lady jane Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 goeiemooiemorgen frummers vroeger wakker dan anders, maar wel goed geslapen gelukkig. zo grappig dat het weer altijd wel een gespreksonderwerp is in Nederland en hoe verschillend we daarover denken en mee omgaan. Ben een blij ei aan het strand, maar er komen en gaan met de NS vertragingen en te korte treinen soms zou ik wel over willen slaan. Zouden we ooit nog leren beamen Scotty? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 Goedemorgen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 hoe gaat t Zbb? Op t water wel fijn nu zeker? Enne je 8 maanden record dik verbroken? Hopelijk zonder veel trekmomenten nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 nancy, Fonny en bolletje reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 Ik ben straks weer een weekje vrij het zal wel warm zijn op de boot,als ik thuis kom duik ik gelijk het water in Ja ik zit nu op goed 8 maanden en het lijkt steeds makkelijker te worden,de trek verdwijnt steeds meer naar de achtergrond en de trekmomenten duren ook steeds korter. al blijf ik me er wel van bewust dat dit op een gegeven moment misschien zomaar weer kan omslaan Tot zover gaat het goed en ik heb er ook zoveel voor terug. al met al is het dik de moeite waard. Lonster, rapilos, kruidenthee67 en 8 anderen reageerden hierop 11 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 Goedemorgen allen. Ik wens jullie allen een goede, fijne, plezierige, rustige , zonnige (of juist niet) dag toe, ieder op zijn of haar manier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 Goedemorgen allemaal, Dus het gaat lekker warm worden vandaag Het is nu al bijna 26 graden buiten in de schaduw Straks eerst maar boodschappen doen voor het al te warm wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 morgen is er weer een dag ik doe het met wat er nog is vandaag gauw eieren bakken, brood smeren en op pad, Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 (bewerkt) Goed uit te houden binnen hier.Alleen bij noodzaak naar buiten.Gisteren al boodschappen voor vandaag meegenomen.De hond is ziekies, zal de warmte zijn.Vanavond even af laten koelen in de zwemplas. Morgen een stranddag met één van m'n mannen.Heb voor iedere dag en iedere gemoedstoestand een man . #demannenverslinster# 19 juli 2022 bewerkt door Spirit Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 DAGPACT FONNY Rosa zbb Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 Net even bijgelezen. Kan me goed voorstellen dat op het water in de natuur zijn je goed doet @Remi1 Afgelopen weekend heb ik in mijn eentje een wandeling gemaakt in de Biesbosch. Het stuk waar ik liep was praktisch verlaten, kwam een enkele wandelaar tegen af en toe. Ook vrouwen alleen, dat vond ik wel opmerkelijk. Ik durf dat niet altijd zo goed, alleen de natuur in. Het was heerlijk, lopen op smalle paadjes tussen metershoge bereklauwen , hoog gras en wilde orchideeën. Zonder route en te weten waar ik uit zou komen. Niet verder dan twee meter voor je uit kunnen kijken vaak. En dan af en toe dit weidse uitzicht. Heel weldadig. nancy, Francoise, karin123 en 7 anderen reageerden hierop 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 Kijk big love op HBO heerlijke serie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 Hoi luitjes, niet veel te melden. Ik kom even aanwaaien omdat het weer een poosje geleden is voor mijn gevoel. Heerlijk, éindelijk zomer! Alles gaat beter, zelfs het vroege opstaan kost mij geen enkele moeite. Moet alleen niet denken aan werk met deze hitte. Laat ik toevallig vrij hebben. Pasta salade gemaakt, en nu nog even de hottub in. Het leven is goed ! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 Nou ik vind het erg warm hoor. Buiten nog steeds bijna 36 graden en binnen 28 Heb de hele dag alles al dicht, dus vrij donker in huis. Wel nog even de tuin gesproeid om vijf uur, maar daar was het ook bijna 40 graden. Enfin, morgen wat koeler hopelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 Knap hoor, dat je dat durft Lonster, in je eentje wandelen Zou ik nooit durven. Bovendien altijd als de dood om te verdwalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 Dat donkere in huis herken ik, vreselijk vind ik dit. Ondanks dat de airco hier volop draait en het dus zeer aangenaam is qua temperatuur, maar die donkerte bevalt me niet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 Nee, ongezellig hè Nancy. Hier trouwens ook geen airco, is ook slecht voor het milieu zeggen ze. Maar wel lekker natuurlijk nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 Ik vind dat donkere in huis juist heerlijk. nancy en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 hier is t 24,5, de hele dag de gordijnen dicht gelaten maar eenmaal thuis open hoor. Maar zelfs op t strand was het te heet, de zon brandde door de parasols heen en die vieze oostenwind, bah! Het zeewater was zalig, zeker 10 x erin geweest en liggend dobberen geeft een koel hoofd, dat is zo lekker, want amper golfjes en heel veel mensen zaten uren op hun gat in het ondiepe te kletsen, leuk sfeertje wel zo. Maar ik heb de terugreis amper gehaald, net alsof er te weinig zuurstof in de lucht zit. Dat mensen gewoon met de 4 daagse zijn gestart, nou, petje af? Of (prettig) gestoord? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 Hier nog steeds 36gr denk dat ik maar buiten slaap vannacht droge afmelding Sowhat, karin123, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 Heerlijk gesport en tot 2 keer toe in de sauna geweest vanavond. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 Hier ook in het donker.Heb zo'n zonnescherm aan de buitenkant, dat volledig afsluit.Wel ideaal, het houd veel warmte tegen, maar vind het ook ongezellig.Warmte blijft lang hangen vanavond.Een bevroren fles maar voor de ventilator zetten voor vannacht.Bakkie gedaan bij de buurman. Lekker gegeten en straks wel trek in een snack . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 26 minuten geleden zei Rosee: Heerlijk gesport en tot 2 keer toe in de sauna geweest vanavond. We hadden vorige week ook de sauna aan met 27 graden buiten . Er zijn mensen die dat niet begrijpen. Is werkelijk heel anders in de sauna , dan kom je eruit lekker koud dompelbad en afdouchen en dan heerlijk in de zon opdrogen. Zalig rapilos en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden