha @Roberto, je gaf heel duidelijk aan wat je wilde t.a.v. reageren op je bericht, dat vind ik prettig, dan weet ik wat ik niet moet doen in dit geval.  Goed voor jou en ook goed voor mij.

Dus graag gedaan.

Nou @Jannigje ik zal heel duidelijk tegen je zijn. 

Ik wil dat jij op ieder bericht van mij positief reageert. :P :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Jannigje:

Denk je dat je kunt slapen?

@Jannigje, ik kort en niet goed geslapen vannacht.
Pas om drie uur naar bed, flink kotsen 's en hoofdpijn nachts.
Vroeg wakker en te vroeg opgestaan vanwege een afspraak om half elf.

Ik bij uitglijders of terugval al jaren nooit een kater.
Vannacht en vanochtend dus wel.

Het was grotendeels een psychische kater.
Heel vreemd hoe mijn hersens werken.

Ik ben opzoek naar een nieuw bed.
Zaterdag ben ik naar de meubelboulevard geweest.
Dat is vlakbij het huis van J. waar ik een tijdje geleden een shock van heb gekregen
En daardoor een maand niets heb gegeten, alleen maar wijn gedronken.
Zaterdag spookten J&J de hele dag weer door mijn hoofd, terwijl die shock al weer was weggezakt.

Gisteren ben ik voor een tweede keer naar die meubel boulevard geweest.
Onderweg schoot mij iets te binnen over J. en vermoedelijk J.
Waardoor ik mij bedrogen voelde. Opstapeling van boosheid.
Op de terugweg heb ik, met enige aarzeling, een pak wijn gekocht.
Met in mijn hoofd dat er vast nog een tweede pak volgt, was ook zo.

Vanochtend werd ik beroerd wakker, na een beroerde nacht.
Na wat koffie voel ik mij nu al een stuk beter.
Ik heb gisteravond flink opgeruimd.
Mijn huiskamer is nu een stuk leger, dat geeft een gevoel van ruimte.


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...