Fonny Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Zo...ik ga de apen uitlaten....laterrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 16 minuten geleden zei Donder: Op zich had ik gisteren best een goede dag, een MRI-scan is gevoelloos maar maakt een enorm kabaal.(Een harde basdreun). Heb ook nog telefonisch contact gehad met mijn huisarts en die blijft maar hameren op het verlagen van mijn bloedsuikerwaarde, terwijl ze in het ziekenhuis zeggen dat ik mijn lichaam moet versterken. (1,75m 61,5 kg). En van de diëtiste heb ik vloeibare voeding gekregen en daar zit dan ook weer suiker in. Verder maak ik me opeens nogal zorgen over Corona omdat ik opeens ook tot de risico groep behoor, en vooral ouderen totaal geen afstand houden. Ja ik denk ook vaak niet aan afstand houden eerlijk gezegd. Onder MRI zing ik altijd in mezelf is het zo voorbij. Beetje tegenstrijdig dan wat ze willen met je bloedsuikerwaarde. Ik duim voor je dat alles goed komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 6 minuten geleden zei Fonny: Zo...ik ga de apen uitlaten....laterrrrrrr Latersss @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Goede morgen, Fijne dag allemaal,geniet van het mooie weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Goedemorgen, Laatste wandeldag en met de trein naar huis. Bij de B&B waar we vannacht waren stond de wijn klaar in de kamer. Kleine twijfel, misschien wel ook omdat het een voor mij wat deprimerend hok is, half onder de grond. Donker, er kan geen raam open. Geen uitzicht. Een domper na de prachtige omgeving. Gauw weg hier na de koffie. Het gastenboek staat vol met hoera berichten, hartje hartje kusje kusje. Dan ga ik mijn eigen waarneming wantrouwen. Vind ik dat ik me aanstel en verwend ben. nancy en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Goeiemorgen @Berkjeen @Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Goedemorgen. Alweer een prachtige dag! Vandaag de badkamerkasten uitruimen en de kledingkasten. Mijn man is net alvast naar het grofvuil gereden met van alles en nog wat. Heerlijk, dat ontspullen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Goeiemorgen @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Goedemorgen allemaal, Weer bij gelezen. Niet zo best geslapen (onrustig) |Weer teveel op de planning dit weekeinde (voor mij dan he) Vanavond, schoonzus van vriend te eten, bij mijn vriend thuis dan, (Hij kan ook wel eens wat doen ha,ha) Zondagavond weer eens een barbeque met mijn zusje en vriend Harstikke gezellig hoor, daar niet van, maar vind dat dan alweer teveel in 1 weekeinde. Weer al die boodschappen doen, recepten voor sausjes verzinnen (zij is ook van gezond eten ) Al dat gesleep met spul naar de tuin, en dan weer tassen vol vaat mee naar huis nemen. zucht...., waarom ben ik nou toch zo moeilijk Vriend vind het alleen maar gezellig, zooooo gezellig nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 tja Raps, als vriend hetzelfde was/deed werd de relatie misschien te saai? relaties blijven een uitdaging he zelfs die met jezelf soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Goeiemorgen @rapilos en @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 5 minuten geleden zei lady jane: tja Raps, als vriend hetzelfde was/deed werd de relatie misschien te saai? relaties blijven een uitdaging he zelfs die met jezelf soms Ja helemaal gelijk Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Morning @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Nou, ik snap je wel hoor, @rapilos. Ik vind één afspraak per weekend ook al meer dan genoeg. Dit weekend hebben we dan eindelijk na wéken eens een vrij weekend, dat mag ook wel in de krant. Maar héérlijk. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Morning. Heerlijk geslapen in eigen bed. Oh en @Ettysnap je helemaal hoor! Wat de één geweldig vindt, hoeft de ander helemaal niets te vinden. En @rapilosjou snap ik ook. Ik kan ook niet tegen veel afspraken, alleen mijn man nòg minder, waardoor zelfs ik het wel eens mis. Maar dat er mensen op bezoek komen gebeurt eigenlijk nooit. Met vriendinnen spreek ik altijd elders af. Soms mis ik de lange , iedereen-is-welkom-om-te-blijven-eten-tafel die ik vroeger had wel. Er is ook altijd wat…. Vandaag gaat de rest van het gezin door naar de laatste plek en ik ga even naar moeder. Het voelde zo slecht haar drie weken niet te zien. ik sluit vanavond of morgenochtend bij hun aan. rapilos en Etty reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Goeiemorgen @nancy en @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Goedemorgen @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 @Donder: je zou kunnen kiezen voor koolhydraten met een lage glycemische index zoals volkorenbrood, volkoren pasta, zilvervliesrijst, havermout als je de glucose spiegel zo stabiel mogelijk wilt houden. Vul dit aan met producten met veel eiwitten en/of goede vetten als (rauwe) noten en zaden, zalm, makreel, haring, kip, biefstuk, avocado, volle kwark, volle melk, eieren (met spek), .. Zo zou het moeten lukken om aan te komen in gewicht, de spieren sterker te maken en de bloedsuikerwaardes in toom te houden. sterkte met alles en hou je haaks. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Goeiemorgen @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Hi. We gaan bijna los in Amsterdam! En hoera hoera, vandaag dan eindelijk de wet "verbod op homogenezing" naar de Raad van State. Leve de vooruitgang. nancy, Sowhat, Berkje en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Veel plezier @Quinn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Leuk @Quinn, veel plezier. Homo ben je, wat een middeleeuwse wet .Hoezo genezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 1 uur geleden zei Maja: @Donder: je zou kunnen kiezen voor koolhydraten met een lage glycemische index zoals volkorenbrood, volkoren pasta, zilvervliesrijst, havermout als je de glucose spiegel zo stabiel mogelijk wilt houden. Vul dit aan met producten met veel eiwitten en/of goede vetten als (rauwe) noten en zaden, zalm, makreel, haring, kip, biefstuk, avocado, volle kwark, volle melk, eieren (met spek), .. Zo zou het moeten lukken om aan te komen in gewicht, de spieren sterker te maken en de bloedsuikerwaardes in toom te houden. sterkte met alles en hou je haaks. Ja precies, volkoren knäckebröd en zilvervliesrijst gebruikte ik al, en ook de 'eiwitten' heb ik nu volop in huis. Bedankt voor het meedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Even met mezelf in conclaaf, wat te doen vandaag. Het is markt geworden hier op het dorp, visje eten, nootjes kopen en daarna fietsen.Op de terugweg ijs halen en uiteraard dan meteen naar huis. Goede planning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden