ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Als iemand digitale zegels heeft van de plus. Denk aan mij. We hebben deze week een inductie kookplaat gekregen nu de pannen nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Die hebben we hier niet, anders kreeg je ze. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 3 minuten geleden zei bolletje: Fijn hé ikkanhet zo'n airco? Zeker nu het klimaat zo veranderd. Echt wel mijn man zit dan buiten en ik binnen. We zwaaien wel af en toe naar elkaar. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 19 minuten geleden zei ikkanhet: Wat mij betreft hangt het hele slagen van niet drinken echt samen met je mindset niet meer en niet minder. Inderdaad. Als we het laten afhangen van de omstandigheden is er altijd wel een excuus. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Zojuist zei Etty: Inderdaad. Als we het laten afhangen van de omstandigheden is er altijd wel een excuus. Ja merk echt vanaf ik niet meer wil drinken ipv mag drinken dat alles anders is. Yana, Fonny en Etty reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Het gaat om het woordje 'peace' (vrede) @ikkanhet. Je hebt ook 'piece' (stuk). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Zojuist zei Yana: Het gaat om het woordje 'peace' (vrede) @ikkanhet. Je hebt ook 'piece' (stuk). owja zo bedoel je dat ja die eerste peace hadden we die maar op deze wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Airco's als oplossing voor de opwarming van de aarde lijkt wel een beetje op alcohol als oplossing voor een depressie. Je bent er even van verlost maar je vergroot het probleem ermee. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 3 minuten geleden zei Etty: Airco's als oplossing voor de opwarming van de aarde lijkt wel een beetje op alcohol als oplossing voor een depressie. Je bent er even van verlost maar je vergroot het probleem ermee. Ik lag vroeger hele dagen in de zon. Maar door mijn gezondheid kan ik er niet meer tegen. Ik gooi in de winter nog alles af. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Mooi hé? Zbb, karin123, Etty en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Goedemorgen frummers. Koud en bewolkt hier, heerlijk. Ben al even aan de slag geweest, nu eerst een bakje. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Goedemorgen, wat zijn jullie al druk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Goeiemorgen @Yvonne en @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Morgen. Shit, wat is dit vroeg. D is onderweg naar Ibiza of all places. Gelukkig is het hier grijs en koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Ja, heerlijk hè @Quinn? Ik moet er ook niet aan denken om in de hitte te zitten, maar ben bang dat we er eind van de week weer aan moeten geloven.. Dagpact: Yana Fonny Maja Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 @Yvonne ik heb meer met koumen storm dan met hitte ja. Maar ja, weinig invloed op hè. Al kun je er wel voor kiezen om niet naar Ibiza te gaan Gelukkig zijn we het stadium voorbij dat daar ruzie van kwam. Dagpact: Yana Fonny Maja Yvonne Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Oh ik vind het wel fijn dat het wat warm wordt. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Het is maar goed dat we nog niet kunnen bepalen wat voor weer het wordt (buiten proberen zo min mogelijk aan de opwarming bij te dragen).... Konden we dagelijks bepalen hoe warm het in onze woonplaats wordt hoed je dan maar voor alle ruzies en mini oorlogen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 @niks slecht weer past beter bij m'n zwarte ziel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 @Yvonne al eens een kantoor gedeeld met één collega en een thermostaatknop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 (bewerkt) Hahaha, nee @Quinn, maar ik deel wel mijn huis met Kees én een thermostaatknop.... En Kees is 'kouwelijk' en ik niet 10 juli 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 2 minuten geleden zei Yvonne: Hahaha, nee @Quinn, maar ik deel wel mijn huis met Kees én een thermostaatknop.... En Kees is 'kouwelijk' en ik niet Hier precies hetzelfde. Man zet thermostaat omhoog ik weer omlaag en zo door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 9 minuten geleden zei Quinn: @niks slecht weer past beter bij m'n zwarte ziel. Bedoel je dat je er minder last van hebt dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Ik geniet van onze tuin als het warm is. Lekker de hele dag buiten, overdag in het zwembad. In de avond in het bubbelbad. nancy en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers het weer..... valt onder de categorie omstandigheden we hebben er geen invloed op, maar kunnen er mee omgaan zoals het beste bij ons past. Ik heb voorkeur voor zomers, maar bij slecht weer maak ik daar een heerlijk excuus van om lui te zijn. Gelukkig idd dat we er weinig invloed op hebben, alleen op de lange termijn. Of zou het beter met het klimaat gaan, als we dat wèl zouden hebben? 10 juli 2022 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden