Fonny Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Goedemorgen vroege vogels!!☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Goeiemorgen @Fonny Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Goedemorgen @Fonny en @ikkanhet. Las je net, balen dat ze nog geen contact hebben opgenomen. Fonny en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Goeiemorgen @niks Ja baal behoorlijk maar probeer er zo weinig mogelijk aan te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Straks weer proberen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 7 minuten geleden zei niks: Goedemorgen @Fonny en @ikkanhet. Las je net, balen dat ze nog geen contact hebben opgenomen. Goedemorgen Niks en Ikkanhet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 2 minuten geleden zei Fonny: Straks weer proberen? Heeft weinig zin assistente zei mega druk en word gebeld. Dus kan niet meer dan afwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Man een na laatste dag op karwei dan weer lekker thuis bij mij. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 goeiemooiemorgen frummers in één ruk doorgeslapen, pijnvrij sinds maanden nu maar hopen dat de stijfheid uit de enkel gaat en de knobbel weggaat maar wat een weelde dit al. Dat ik het zo lang heb laten duren, ik weet dat ik een hoge pijngrens heb, soms een voor- nu een nadeel. Alsof pijn ooit normaal wordt. Het went en ik kan ermee leven (zei de masochist) nancy en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Ha iedereen, goedemorgen. Eropuit zometeen. Morgen komen er nieuwe mensen. Dus waarschijnlijk meer drukte. Fonny en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 lekker genieten @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Ja. Doe ik . De eerste vakantie sinds tijden dat ik gelijk kan ontspannen en ik weet waarom. Ik was al ontspannen toen ik wegging. Boy, wat scheelt dat! Ik zit in Frankrijk, in een wijnstreek. Grappig om te merken dat ik die verbinding pas zag toen anderen me erop wezen. Dat is weer een nieuwigheid. @lady janewat kun je wennen aan pijn he? Maar toch, wat heerlijk als die weg is! Gefeliciteerd!! Fonny en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Goedemorgen allemaal. @lady jane wat fijn! Gisteren droog gehouden wat een wonder mag heten gezien wat er allemaal misging. Ik heb al heel wat gedaan vanochtend. Vandaag weet ik dat ik het moeilijker zal krijgen met niet drinken dus ik sluit me graag weer hier aan. DAGPACT FONNY Colibri lady jane, Fonny en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Dagpact ; Fonny Colibri Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Goedemorgen allemaal, Weinig te vertellen eigenlijk Fijn, dat je zo geniet @Lika @lady jane Ik ben toen ook van mijn hielspoor afgekomen door shock wafe therapie @Colibri Je gaat echt goed nu joh, vasthouden dit he ! @ikkanhet De zorg is helaas echt niet meer wat het geweest is helaas Je hoort overal hetzelfde ; druk, personeelstekort, wachtlijsten, geen tijd Hoop dat je snel iets hoort (maar nu vrijdag pas geloof ik he ? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Gisteren terug gegaan met mijn nieuwe bril Kon er echt niet goed door kijken Nu blijkt dat ze de glazen niet goed afgesteld hebben, dus zijn er nieuwe glazen besteld Ben benieuwd, want het is een leuke bril Rosee en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Goedemorgen. @lady janehad geen idee dat je ook voetproblemen kon krijgen door teveel wandelen. Dacht dat dat juist heel goed was. Ik loop altijd op oude gympies die gewoon lekker zitten, misschien toch niet zo handig Hoop dat t bij jou snel beter wordt. @Colibriwat fijn dat je gisteravond hebt getackeld, zet 'm op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 het gaat denk ik niet om t wandelen zelf @Rosee meer om de overbelasting. of kombi met volley of mijn voeten/aanleg? Geen iee. Maar alle 4 daagse lopers zullen er niet mee tobben denk ik, en die lopen meer en verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Dagpact ; Fonny Colibri Rapilos Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Dagpact ; Fonny Colibri Rapilos Freekie Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Dagpact ; Fonny Colibri Rapilos Freekie Claudius IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Ik zwiep even langs om te melden dat ik niets te melden heb. Per usual. @Spud: volgens mij doet beweging iets positiefs als je het regelmatig en over een langere periode doet. Iedere dag een half uurtje wandelen bijvoorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 En eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 15 uur geleden zei Fonny: DAGPACT FONNY Waarom moet je naam op de dagpact zo luid en duidelijk met grote letters steeds en nu zelfs de dagdraad openen met hoofdletters. Why? We zien je gewoonweg ook wel hoor. Ik erger me aan je schreeuwerig gedrag terwijl er niks met je loos is. Hoofdletters betekend nood aan de man/ vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden