ikkanhet Geplaatst 12 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Dank je @Lonster De knop is om @Reacher Etty en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Goedemorgen, nee @Reacher nog weinig duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Sterkte @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Dank je @niksjij ook sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 goeiemooiemorgen frummers en toitoitoi @ikkanhet, wat zal dat bakje na afloop je smaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Goedemorgen frummers, Hier drukte drukte en nog eens drukte. Ik heb er voor mijn gevoel al een halve dag opzitten... Maar dat geeft niet. Nu eerst maar even een bakje. Hè wat naar dat je eigenlijk nog niet veel verder bent gekomen @niks. @ikkanhet, mooi dat die knop echt om is nu. Voor vandaag heel heel veel sterkte... Ik kom er even niet aan toe goed bij te lezen... voor iedereen die het nodig heeft .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 17 minuten geleden zei niks: Goedemorgen, nee @Reacher nog weinig duidelijk. Niet te lang wachten op een oproep hè. Zoals je weet hebben ze het in de zorg erg druk en gaat de interne communicatie niet altijd vlekkeloos. Zelf bellen voor een vergeet mij nietje naar zo’n ziekenhuis voor een afspraak wil nog wel eens helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Zojuist zei Yvonne: Goedemorgen frummers, Hier drukte drukte en nog eens drukte. Ik heb er voor mijn gevoel al een halve dag opzitten... Maar dat geeft niet. Nu eerst maar even een bakje. Hè wat naar dat je eigenlijk nog niet veel verder bent gekomen @niks. @ikkanhet, mooi dat die knop echt om is nu. Voor vandaag heel heel veel sterkte... Ik kom er even niet aan toe goed bij te lezen... voor iedereen die het nodig heeft .... Vonneke zonneke jij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Dank je wel @lady janeen @Yvonne Ja dat bakkie koffie verheug ik me nu al op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Ah koffie, dank @Yvonne Heb het afgelopen half uur exact dertien keer poets je tanden gezegd. En dan presteert de jongen het om zonder schoenen te vertrekken. Echt, ik tel de dagen af. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Goedemorgen frummers , ben er nog , moet nog bijlezen. De relaties om ons heen vallen bij bosjes . Heb het gevoel in een achtbaan te zitten. Hou me stevig vast en gordels om Niet bijgelezen sorry maar iedereen sterkte die het kan gebruiken Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 22 minuten geleden zei Quinn: Ah koffie, dank @Yvonne Heb het afgelopen half uur exact dertien keer poets je tanden gezegd. En dan presteert de jongen het om zonder schoenen te vertrekken. Echt, ik tel de dagen af. In ieder geval heeft hij witte tanden boven die blote voeten Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 17 minuten geleden zei Francoise: Goedemorgen frummers , ben er nog , moet nog bijlezen. De relaties om ons heen vallen bij bosjes . Heb het gevoel in een achtbaan te zitten. Hou me stevig vast en gordels om Niet bijgelezen sorry maar iedereen sterkte die het kan gebruiken Dat doe je goed, dat jezelf stevig vasthouden. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Een hele goede morgen allemaal, Wat een prachtig weer weer. Straks thermoskannen koffie mee nemen en broodjes smeren Zusje met zwager komen straks fietsen naar de tuin Dat is voor hen toch zo'n 30 km. Sportief van ze hoor Heb gezegd, dat ik dan voor de broodjes zorg Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 DAGPACT Freekie FONNY Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Sterkte @ikkanhet. Hopelijk krijg je snel de uitslag.Zenuwslopend, ik ken het gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Shit! Gaslek! Dus ik sta nu met alles open buiten te wachten op de storingsdienst. Rokend. Top. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Lekker slim om bij een gaslek te roken. @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Ik was buiten hè @Spirit, een heel eind bij de meterkast vandaan. Maar het is verholpen, alles weer zoals het hoort. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 1 uur geleden zei Spirit: Sterkte @ikkanhet. Hopelijk krijg je snel de uitslag.Zenuwslopend, ik ken het gevoel. Dank je . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Alles was naar schatting hetzelfde gebleven maar de echo van de leververvetting moet worden vergeleken met die van 13 jaar geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Goedemorgen allemaal, voor jullie middag. @ikkanhetwas dit waar je op wachtte? En is dat goed nieuws? @Yvonnewat geweldig dat jij nog steeds zo zonnig hier de koffie serveert! Dankbaar voor dit draadje gisteravond: heeft me echt geholpen. DAGPACT Freekie FONNY Claudius Colibri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 DAGPACT Freekie FONNY Claudius Colibri Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 20 minuten geleden zei Quinn: Ik was buiten hè @Spirit, een heel eind bij de meterkast vandaan. Maar het is verholpen, alles weer zoals het hoort. O, gelukkig. Ik vind een gaslek altijd doodeng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden