Spring naar bijdragen

Dinsdag 19 juli 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen ikkanhet, Fonny!! en degenen die straks nog komen :sun::sun:

Ik heb geen airco, ik wil voelen dat het zomer is:). Nu heb ik wel het voordeel dat ik aan de kust woon en ik probeer wel op de oude vertrouwde manieren het in huis wat koel te houden. 

Straks een afspraak 20 km verderop. Ik twijfel nu wel of ik vandaag in plaats van de fiets de auto maar eens pak. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei rosa45:

Goedemorgen ikkanhet, Fonny!! en degenen die straks nog komen :sun::sun:

Ik heb geen airco, ik wil voelen dat het zomer is:). Nu heb ik wel het voordeel dat ik aan de kust woon en ik probeer wel op de oude vertrouwde manieren het in huis wat koel te houden. 

Straks een afspraak 20 km verderop. Ik twijfel nu wel of ik vandaag in plaats van de fiets de auto maar eens pak. 

De fiets????:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ikkanhet:

Ik ga sluiten en een paar kleine dingen doen. Dan klaar voor een rustig dagje.
Wens jullie allemaal een fijne dag, hou je rustig en drink genoeg (alcoholvrij wel)

Rustig aan he....ik ga ook in de relax-mode....laterrrrrrr 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Binnen is het nog redelijk te doen: 21,5 en buiten is het nu 16 graden, dus nog even alles (voor zover mogelijk met een kitten) tegen elkaar open. 
Even heel snel een bakje hier neerzetten... 
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png
Nog twee dagen, dan wordt het hier weer ietsjes rustiger.... dan zal ik ook wat uitgebreider schrijven... 
Lieve mensen, hou het rustig.... maak er een mooie dag van... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

De seizoenen aan den lijve ondervinden, daar ben ik ook van, maar nu de hitte steeds meer te maken lijkt te hebben met de gevolgen van ons gedrag begint het zomerseizoen meer te lijken op een zelf veroorzaakte ramp waaraan je je beter niet al te veel moet blootstellen.  

Desalniettemin erg kunnen genieten van een duin/bos wandeling naar het strand in de namiddag gisteren, en een duik in het water.  Het is bij de strandopgang waar je alleen met de fiets kunt komen en het strand het enige vertier is, eten en drinken neem je zelf mee.  

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

goeie morgen allemaal,

Dieren eten geven, douchen en afdrogen, aankleden, rolluiken sluiten, airco aan, brood bakken en dan Gamen. Vandaag dus een onnatuurlijke Bol. Ga niet naar de dagbesteding. Daar hebben ze ook airco maar de rit daar naar toe is afzien.

Vannacht weer eens gedroomd dat ik m'n hondje kwijt was. Wat zijn dat toch rot dromen met veel paniek,bah.

Vandaag niet vergeten veel te drinken frummels. Hier 10 ltr. bubbeltjeswater staan en 3 ltr. suikervrije aanmaaklimonade. Wie doet mij nog wat.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...