Yvonne Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Goedemorgen frummers, Ik heb heerlijk geslapen. Enhet heeft geregend.... wel 1 mm Lekker deuren en ramen open nu en eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Goedemorgen @Yvonne, jij bent er vroeg bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Goede morgen @Yvonneen @niks lekker nog een koffie hier ook de deuren open net de zon zien opkomen hele fijne dag ook voor wie nog later hier om een ochtend bakkie komt niks en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Goedemorgen Niks en Berkje... Jullie ook een fijne dag hoor. En ja, het was een vroegertje weer: ik zet heel vroeg in de ochtend alles altijd open, meestal rond een uur of half vijf... en dan stap ik mijn bed nog even in, Maar vanmorgen was het half zes dat ik wakker werd en ach, dan is het de moeite niet meer... Geeft niet want ik vind het heerlijk die vroege-ochtendrust... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Nog snel een bakkie en dan naar het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Goeiemorgen @Yvonne, @niks en @Berkje Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Ik heb ook wel trek in een lekker bakkie. Moghu dames. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Goedemorgen Bolletje, en ikkanhet.. Fijne dag Niks... Ik ga ervandoor luitjes, lekker vroeg de boodschappen doen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 goeiemooiemorgen frummers hier ook even alles open tegenover elkaar dat doe ik zelden, maar het is wel fijn die koele trek te voelen aan mijn benen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Goedemorgen dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 35 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Goedemorgen dames!!! Eerst koffieeeee☕️☕️☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Goedemorgen allemaal, Inderdaad, even wat koeler nu Binnen ruim 25 , slaapkamer 27 en buiten alweer bijna 21 graden Wel een heerlijke hoosbui gehad gisteren wat was dat hard nodig zeg ! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Laterrrrrr...de apen staan op springen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 DAGPACT Yvonne FONNY IJsvogel Goedemorgen, vandaag nog lekker weer, wat zal ik eens gaan doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Hahaha....goed kijken Adri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Hi. Raar is dat, vandaag is de sterfdag van mijn pa. Jaren niet echt bij stil gestaan, qua datum dan dus, maar nu zit het op m'n nek. Het zal de stilte hier wel zijn. Ofzo. DAGPACT Yvonne FONNY IJsvogel Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Ha @Quinn. Sterkte. Wees lief voor jezelf. Ik kom bij je staan. DAGPACT Yvonne FONNY IJsvogel Quinn Lika Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 DAGPACT Yvonne FONNY IJsvogel Quinn Lika Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 @Quinnsterkte. Ik denk altijd wel aan de sterfdata van mijn ouders en man. Ook de verjaardagen.Mijn Pa had vorige maand 100 geworden.Helaas is hij maar 71 geworden.Mijn moeder maar 67. Was eigenlijk nog veel te jong, om beide ouders al te moeten missen.Had nog zoveel met hun willen delen. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Sterkte @Quinn. Kan inderdaad zijn omdat je nu alleen thuis bent, dan mis je de afleiding. Verder is het ook iets wat ook met enige regelmaat terug kan komen, denk ik. Zomaar onverwacht, vanwege een geur of een beeld wat je opvangt van tv en zo. Tja, herinneringen. Sommige goed en sommige wat minder goed. Nou ja, dat is in ieder geval bij mij zo. Dat missen kan zomaar opkomen. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Net het bericht vernomen, dat van een goede vriend,zijn vader is overleden.Alsof ik het ook aanvoelde.We hebben een sterke emotionele band met elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden