Rosee Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 1 uur geleden zei rapilos: Ben jij ook jarig vandaag @Rosee? Nou, wat een toeval zeg, vier op een rij ! ook jij van harte gefeliciteerd! Ga je nog wat leuks doen vandaag, of moet je gewoon werken ? Jij ook rapi! Ik ga vanmiddag varen, straks hapjes maken. Grappig al die jarigen vandaag! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Zo, ik heb alvast pannenkoeken gebakken voor mijn kleinkinderen. Straks haal ik ze op van school. We gaan het weer gezellig maken. Omdat de naschoolse kinderopvang zo duur is, heb ik besloten om ze toch weer elke vrijdag op te halen. Weet je wat ze nou het allerleukste vinden?? Buiten eten aan een grote, gedekte tafel! Gewoon, omdat het buiten is, hahaha! Leuk toch? Fonny, niks en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 2 minuten geleden zei Rosee: Jij ook rapi! Ik ga vanmiddag varen, straks hapjes maken. Grappig al die jarigen vandaag! Wat leuk Rosee, varen! Ik wil dat volgend jaar gaan doen, als ik een jubileum te vieren heb (ik ben aankomende zondag jarig, maar nog geen leuk getal, hahaha). Veel plezier, @Rosee! Fonny en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Dagpact: Roberto zbb Quinn Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Alle jarigen, van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 *Voor het boodschappenlijstje, zondag taart Nancy maken ... Nog meer jarigen op kort termijn? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 1 uur geleden zei Spirit: Dagpact: Roberto zbb Quinn Spirit FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 2 uur geleden zei Rosee: Jij ook rapi! Ik ga vanmiddag varen, straks hapjes maken. Grappig al die jarigen vandaag! Proficiat Rosee!!! Fijne dag vandaag!!! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuusAlex Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Van harte allen die het toekomt! Hier dag 12 Beetje rusteloos maar te doen bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Ik dacht dat ik ongeveer alles wel meegemaakt had met asielen maar het kan dus nog gekker . Vandaag is het bestuur langs geweest en vanaf heden mogen medewerkers die in dienst zijn geen opvang meer doen voor bijvoorbeeld pups en papfles kittens, kortom die moet je dan gewoon laten stikken. Verder mogen de mensen die in dienst zijn niet meer komen helpen als vrijwilliger. Dus mijn vaste vrijwilligers dag is nu ineens een illegale toestand geworden. Ik hoop echt dat dit een grapje is want dan wordt het best lastig om een proper en gezond asiel te houden. Want zo lopen er natuurlijk wel heel veel mensen weg of omdat ze toch voor de dieren blijven zorgen dat ze ontslagen worden.... Soberbunny3 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 8 uur geleden zei Lonster1: Om te weten hoe oud Bolletje is geworden moest ik even op mijn toetsenbord kijken. Dat betekent dat @bolletje F , is geworden, tenminste volgens het toetsenbord van mijn iPad Mooie leeftijd Bolletje. Goedemiddag bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Eerlijk is eerlijk, voor jou dus ook een bloem @Rosee,, fijne verjaardag Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 1 uur geleden zei Jannigje: Dat betekent dat @bolletje F , is geworden, tenminste volgens het toetsenbord van mijn iPad Ik dacht dat ze al F was en nu G geworden is. Of alweer H? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Droge afmelding morgen zit de eerste week erop karin123, Spirit, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Hi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Hi, @Quinn. Chips of ijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 3 minuten geleden zei Lika: Hi, @Quinn. Chips of ijs? Moet ik kiezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Nee, allebei mag ook! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Gefeliciteerd alle jarigen. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 1 minuut geleden zei Lika: Nee, allebei mag ook! Dan graag. Plus de resten verjaardagstaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Sorry…die heb ik net op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Ik ga slapen jongens. Moe. Slaap zacht! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Droge afmelding. Ik ga nog ff wat chips kraken . rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden